Чи далеко від титаніка в Хургаді до моря

Геннадій [без реєстрації] [24.05.07 13:59:14] IP: 213.33.235. *

20 травня повернулися з Титаніка. Дружина збирається написати детальний огляд :)

А поки можу відповісти на питання.
1. Ми пішки до моря ходили рази 3 за 2неделі, абсолютно не напружувало, хвилин 15 в спокійному темпі. Просто наявність всім відомого синього басика дуже розслабляє, тим більше що інтервал руху всього 15хв. Більш того, періодично до нас сідав народ з Аладіна, який типу на 1ої лінії :), але в далеких корпусах.
2. З лежаками також проблем немає, благо для живуть в Титаніку доступні 3пляжа - Жасмин, Алладін і Алі-Баба. Звичайно, якщо принципово ТІЛЬКИ перший ряд біля моря, тоді краще раніше. Сходові один раз на Алладіновскій, ми весь інший час були на Жасмін, у нього пісочний вхід, невеликий коралльчік з рибкамі.Нам дуже сподобалося засмагати на хвилерізі, там лежаки під навісом, і сонце терпимо, і вітерець освіжає.

Іра [без реєстрації] [24.05.07 17:07:18] IP: 194.247.134. *

Геннадій [без реєстрації] [24.05.07 18:01:57] IP: 213.33.235. *

Гузель [без реєстрації] [25.05.07 5:29:54] IP: 217.18.151. *

Чи не пробували в бічбар Жасміна підходити? У минулому році відпочивали в Жасмін, бачили народ з Титаніка в бічбаре Жасмину. Начебто було не принципово.

Геннадій [без реєстрації] [25.05.07 9:14:55] IP: 213.33.235. *

Спробували. Наші друзі, які відпочивали в Алі-Бабі взяли 3 келиха пива і принесли нам. Так через сек 30 примчав "бічнезнаюкто" і почав сильно обурюватися (подробиці розборок пропускаю). Пізніше ситуація повторилася, коли ми з ними пішли на анімацію в Жасмин. Хлопці набрали напоїв і через якийсь час виник "наглядач", який пильно видивлявся наші браслети, потім заслав офіціанта який під виглядом зібрати склянки також намагався вивідати, але ми то вже ручки поховали :))
У порівнянні, коли друзі прийшли до нас в Титанік і само собою, вже ми ходили в бар біля басейну за напоями і закускою, НІХТО слова нам не сказав.

Света [без реєстрації] [25.05.07 9:26:39] IP: 195.234.109. *

Ми приїжджали в Титанік в аквапарк, і ось що я можу сказати (викл-но ИМХО): класний аквапарк, пару раз відвідати стОит, але жити в цьому готелі я не согласілссь б ні за что.ТОЛПИ народу, лежаків вільних не знайти, шум -гам-метушня-божевільний движняк! І це, хочу зауважити, бало в авгтсте, тобто. низький сезон. Краще вже туди їздити з іншого готелю, не так вже це накладно.

Геннадій [без реєстрації] [25.05.07 9:47:08] IP: 213.33.235. *

У Жасмін правда матрац отримати з іншого готелю проблематично

Юлія [без реєстрації] [27.05.07 15:55:37] IP: 84.254.215. *

Були в Аквапарку в Титаніку, заходили в жасмин Аладін придивитися.
Море ДАЛЕКО!
І не варто цей готель відвідувати сдетішкамі. Морський курорт! Навіщо вам Аквапарк? У Хургаді стільки прекрасних готелів

Дмитро Роб. [Без реєстрації] [27.05.07 22:28:09] IP: 194.67.2. *

Я не розумію, навіщо їхати відпочивати на море і селитися подалі від моря, який в цьому сенс.

Напевно, доведеться пояснити критерій вибору саме Титаніка.
Минулої осені відпочивали в Туреччині, готель Club Green Platan 4 *. Так там було всього 3горкі, які працювали за все 4часа, АЛЕ ЯКИЙ ЖЕ ЦЕ БУВ ВОСТОРГ. І зараз ми спочатку збиралися їхати в наш улюблений Sofitel, але. дружина випадково натрапила на фотки Титаніка :) На всіх можливих форумах (в т.ч. і це) начиталися відгуків і не зніяковівши шумом, натовпами народу, низько летять літаками, другою лінією і т.п. зважилися таки на Титанік, про що НІСКІЛЬКИ не шкодуємо.

