Форум мотористів - перегляд теми - просіли сідла клапанів

Микола Грязев писал (а):

А там не про сідла, а про клапана. Тема називається * Чудеса з впускними клапанами *


Довго б я шукав сусідню тему, навіть за наводкою довелося скористатися пошуком.
Як я зрозумів, там підозрюють що куплені "пластилінові клапана. Твердість мала, то висока пластичність. На нижній частині стержня немає галтелі і заниження для переходу до тарілки. Зносом пластилінової фаски. Компенсатор компенсує всі ці знос і деформації, але тільки до певного моменту. ".
Там ще до попереднього ремонту міняли і гидрокомпенсатори (з рік тому, міняли напрямні, клапана, гидрики і поршневі кільця, після приблизно 300 і болл тис пробігу авто).
На одному з сайтів читаю
"Теж встановив ГБО 4-го покоління близько 2-х років назад. Все було добре, мене дуже влаштовувало, особливо різниця цін між газом і бензином. Проїхавши поряке 70 000 км зауважив що машина почала постійно" троить ". Спочатку грішив на свічки і котушку запалювання, але на жаль причина була не в цьому. на діагностиці в Автомагістре озвучили вирок - просіли сідла клапанів і прогоріли випускні клапана на 2 і 4 циліндрах, в результаті ГБЦ під заміну. ​​Весь ремонт, з запчастинами, б / у-шной ГБЦ мені обійшовся близько 35 рублів, по часу зайняло менше 2-х днів (міняв знову-ж в Автомаг Істрі).
У підсумку що вийшло - установка ГБО 23 руб. ремонт 35 руб. Пробіг на газу 70 000 км, економії грошей як бачимо ніякої (добре б якщо не в збиток взагалі). і купа гемора з установкою, обслуговуванням і в кінцевому підсумку ремонтом.
Робіть висновки самі, я теж нікого не слухав поки у мене було все добре, а як потрапив так відразу все згадав всі попередження. Нікого ні в чому не хочу переконувати, просто для себе я вже зробив відповідні висновки - більше ніякого газу. Та й на бензині машина набагато жвавіше. Спочатку різницю не помітно, процес прогорання йдемо повільно тому динаміка знижується непомітно для власника, а тому все повернути можна тільки шляхом дорогого ремонту, регулювання клапанів не допоможе адже сідла клапанів теж псуються. "

Re: "Ну ось, співчуваю. Що і треба було довести. Навіть не про ГБО мова, а мова про своєчасному обслуговуванні головки БЦ, а зокрема перевірка і регулювання клапанів. Сідла проселі- зазору YOК- клапан не закривається. Проста формула.

Справа в тому що сідла просідають нерівно, з одного боку трохи більше, з іншого - трохи менше, і клапан не буде закриватися повністю незалежно від зазорів, відповідно ніякої компресії. "
Не зрозуміло, куди просідають сідла.
Пливе алюміній ГБЦ?

Нарешті професіонали відгукнулися.
Вчора зайшов до сусіда, виявляється він вже купив робочу голову, правда без клапанів і гідровиків (бариги за 150 у.о. загнали, хоча в неділю їздив до Мінська і не став брати за 200 в зборі, але там була ГДЦ від інжектора і без безопрівода (хоча, він і не потрібен, тому що на газі їздить)).
Постораюсь побачити, що там з сідлами і клапанами.
Ремонтує мужик, постійно цим займається.
Колишній моторист з підводного човна. Самнічего НЕ точить, тільки розбирає-збирає, ну ще клапана притирає.
Але, як мені здається, супер верстатів з супершарошекамі у нього немає.
З новими запчастинами, можуть бути звичайно непонятки.
Міняв клапана і гидрики.
Так, може ще це якось повліяло.Почті відразу після останнього ремонту, у нього свічка в цьому цилинд витреліла.
А до цього він. мабуть їздив з недотягнутого.
Мотор, подтраівал.
При складанні голів типу ФОЛЬЦ. опель і не тільки, потрібно звертати увагу на утопание клапанів відносно площини роз'єму (не тільки на дизельних ДВС але і на бензинових)

Теж саме потрібно виконати Зі зворотного боку тобто виступаніє торців клапанів над площиною р.вала. (Приклад опель кадет 17d)
Прі не саблюденіі цих параметрів ви обмежуєте можливості компенсаторів або рег. шайб.
Компенсатори бажано осушувати для того щоб вони вибрали НОВИЙ хід а не той який на працювали.


Про осушувати. це Ви вірно помітили.
Я в пролом році. довго не міг зрозуміти, чому після перебирання мій мотор наКадете не заводиться.
Перерив купу опелёвскіх форумів, де пишуть, що треба заповнювати гідрік маслом, де - не треба.
Тепер, зрозумів, що треба все зливати.

Заміна сідел клапанів:
"Почав цей процес з вирізання сідел, для цього використовував пальцеву фрезу. І відразу ж відчув некіі трудності- фреза затупілась на 3-му сідлі))) чого я не очікував (потрібно купити було шт 3))) діватися нікуди, потрібно робити і за борги 3,5 години все сідла були вилучені.
Тепер справа за запрессовкой сідел, для цього використовували вже випробуваний і запатентований Демич спосіб "електрична плитка-вогнегасник", а якщо у кого з цим проблемми увидемся в суді ...
Сам процес: гріємо голову (не своє а блоку циліндрів) градусів до 90, а сідла охолоджуємо вуглекислотним вогнегасником (-70 гр за Цельсієм) запрессовивем оправками зробленими з доопрацьованих старих клапанів.
Але як в нашій справі і пологается без косяків ні як: 7-е сідло сколюючи 2 рази, 1седло пішло не соостно і лопнуло, на наступний день все було виправлене і все сідла були на своїх місцях.
якщо сідло пішло не співвісно то вона відразу лопається, витягаєш і переробляєш
неї проблем немає кручу в відсічення все ЗБС, ось якщо криво пошлото це погано воно може від нагрівання лопнути,
да, головку до градусів 150 сідло -10. стружки не було "

Схожі статті