Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

Нагадаю, що під час своєї другої поїздки в Бангкок я вирішив поїхати на Самуї і купив за 400 бат квиток на вулиці Као Сан. в гесті, де зупинявся на ніч (поруч з ресепшені знаходиться турагентство). У вартість включена була переправа. Автобуси ходять вечорами, в 18, 19 і 21 ч.

Як я добрався до Самуї

Моя поїздка на Самуї почалася з очікування в вестибюлі. За мною і ще кількома людьми зайшли о 19:10 і проводили до місця посадки. Автобус вже був наполовину повний, тому я зрозумів, що він не від моєї фірми, а загальний для всіх, хто зібрався на південь Таїланду в цей вечір. Тут були мандрівні на Пхукет, Ланта, Као Лак, Пхі-Пхі, Крабі та Панган.

Автобус стартував о 19:30. Після того, як покинули межі міста, я заснув, так як дивитися було нема на що. Прокинувся близько 11, коли була зупинка. Виходити не став і проспав всю ніч, поки не приїхали на перевалочний пункт в провінції Сураттхані (о 5:30).

Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

Ті, хто хоче виїхати з Као Сана, повинні знати, що тут немає прямих рейсів до курортів. Вас чекатиме довга поїздка: спочатку довезуть до якогось місця в Сураттхані, де доведеться пересісти на інший автобус, мінівен або взагалі відкритий тук-тук. І ось вони вже домчать до потрібного курорту: або на південний захід до Пхукет, Крабі, Пхі-Пхі, Ланте і Као Лаку, або на схід - до Самуї, Пангані і Тао. За деякими туристами мінівени приїхали відразу, а за іншими - через пару годин. Я ставився до другої групи і прочекав автобус 2 години (подали саме автобус. А ні мінівен). На пірсі Донсак, з якого відправляються пороми на Самуї, ми були в 10 ранку. Ще півгодини чекали порома, а потім години півтори переправлялися на острів.

На пірсі подивився, скільки коштує самостійно дістатися з Самуї до різних курортів Таїланду (і відповідно, навпаки - з цих курортів до Самуї). Ось ці ціни:

Шлях з пірсу на пляж

Зійшовши з катера, пройдіть ще метрів 200 до місця, де вас будуть чекати тук-туки, що відходять до пляжів. Поки ми пливли, по салону ходила тайка і пропонувала кондиціоновані мінівени до будь-якого готелю за 150 бат. На пірсі водій тук-лою запросив 100 бат до Ламая. Я подумав, що ціна за цю поїздку адекватна, і погодився, особливо з огляду на те, що мотобайкерами пропонували прокатати з вітерцем за 150 бат.

Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

Так ось, знайте - якщо з вас просять 100 бат до будь-якого пляжу Самуї. то не погоджуйтеся і сміливо говорите 60, оскільки це стандартна ціна поїздки. Таксисти з задоволенням розводять туристів, які не знають місцеві ціни. Про це я дізнався поки їхав - на околиці Натон сіл німець і заплатив всього 50 бат до Ламая. Ми розговорилися і він сказав, що це стандартна ціна між усіма населеними пунктами і пляжами острова. Але це тільки на тук-туки, що ходять по Головною дорозі. Всі інші пропонують не менше 200 бат за поїздку між пляжами, а в кондиційованих таксі можна покататися з комфортом не менше, ніж за 400 (вони такі ж, як і в Бангкоку).

Як я знайшов житло на Чавенг

А ось якщо порівнювати самі містечка, а не пляжі, то вони досить сильно відрізняються. Чавенг в кілька разів більше, інфраструктура розвинена сильніше - багато готелів, ресторанів, ринків, масажних салонів і питних барів, де все офіціантки - «нескладного» поведінки.

Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

А ще там є величезний ставок. Купатися в ньому не варто, а ось прийти ввечері і посидіти на лавочці дуже навіть приємно.

Прийнявши душ, попивши холодної води з холодильника (пляшка входила у вартість оренди), я пішов поїсти. На найближчому ринку взяв рису з двома яйцями і овочів. Уважний читач, напевно, вже помітив, що я не їм тайську їжу, а тільки звичну мені - рис, курку, яйця. А тайську не люблю, тому що вона занадто гостра, знаменитий суп Том Ям пробував всього один раз. Нічого особливого - суп, як суп. Але може це тому, що я не гурман і не надаю особливого значення їжі.

Нічне життя на Самуї

Моя поїздка на Самуї носила ознайомлювальний характер, і тому, коли вже стемніло, і я відправився подивитися на нічне життя Чавенг. Це виявилося чимось середнім між Паттайей і островом Чангом (пляжем Вайт Санд). Барів з лунала з них музикою було багато, але значно менше, ніж в Паттаї. Поряд зі ставком відкрився Нічний ринок, де продавали їжу і тайські сувеніри. У самому його центрі знаходилася сцена. Спочатку на ній виступали жонглери-бармени, які спритно перекидалися пляшками і келихами. А потім почався акробатичний брейк-данс. Я його обожнюю, раніше весь час дивився по телеку спортивну гімнастику, особливо вільні вправи (в дитинстві навіть займався нею 3 роки і мав юнацький розряд). Загалом, порадували вони мене сильно. Ще поруч зі ставком знаходиться стадіон, де проходять бої з тайського боксу. Але я туди не пішов, а пішов на пляж. Там ні душі (не знаю, може в високий сезон народу побільше). Посидів хвилин 20, але комарі закусали.

Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

По дорозі до свого Гесте, зайшов в екскурсійне бюро і прицінився скільки коштує віза-ран. Виявилося - 1800 бат і то, тільки транспорт.

Невеликий відступ про візи

Повертаюся до своєї розповіді. Було вже 22 ч, і я пішов спати. Трохи подивився телевізор і заснув.

Знайомство з містом Натон

Встав о 6:30, походив по ранковому Чавенг (дуже тихо, народу майже немає), повернувся в готель, прийняв душ, повернув ключ і пішов ловити тук-тук.

Хотів подивитися Великого Будду - головну визначну пам'ятку Самуї. Перший тук-Тукер запросив 200 бат, мотобайкерами взагалі 300. Я зрозумів, що треба йти на Головну дорогу, по якій ходить громадський транспорт. Дійшов до неї хвилин за 10. Ще через 10 зловив тук-тук, але він так само запросив 200 бат, пославшись на те, що доведеться робити великий гак і взагалі це не по маршруту. Зате до Натон за 60 бат - будь ласка. Прикинув, що від Великого Будди до Натон теж доведеться викласти 200-300 бат, оскільки громадського транспорту там немає. Разом поїздка до Біг Будді обійдеться в 500 бат. Гаразд, обійдуся без Великого Будди - я особливо і не цікавлюся культурними пам'ятками, більше приваблюють природні. Краще подивлюся Натон, як там живуть люди - це набагато цікавіше.

Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

Насамперед в столиці острова купив квиток до Бангкока. Було тільки 10.30, до відправлення залишалося 3 ч. Спочатку пішов на ринок. Якщо стояти спиною до пірсу, то він знаходиться праворуч, на Головній дорозі. Ціни, такі ж як і на Чанг: помідори по 30 бат, огірки трохи дешевше. Далі в Теско Лотус. Він тут маленький (великий є між Чавенг і Бо пхут), тому продають тільки продукти. Купив готовий сніданок. Думаю ви вже здогадалися, що це. Правильно, рис з яйцем. Коштує він 12 бат, що на Самуї, що в Паттайя, що на Пхукеті.

Перекусив і пішов подивитися околиці. Натон поменше Чавенг. Він розтягнувся по узбережжю, а ось в ширину не дуже великий. Відразу за Головною вулицею починаються будиночки місцевих жителів, здебільшого одноповерхові. Повернувся на пірс і вже там чекав автобуса (це краще, ніж сидіти на дорозі, де знаходиться турагентство і куди він повинен був під'їхати).

Автобус виявився повною розвалюхи. Виїхали ми за розкладом, о 13:30, але поїхали на південь, на пірс Раджа, що приблизно в 15 хвилинах від Натон. Звідти ходять вантажні пороми на материк. Через 10 хвилин наш автобус (і кілька інших) благополучно занурилися і попливли. Час в дорозі довше, ніж минулого разу - близько 2 годин. На палубі бачив кращого ченця в шафранових одязі (я чомусь думав, що у них заборонені інтоксикації).

Поїздка на Самуї самостійно - як дістатися, відгук, фото

Через 2 год за нами приїхав тук-тук і відвіз в інше місце, де ми сиділи ще хвилин 40. Але я не пошкодував, місця були дуже красиві (на мій смак). Шкода, що я не знав, де ми знаходимося - обов'язково туди б повернувся і зняв неподалік якийсь будиночок на пару днів. Автобус забрав близько 19 год. Салон - напівпорожній, всього чоловік 15. Навіщо щось пустили по руках лист, де треба було написати своє прізвище, країну і розписатися.

Тепер, після поїздки на Самуї, я хотів поїхати на Ко Чанг. Було два варіанти поїздки - або чекати півтори години автобуса до Лем Нгоб (він відразу приходить на пірс, з якого йдуть пороми на Чанг), або вже зараз сісти на автобус до міста Трат, а звідти доїхати до пірсу. Квитки коштували майже однаково, в районі 250 бат. Чекати не хотілося, тому вибрав другий варіант і поїхав в Трат. У салоні - двоє людей. За хвилину до відправлення увійшло ще три тайця, і в такому складі ми і вирушили в дорогу. У Трат доїхали не всі, по дорозі ми втратили двох, що зійшли на півдорозі. В витрачати були в полудень. Звідти тук-тук довіз нас невідомо куди, там я чекав півгодини наступного транспорту, який привіз на найближчий до витрачає пірс. Цей пірс - не дуже вдалий варіант, оскільки від нього до Чанга плисти 55 хвилин. Там є другий пірс, найближчий до Бангкоку, від якого всього 25 хвилин на поромі (за цей час до нього вже, напевно, приїхав автобус, якого я не став чекати і який вирушав на півтори години пізніше того, що йшов в Трат).

Загалом, моя вам порада - ніколи не добиратися до Ко Чанга через Трат, втратите набагато більше часу і грошей.

На Ко Чанг я ще пожив тиждень, а потім поїхав в Паттайї. Причому в останній день у мене вкрали всі гроші і мобільний. залишилося тільки 300 рублів (саме рублів, а не бат). На цьому закінчую свою розповідь про поїздку на Самуї. Чекайте нових заміток з тайської життя.