Як я провів літо! Риболовля на КВХ - літня рибалка - статті про риболовлю - рибалка в сибіру

Як я провів літо! Риболовля на КВХ

Настав час підбити підсумки цієї епопеї на Красноярському морі. Матеріалу вийшло гігантську кількість,
охопити все в одному звіті просто нереально.

Постараюся розбити все по датах.
За весь період тільки 2-3 вихідних вийшло присвятити Красноярську, і один зайняла моє весілля.
Лояльність моєї обраниці до мого захоплення, в черговий раз дала впевненість, що я зробив правильний вибір.
Чому я нескінченно радів, на ранок після весілля кидаючи спінінг в Бірюсінскій затоці

Море поглинуло в свою безодню близько 40 блешень і виброхвостов, човен зжерла порядку 2х тонн бензину і 40 літрів масла.
А скільки заробив «Юкос» на Свердловській і уявити складно.

Було знищено 3 спінінга. Внаслідок чого був зроблений висновок: вози ПАЛКИ В кофр.
2 котушки: КУПУЙ КОТУШКИ ТІЛЬКИ ВІДОМИХ ВИРОБНИКІВ ............ Про матеріалах, навіть не буду заглиблюватися.

Зустрінуте в живій природі: ведмеді 2шт, лосі 2шт, глухарі 4 шт, марали 2шт, зайці 2шт.
Можна в зоопарк довго не ходити.
Виловлено, порядку 200кг риби, стільки ж з'їдено або чекає своєї долі.

Вийшов з ладу і чекає своєї долі 1мотор YAMAHA 40.
1 човен двічі тонула,
Сумнівається в герметичній ЛОДКИ, затягували НА БЕРЕГ.
І вимагає втручання в свої алюмінієві справи.

Як мінімум 3 чола, отримали непоганий досвід рибної ловлі на одному з найкрасивіших і найбагатших водойм краю, Красноярському морі.

Тепер спробую все згрупувати все по датах і поділитися всім, що дізнався за цей період.

Повернувшись з Езагаша 1 травня,

І почалося час очікування, ну коли ж зійде лід. Страждаючи після кожної поїздки на Галас і спостерігаючи одну і ту ж картину,
було вирішено виїхати на сплав по Мане.
19МА Мана, сплав

ТУТ
По поверненню картинка змінилася трохи.

Ще трохи почекав і сплавився від Вапняного, на гумці

Подорож закінчилося провалом. НІ-ЧО-ГО

Перший виїзд на відкрите Море, був присвячений відпочинку з елементами риболовлі і звичайно екскурсія по затоці.
28травень Бірюсінскій затоку

Клювало добре, але натхнені чудовою погодою і накритого столу вирішили порибалити в інший раз. Риболовля відійшла на другий план.
Але зате народився план освоїти що подалі. Протягом дня виявив що човни немає. Побачив її метрах в 500. слава Б. біля берега.
Поки дерся по скелі, зрозумів: ЛОДКУ ТРЕБА прив'язують, ЗАВЖДИ.
Вранці, виявивши наполовину утопшую човен, Дізнався ЩЕ одне золоте правило човняра: НЕ затягував ЛОДКУ НА БЕРЕГ НАПІВПОРОЖНЯ.
На море човни плавають, прівязанние.Ілі знаходяться цілком на березі. Ціною півторагодинних зусиль шести чоловік вдалося повернути посудину так,
щоб транец був вище води. На подив, утопшій акумулятор оживив помпу, і з водою було покінчено.

Всю риболовлю вже мозком був на Півночі.

Але життя триває, попереду мене чекає Море. Після повернення швидко зібралася експедиція однодумців. Поїхали в ломакою,
але помилково без лоцій забрели в Жулгет, про що ні крапельки не пошкодували. Щука довбала як ненормальна.
Тупо на відстані 20-30 метрів від берега встали в дрейф і обкидали берега. Знову все ті ж яскраві кольори. Я все частіше на свою колебалку,
КУПИВ ЇХ 5шт. ПРО ЗАПАС. Уже стало зрозуміло, коли клює на море. Рано вранці і до 11-12 годин і ввечері після 7.
Весь інший час можна спати. Увечері як заплещется, сміливо можна починати кидати спін. Почалося.
Але наші невгамовні конкістадори майже не випускали спин з рук цілий день.

