Смачно повечерявши ми вирушили гуляти до тих пір, поки не зрозуміли, що сил більше немає.

Ялта - як багато в цьому звуці

Забігаючи вперед скажу, що цілей відвідати конкретні пам'ятки у нас в цей раз не було. Ми їхали насолодитися повітрям, сонцем, морем, горами. атмосферою.
Ранок, хмарно, але дуже тепло.Народу зовсім мало. Вийшовши на Набережну, ми побачили таку картину-рибалки, рибалки, рибалки. і чоловік сказав, що пора здійснити його мрію, половити з катера в море. Дійшовши до причалу ми домовилися про риболовлю на наступне утро.Большім плюсом для нас було те, що катер плаває щоранку з 7 до 11 (крім шторму) при будь-якій кількості бажаючих.
Далі ми пройшли по всьому Масандрівськії пляжу і на найдальшому сіли кайфувати)

А потім ми гуляли по місту, не кваплячись гуляли по ринку, я дегустувала сальце))), а чоловік сир і сири).
Не обійшлося і без дегустації Массандрівських вин, що ще більше налаштовувало на розслаблення.
Довго писати про те, де ми їли сенсу немає, тому що голодним в Ялті залишитися просто неможливо))).
Нам подобається їдальня при університеті на вул.Гоголя (Смачно-Ешка), цілком влаштовує "Їдальня по домашньому" на вул.Пушкіна і дуже смачна піца в кафе будинку, де ми жили (в цьому будинку, як виявилося, жив Пуговкін).
Якщо вам не подобаються ці заклади є їдальня Фіалка поруч з Брістолем, Солохина кухня на Набережній, ресторан в Театрі Чехова та багато інших заведенія.На цьому сайті є окрема тема "Де поїсти в Ялті" .Але на всякий випадок я зробила фотку меню їдальні на Пушкінській, може кому стане в нагоді:

Ялта - як багато в цьому звуці

Вообщем перший день пройшов в розслаблених прогулянках по улюбленому місту.
На другий день погода була зовсім другая.Уже в 7 ранку світило сонечко, ясно, ні хмарки, видимість прекрасна.
Чоловік ловить кайф від риболовлі, а я ловлю кайф від того, що йому хорошо.Плавал він без мене, тому фотографій немає, але улов був для першого разу дуже навіть ого-го :) близько 30 штук: це і оселедець і сардинки і пікша . вообщем це був прекрасний домашній вечеря :) і море вражень.
Так як було дуже тепло і сонячно чоловік вирішив для повноти кайфушек ісплавать в Чорному море.Водічка + 14!

Ялта - як багато в цьому звуці

Після освіжаючого і підбадьорливого занира у чоловіка з'явилося друге дихання :). Пообідавши ми вирішили з'їздити в Лівадію, так як минулого літа сам палац був закритий, а ми все-таки дуже хотіли його побачити.
Доїхали ми на автобусі 32 від вещегого ринку, який ходить кожні полчаса.Очень красиво в парке.Цветут хризантеми і троянди.
Палац дуже красивий, як всередині, так і зовні. Екскурсія цікава, але для дітей кілька непонятная.Потому як палац в Лівадії пов'язаний не тільки з Миколою 2, але і з конференцією глав урядів трьох держав антигітлерівської коаліції - СРСР, США і Великобританії, а це діткам зрозуміти сложно.Стало дуже сумно від сумної долі Романових.

Ялта - як багато в цьому звуці

3-й день був просто феєрією. сонце, вітер і такі красиві хвилі. відірватися було неможливо)

Помилувавшись на хвилі і всомнів Балтійське море ми вирішили з'їздити в невідомий нами Гурзуф.От речового ринку на атобусі ми доїхали до Развілкі.В планах було відвідування парку санаторію Гурзуфський, музей Пушкіна і прилеглий парк, дача Чехова ну і просто погуляти по вуличках.
Але не всьому судилося сбиться.В Гурзуфському екскурсія повинна була початися в 11, але були єдиними в цю "нельотну погоду" і вона не состоялась.Ми ничуточки не засмутився прогулялися уздовж набережної, спустилися до моря, сіли на камінці. і так нам було добре.