Геннадій не помітив натовпів в Титаніку, тому що весь день був на пляжі Жасмину, він не бачив те, що бачать туристи приїжджають з інших готелів

Ну ось знову. Ви все вірно пишете, але я то описую свої враження, як постояльця Титаніка. І ЕСС-но, що ми не збиралися проводити весь день в аквапарку, ми ж на море приїхали :), дружина весь час над коралами зависала. А аквапарк як ДУЖЕ приємне доповнення. І коли на морі було, м'яко кажучи неспокійно у нас була прекрасна альтернатива проведення часу.
Ми тільки один день цілком провели в аквапарку, і напевно саме в цей день народ з інших готелів їздив на різні екскурсії, а не в Аквапарк, тому що лежаків було в надлишку, на гірках не було черг :) Але ми реально втомилися цілий день на гірках, вгору-вниз, вгору-вниз.

А вже рада з приводу номера з видом на дорогу, це взагалі супер, там така колоритна курна дорога з пожвавленим рухом, вид приголомшливий, напевно тільки чоловік може додуматися до такого ради, якщо хочете мовляв тихо, попросіть номер з видом на галасливу дорогу

Ну що ж ви так про чоловіків. Як правильно зауважив Віктор, в Титаніку ВІДМІННА шумоізоляція. І самі тихі номери, саме з видом на курну дорогу і до речі, звідти ще й море видно :). Вид з номерів на аквапарк, будь то головний корпус або малі звичайно цікавіше, але там гучніше: вдень - аквапарк, ввечері - дискотека в Адміралі.

Ну значить нам пощастило в цьому плані. І я не Жасмин вважав за краще, а пляж Жасмину. Ось куди дійсно ми ні ногою - це Жасмин, Алі-Баба, Алладін (подивилися на це щастя, поспілкувалися з постояльцями з приводу номерів, харчування.) Ми були на пляжі зазвичай о 8:30, приїжджали на 2Ом басіке, були зайняті перша- друга лінія на пляжі до пірсу (не бачу проблеми лягти на лежак 3ей лінії). На пляжі за пірсом було вільно, але там зовсім дрібно.
Як уже говорив, ми облюбували місця саме на пірсі і без проблем бічбой приносив нам 4матраца (ми займали місця на всіх).
В результаті було всього одна незручність - напої ТІЛЬКИ в бічбаре Аладіна, далеко бігати, ну так і менше пива / віскі / рома випили, не пити ж приїхали в кінці кінців :)
З приводу "ДАЛЕКО від моря, пертися 15хв по жарі." - не буду більше розпорошуватися, напевно у кого то саме такі враження.
І ясна річ, з 2-3 однорічними малюками не знаходишся пішки, так для цих цілей басик бігає кожні 15хв, завжди всі бажаючі виїхати з пляжу / приїхати на пляж поміщалися.

Юлія, Ви напевно забули ІМХО вказати :)
Ось при всій нашій любові в Софітель (перша лінія, ВІДМІННИЙ риф, пляж.) Особисто ми задумалися, який же готель краще за сукупністю факторів і емоцій, отриманих від відпочинку. І прийшли до висновку, що для нас відпочинок Титанік виявився цікавішим.

Гузель [без реєстрації] [28.05.07 12:54:04] IP: 217.18.151. *

Геннадій, я читала в деяких відгуках, що постояльці брали або у гідів, або на рецепшене другі браслети будь-якого готелю (Алі баба, Жасмин і Алладін) і без проблем ходили по всіх барах 1-ої лінії. Як ви вважаєте, це реально чи як пощастить?

Ірина [без реєстрації] [28.05.07 13:09:54] IP: 194.247.134. *

Геннадій [без реєстрації] [28.05.07 13:15:51] IP: 62.16.106. *

Гузель, на жаль, ми на такі відгуки не натрапили, а самі запитати у гіда або на ресепшен браслет іншого готелю не здогадалися, цікава думка, але щось сумніваюся в такій лафе :)