Наступні вихідні покатався біля Галасу, облові Гнилий затоку і все закутки до Потрійного затоки.
Клювало скудноват, але регулярно. Знову ті ж олівчик і дрібні окушки. Було дано визначення смугастим. Шуміхінскій і Езагашскій стандарт.
На вихідні покликали в сторону Приморська. По воді. Чому б і ні. Погода стояла спекотна.

Море повне сміття, їхати неможливо. Таке відчуття що все колоди моря впали в воду.
Доїхали без пригод. Все таки, як добре мати човен, а якщо до всього плюшки і лижі. Будь-який відпочинок перетворюється в атракціон.
Найголовніше, випивати за кермом МОЖНА. Пізніше усвідомив, що піддавав себе і людей небезпеки.
Риболовля за Воротами всюди результативна. Шахобаіха не виняток. Познайомилися з підводниками. Майже переконав себе купити спорядження.
Скатався з дружиною на Сісім. Гарно……. Через тиждень не витримав і повернувся до провідних там відпустку друзям.

Щось сталося з мотором. Перший ремонт. Здерли десятку.

"Обставини" змусили Зібрати волю в кулак покинути так полюбилося мені суспільство однодумців.

Риб ловився непогано. Але нічого особливо цікавого.

У рази, по уловистости випереджаючи блешня. Вперше зустріли двох ведмедів, перепливали підпір.
Не встигнувши розібратися з новим фотоапаратом зняв майже чо потрапило. Але обриси голів наявності .... Ведмеді, а точніше ведмежата були без мамки

burundukoff: Ось тут Мила ми бачили ведмедиків. Шкода фотки не вийшло.

Мила (тримаючи фотик в руках): Мене з вами не було. хахаха

Burundukoff: Так ось же вони, стоять і на нас дивляться .........

Підпливли майже впритул і ......

Чудове місце ломакою. Згодом дізнався. Що затоку називається Вознесенка. А звична назва прилипло від що стояв там колись дебаркадері з затопленого посеред моря ломакою. Навпаки Крівлякского урочища, чи то пак де то між Вознесенка і Дербіна. Спробував за порадою фурію. Результат не розчарував. Все так же бездоганно працювала моя колебалка.

Ех ломакою. Найгарніший затоку з сосновим бором по берегах. Рівні галькові, чистенькі берега ...... Красотишша.
Єдиний мінус ломакою. Дорога від Воріт. Немає ні притулків, ні закутка, що б сховатися.
ТОМУ, КОЛИ Я сумніваюся в ПОГОДИ, ЕЗАГАШ. Проїжджаючи Ворота почув механічний удар в моторі. Двигун став видавати неприємні звуки.
Стало зрозуміло, що скоро у нас на очах це чудо японської думки встане. Було прийнято рішення доїхати до затоки. Поки їде.
На вході в затоку побоювання справдилися. Все затріщало і пі ....... Нічого не вдієш, на борту була гумка. І двоє попливли на той бік до вечора,
а я ходив уздовж берега з палицею. Якщо врахувати особливості берега, клювання виявився непоганий.
Хлопці до вечора теж повернулися з рибкою. Уловістость Джига з віброхвостом вразила моє серце.
Особливості риболовлі з глибини спонукали мене по приїзду розщедритися на снасті.
Домовилися з відпочивали на катері хлопцями про буксирування нас, і присвятили день улюбленому заняттю.
Дорога назад була довгою,

Розуміючи, що скоро зима, зроблений ще один марш кидок на Езагаш. (Погода) Хоча більше зіграли зручності, якими володіє затоку.
Численні бази не дадуть замерзнути подорожнім. ТУТ

Результат. Перейшов тільки на блешня.
Зручність снасті по вазі і незацепляємость Вразили. А результати просто відмінні.
Поставив нераскрашенную блешню, клювання припинився.
У підпору знову зняв мережу з тухлою рибою. Великі щуки, окуня. Неприємна процедура. Кажуть, що риба довго потім не заходить в такі місця.
Не дивно що в Бірюсінскій риби мало. На мою думку, забувають по п'янці, куди поставили. За літо витягнув десяток мереж.
Ну ось ніби і підбив підсумки минулого сезону спінінгіста. І все начебто добре, Але за цей рік на море не добув жодного трофея особисто.
Серед моїх камрад трофей 7200, і при мені в останній похід була спіймана щука 9кг. На Півночі, порадував екземпляр на 6кг.
Про тих, хто пішов з гачка не пам'ятаю.