В Пушкінський вже йти не хотілося, а ось в музей Чехова сходілі.Чехова ми поважаємо, минулого тижня сходили в Меліхово (у нас дача поруч), влітку і взимку ходили в музей Чехова в Ялті. так що дача в Гурзуфі була дуже до речі.
Наступні фотки з бухти, де Чехов починав писати "Три сестри"

Гурзуф нам дуже сподобався своїми вуличками, звисаючими гронами винограду, спокоєм і величчю, а ми поспішили в Ялту :)

Ялта - як багато в цьому звуці

Канатка на Ай-Петрі тимчасово не працювала і ми вирішили піднятися на канатці в Ялте.Наверху виявилося дуже миле кафе з цілком адекватними ценамі.Ну а видами можна насолоджуватися довго, що ми і робили, поки не стало темніти)))

4-й день.Утром, вийшовши на Набережну, ми побачили, що пропливає повз нас "будинок" .Це був не судно, а Кораблище. а через півгодини ще одін.Ето так красиво, так велично. Фотографія не може передати, але це було здорово.

У цей день ми вирішили з'їздити на екскурсію по палацах Місхора.Конечно в усі ці санаторії можна потрапити і самим, але мені здалося, що є очевидні плюси: нас всюди підвозили, про кожен палац і парк розповіли, ніде не треба було домовлятися з охоронцями і по-часу це було набагато швидше, якби ми задумали відвідати їх самостійно.
Отже, ми були на оглядовому майданчику в Н.Ореанде біля храму арх.Міхаіла, Дюльбер (санаторій Дюльбер), палац Харакс (мій улюблений санаторій Дніпро) і Кічкіне (готель Кічкіне) .Ми отримали задоволення і вирішили, що будемо намагатися вибратися в Дніпро на відпочинок всією сім'єю)))

Увечері прогулянки по Ялті, дихали-дихали і не могли надихатися. гуляли-гуляли і не могли нагулятися.

Ялта - як багато в цьому звуці

5-й день.Утро.В 11 приїде таксі, щоб відвезти нас в аеропорт.
Ми йдемо в самий дальній куточок Масандрівського пляжу. сонячно. тепло. кидаємо монетки і точно знаємо, що повернемося ще жоден раз))))

Дякую за відгук і інформацію, приємна і чистенька квартирка по фотографіях.

Тетяна [без реєстрації] [09.11.13 6:12:01] IP: 78.139.100. *

Наталя [без реєстрації] [09.11.13 8:58:18] IP: 77.121.94. *

Дякую за відгук! Теж була в минулі вихідні. Ось тільки не довелось побачити лайнери в вогнях -в суботу ввечері вони відчалили. Ялтинці говорили, що вже місяць до них не заходили такі лайнери.
Oks @ n @, а квартира, яку Ви знімали, опалювалася?

А ось з опаленням в ній не очень.В цієї великій кімнаті нам поставили радіатор і так як на вулиці ще було не холодно-нам його хватало.Но на кухні, балконі і в ванній вельми прохладно.Я ще подумала, що для зими це не підходящий варіант.

Наталя [без реєстрації] [09.11.13 22:16:43] IP: 77.121.94. *

А ми з подругою знімали в одній зупинці від автовокзалу номер за 200 грн. дуже-дуже теплий, причому, батареї я ніде не побачила, тепло йшло від статі. Так вона мене запив, що сильно дорого. Ми були тільки одну ніч і інших пропозицій не було.

Наталя [без реєстрації] [10.11.13 11:03:55] IP: 77.121.94. *

У парк Гурзуфського санаторію попросилася без екскурсії. Парк мене захопив, які там аромати! Обов'язково хочу відвідати його ще раз.

Дякую за відгук. Закохана в Ялту. і скоро знову їду туди насолоджуватися морем, повітрям, атмосферою. До речі, люблю саме «не сезонну" Ялту! Новорічну!)