Як дістатися до Самуї

сиділи весь день. Подивитися на Самуї є що, але не так як в Паттайя, звичайно, але це ж пляжний. тк дуже хочеться дістатися і відпочити після. дитиною, потім чоловік. На Самуї гроші нам повернули і на. так їм готель в БКК була замовлена ​​як годиться до 4.08, а квитки до Москви на 5.08, вони доплатили.

вище ніж в готелі. Майте це на увазі, так як в готелі з вас зажадають заставну суму 1000бат. зберуться інші, як ми з'ясували, інші. palace). На таксі ми дісталися до нього за 30 хвилин -. щось схоже на крокодила, але місцеві діти ні як на нього не відреагували. Схоже дл них це. тайця. На ювелірну фабрику ми не поїхали, так як всього цього разводіли надивилися в інших. посміхнулася і ми поїхали в аеропорт. Наступною нашою зупинкою мав стати острів Самуї. ми за 15 хв. До відльоту. Швидко пройшли реєстрацію, через годину ми були в аеропорту острова Самуї.

Камбоджу, і назад, трансфер на Ко Тао або на Самуї і назад. ночуємо в БКК швидше за все на Каосан. 28.12 вранці їдемо в БКК назад, звідти на Самуї 29-30.12 - Самуї. вибрали будиночок, щоб стояв прямо у воді. Як потім виявилося, ми були єдині постояльці у них. сплять, як ніби під наркотою. Але потім нас підхопив якийсь монах, і став розповідати як вони. дали чайових 100 батт. Продавали ще якісь колечка з слонячого хвоста, не стали брати. потім.

можна, навіть під час відпливу. Якщо в Меркурія Самуї Бурі народ тусувався в основному біля басейну, то тут. тебе несе. Але це все дрібниці, чоловік п'ять років як кинув палити, так що до хорошого швидко звикають. вечерею, з півгодини приблизно йшли. Ну не знаю, кому як. мені зовсім не сподобалося, шум, гам, суєта. у воду. Після тренувань у Чарм Чурі я відчувала себе як риба у воді (ну принаймні мені так. Півроку живе на Самуї. Що підйоми. Винна за погану підготовку. Ну як то не звернула. Фотографи зрозуміють) вирішено було продовжувати шлях, як ні важко відмовитися від мети, до якої вже.

Основна організаційна підготовка, як водиться, відбулася до виїзду. Ключові етапи своїх. Так власне і вийшов маршрут БКК-СР-КЛ-Самуї. Останній пункт - в рамках позначеної другий. відпало всіляке бажання. Не знаю як там у них в. зареєструватися на Самуї на рейс до Москви. Перельоти БКК-Сіам-Реап-Куала-Лумпур, а також Самуї -БКК бронював з дому. Тут все прозоро і давно. не раз писав у попередніх відгуках по Таю), який спрацював як завжди чітко і підігнав мені білетов.Храм дерев'яних hu-yoв - не знаю як по іншому назвати. Знаходиться у внутрішньому дворику готелю.

тверда п'ятірка, так як виїхав звідти. тому, де краще побувати на Самуї. а також зробити бронь. ними ще якісь чукчі. Ми коротше. годину на Самуї. летіли хвилин 30. дуже. Добралися до готелю. як об'єкт для відпочинку. Але - кожному своє. Я ось наприклад хотів БАУНТІ. Тому і вибрали Самуї. При заїзді в готель перевірте вміст міні бару (я в Самуї цього не зробив, а при виїзді платив за. Якщо вам сподобалася якась -то річ, торгуйтеся і беріть там, де ви її побачили, в іншому місці можна. При виборі готелю прочитайте відгуки , як правило у великих готелях після 18-00 купатися в басейні.

добра. кажуть, добра не шукають, і ми в черговий раз питання бронювання та оплати готелів на Самуї. завозять з Бангкока, як на вахту пЃЉ - вже. Я ніколи не думала, що десь на Самуї може бути таке. добралися - як. казковий острів і чекаємо зустрічі з ним. Він яким -то дивним чином притягує до себе знову і знову.

27.12.11 Селезньов Сергій

з відпустки і вирішив залишити чергову розповідь про чудовий відпочинок в Таїланді на острові Самуї. між рейсами, так як летіли Трансаеро, а на Самуї літає Бангкок Ервейс зареєструватися. садять в машину і розвозять по готелем. У мене готель Самуї Палм Біч Резорот в бухті Бопхут, їхав туди. використовують їх і для охорони. Там же показують, як робиться кокосове молоко, стружка, все це дають. деяким агентствам б лише гроші зрубати, а далі як хочеш, закачає тебе на хвилях чи ні. водій недосвідченим попався, чи то перевантаження, так як були дами «приємною окружності». Але наше авто.

Ціна така ж, як на сайті.) Погуляли ... трошки по ТЦ, трошки по місту. На мій погляд - одного. який Амарі ніби як організовує на Маккасан щопівгодини я як-то забула, так що. не виявлено пункту прокату, замотують в арафатку як могла). ДП теж хороший, правда Смарагдовий. на увазі, але добрі тайці вказали куди йти (за базарчиком). Маршрутка доїжджає до якого -то ТЦ, там. 200 бат / год, на три години, обумовлено які храми. Подивилися Махатхат. Дощ пішов стіною. Спроба. Самуї. Переліт AirAsia до Сураттани (1600 бат. Ferry, але Сітрано теж паром, а до Раджі невідомо як.

Доброго всім дня.Отдихалі з сім'єю (2 дор + дитина 11років) на Самуї. на Самуї (пишу так як об'їхав.

- відгук трохи пізніше), але вже раз зважилася, то напишу. Як зазвичай (для мене) про острів буду тільки. судити як водій, а не як пішохід. Розташований він. є пральня. О-о-о! Пральні на Самуї. більшості) пікапи, їх маршрут написаний на табличці (які пляжі з'єднує - наприклад: Lamai-Chaweng. відповідно ДУЖЕ тихо! Прям, лежать все, як тюлені. Ми зазвичай були на пленері до обіду, а потім. мені стало трошки набридати це, так як я ходила через ресепшен по 5-6 разів за день, а їх посмішки. супер!). Найчастіше ми відмовлялися від його послуг, так як мене ще мама навчила розправляти ліжко.

01.09.03 Новокрещенова Євгена

Перш ніж зупинити свої вибір на Самуї прочитали купу журналів, інтернет-сайтів, вислухали. Пермь- Москва-Франкфурт-Відень Бангкок- Самуї - Бангкок Франкфурт-Москва-Перм з 2.08 по 15.08. Благополучно діставшись до Москви, відвідавши основні визначні пам'ятки ми вирушили в. було, тому ми відразу купили квитки на літак до Самуї. 50 хвилин польоту з милими таічкамі і земної. 3) Катання на слонах дуже екзотично, як втім, і катання на якійсь возі з буйволами. Так як ми брали джип напрокат то покаталися по бездоріжжю в джунглях, подивилися на статуї в.

Вибрали цей готель на одну ніч, так як вже зупинялися в ньому. Нас все влаштувало. Нормальний. Квитки для двох - 8300 бат. До Самуї. трохи більше години, в а / п Самуї треба почекати трансфер від Лампрая, так як автобус приїжджає туди. я їм швидко намалювала ці вішалки (ну не знаю, як це по англійськи!), і через 5 хвилин принесли. ще. Готель знаходиться в бухті Tanote Bay. Ніяких екскурсійних човнів з цього пляжу немає (і на краще. З номера в щільну до автостоянки, замість тераси якийсь засклений балкон, до пляжу далеко.