Екскурсія в цукру (Туніс)

Відпочиваючи в Тунісі, ми купили дводенну екскурсію в пустелю Сахара. Програма була дуже насичена і цікава. Отже, про все по-порядку.

Рано вранці ми виїхали з готелю. Гід - просто чудовий, звуть Ахмед. Прекрасно говорить по-російськи, завдяки йому наша поїздка пройшла на 5 +. Всю дорогу він нас чимось дивував: показував живих саламандр, пригощав місцевими солодощами, ставив свою улюблену музику - російські народні пісні. Ця екскурсія - одна кращих, на яких я була за весь час своїх подорожей.

Перший пункт нашої програми - давньоримський амфітеатр в місті Ель Джем. Нам дали достатньо часу, щоб його дослідити. Дуже цікаве місце.

Потім ми побродили по Будинку римського губернатора. І вирушили в гості до берберів, які до сих пір живуть в пустелі за своїми стародавніми законами. За традицією, в житло берберів треба входити з правої ноги.

Увечері ми розмістилися в відмінному готелі Mehari Douz 3 *. У нас був невеликий відпочинок, під час якого ми встигли покупатися в термальному басейні готелю і повалятися на сонечку. Але відпочинок наш був недовгий, так як нам треба було відправиться в пустелю на верблюдах спостерігати захід сонця. Бажаючі могли взяти напрокат національний одяг: на тіло одягався такий собі підматрацник в смужку, а на голову особливим чином зав'язувався хустку. Ми з подругою одягли тільки хустки.

Найважче - це змусити себе сісти на верблюда. Страшно адже. Верблюди в Тунісі одногорбі, на спині встановлена ​​спеціальна седушка. Спочатку треба сісти на сидіння, потім верблюд починає вставати в такий спосіб: спершу випрямляє задні ноги, в такому положенні головне на ньому втриматися і не впасти. Потім випрямляє передні ноги. І тепер ми готові йти. Погонич нашого верблюда був чорний, як сама темна ніч, і дуже привітний і балакучий. Хвилин через двадцять наш караван зупинився на привал. Відпочивши, ми вирушили в дорогу назад. Мені дуже сподобалося кататися на верблюдах.

Рано вранці наступного дня ми виїхали з готелю. Перша наша зупинка - зустріч світанку в пустелі. Видовище, звичайно, чудове. Шкода, що фотографії не передають всієї краси. Потім ми зупинилися у соляного озера, біля якого можна було купити як сувенір троянду в пустелі. Дивовижної краси мінерал, що переливається мільйонами вогнів. Мені він дуже сподобався, але не було коштів на його покупку. Розу пустелі привезла з Тунісу моя мама. Але вдома він вже так не блищить, мабуть, сумує за батьківщиною.

По дорозі гід показував нам справжній міраж у пустелі. Ось як він виглядає: дивишся у вікно, і здається, що далеко озеро, ми їдемо-їдемо, але до нього не можемо дістатися.

А ми пересідаємо в джипи. Починається катання по барханах. Нас навіть пару раз дуже сильно тряхануло. Загалом, було весело.

Потім у нас була зупинка в гірському оазисі. Ми вийшли, походили по оазису, сходили до водоспаду.

Остання зупинка нашу поїздку - місто Кайруан. Тут ми відвідали магазин, де продають дорогі килими. І ще у нас була фото-пауза у Великій мечеті. Дуже красиве і велична споруда!

Екскурсія мені дуже сподобалася. Особливо мене вразили чудові оазиси в пустелі, які ми проїжджали - величезні пальмові ліси!

Найбільше мене здивували люди, з якими ми разом прилетіли з Єкатеринбурга і жили в готелі в Суссе: ніхто, крім нас з подругою, в Сахару не поїхав. І навіщо тоді взагалі було їхати в Туніс, якщо ти не побачив самого головного!