Як економніше відвідати монастир Монсеррат - НЕ невимовну красотищу

Не буду описувати все докладно це ви зможете прочитати і в путівнику, напишу про те, що може стати в нагоді. Ми з подругою добиралися до Монсерат самостійно при всьому при цьому не знаючи жодного повсякденній мові. На площі Іспанії на кабінці ліфта великими буквами написано Монсерат. Ми спустилися вниз і пішли з табличок. З разу вирішили що ми будемо брати квиток ТрансМонсеррат. Підійшли, навіть не знаю як це назвати (кіоск або буточка?) Там сидить чоловік, який як не дивно трохи (як ми по англійськи) говорив по російськи. Сказав, що за квитком ТрансМонсеррат дістатися на фунікулері можна, тільки на кремальера. Купивши такий квиток ми сіли в поїзд, який мав вирушить (як писали в інтернеті) 8.38. Але він відправився раніше десь на 15хв. Далі ні чого складного. є табло в вагоні де світиться яка станція буде. Якби ми поїхали на зворотному шляху не на кремальера, то всю дорогу б стояли. Так що майте це на увазі. Дуже вдало ми приїхали на Монсерат, народу було мало, ми на фоткати, встигли швидко відвідати чорну мадонну і поїхали на наступному фунікулері в верх на скелю. Так як я відвідала таким місць багато, то особливо я не була впечетлена. чого не можу сказати про подругу. мені особисто більше сподобалося в низу. дорога до печери просто вражає. Як не дивно там зовсім не було людей. Туди ми приїхали на поїзді двоем і їхали теж в двоем, нам це навіть сподобалося. Не знаю чим це пояснити, але черга була тільки на верхній фунікулер. Ще скажу таку дивну річ, квиток ТрансМонсеррат діє на проїзд в метро не на дві поїздки, як пишуть, а більше. Ми по ньому робили набагато більше поїздок і кожен раз він відкривав нам заповітний турнікет. І контролери були, перевіряли. і без проблем. Так що майте на увазі. Ось і всі мої доповнення до того, що написано в інтернеті. Всім удачі.

Корисна інформація 4

# X201c; Просто фантастичне видовище! # X201d;

nadezda73 (155 відгуків)

Можна довго і красиво розповідати, але словами описати важко. Просто фантастичне видовище! Приголомшлива природа, гори. Сам монастир теж дуже вражає - і розмірами і архітектурними рішеннями. Дня, природно, не вистачило (. Обов'язково поїдемо туди ще раз, але вже без екскурсії. Зараз нам все показали розповіли, але з екскурсією це все бігом. Краще взяти машину, приїхати і спокійно гуляти. Квитки є різні - можна взяти один або безпосередньо в ті місця, куди йдете. З мовою проблем ніяких - вони відмінно все пояснюють російською, або англійською. Нереальное задоволення Поліча, послухавши хор хлопчиків - просто щось нереально божественне! у величезному храмі незрівнянна акустика. вони зазвичай співають в 13.00. само собою сходили до Чорної Мадонні - дуже незвично. Хоча стояли годину в черзі - не пошкодували ні разу! Ресторан, старанно нав'язується екскурсоводами, заздалегідь краще не оплачувати. Часу на нього швидше за все не залишиться, а витрачати цілу годину на їжу в цьому місці просто дико шкода! Тим більше є кафешка з швидким харчуванням - перекусив і далі. По дорозі від стоянки до монастиря є невеликий ринок - ціни вище, ніж в містах, але дуже великий вибір сирів. Коротше, це треба обов'язково побачити самому.

Корисна інформація 2

Ірина Ш (15 відгуків)

Чудове місце. Їхати треба на весь день. Обов'язково брати зручне взуття. Я пішла в печеру, де знайшли статую-йти 1,5 години по дорозі в горах. Дуже красиво. Перехоплює подих!
Якщо економите-беріть бутерброди і воду. Оптимально через 16 євро є шведський стіл. Буфет в районі оглядового майданчика. Все дуже смачно, з напоїв і вода і лимонад і пиво з вином. НЕ обмежено.
І не приведи Господи користуватися в туалетах їх папером. Особисто бачила як прибиральниця рукавичками вигрібала брудні папірці з відра, а потім цими ж руками ставила новий рулон.

Корисна інформація 2

Монастир розташований в дивовижному місці, оточений приголомшливими горами. Ніколи не бачила гори такої форми, дуже незвично. Висота близько 1100метров над рівнем моря. Види вражають. Є величезна кількість пішохідних маршрутів різного рівня складності.
У монастирі знаходиться образ чорної Мадонни, покровительки Каталонії. За переказами виконує бажання. Черга до неї дуже велика. Рекомендую спочатку погуляти по горах, а ввечері зайти в собор. О 5 годині не було жодної людини.
Досить цікаво послухати хор хлопчиків (в будні о 12-00).
Рекомендую монастир (і гори) для відвідування. Не пошкодуєте.