Клермон ферран

Частина друга - Оверньская. Віші, Монклер-Ферран. Мулен і кілька замків регіону Овернь. році з цегли і дерева для капітана Клермон -Тоннера, який забезпечував охорону монарха. На світлині. Помаранчевий будинок - шале Клермон - Тоннеру, а ось поруч крихта з вежею для мене залишився загадкою. Я в. Вранці поснідали і поїхали в Клермон -Ферран. Шлях 60 км в один кінець. як так вийшло? Та дуже просто, Клермон -Ферран ми взагалі не планували відвідувати, а за планом.

повний маршрут подорожі виглядав так: Ліон - Клермон -Ферран - Мон Дор - Ле Пюї - Авіньйон - Кассі. двох днів в Ліоні ми планували відправитися в Клермон -Ферран на прямому поїзді, квитки на який. Saint-Etienne ChГўteaucreux, потім автобус до Клермона. Прошу написати і час відправлення, і час. можна спостерігати з вікна поїзда, але автобусна дорога в Клермон виявилася дуже мальовничій, через ліс. Нарешті прибули в Клермон. їхати далі, а вони все ще страйкують! З Клермона їхали в Мон-Дор, напередодні від'їзду перевірили sncf.

День 18. Дорога до Клермон -Феррана. Коротка зупинка в Марселі. повернутися в центральну частину Франції через Клермон -Ферран і зупинитися на кілька ночей в якому. Цього дня ми повинні були доїхати до Клермон -Феррана, де у нас на одну ніч був заброньований номер в. виїхали з Марселя і продовжили шлях в Клермон -Ферран. Нам потрібно було перетнути більшу частину. Про всяк випадок заздалегідь списали з готелем в Клермон -Ферране. де ми повинні були ночувати і отримали.

18.03.09 Олена Бурова

в інших турах, такі міста, як Клермон -Ферран. Перігу, той же Бамберг я ніде не бачила. Ближче до обіду ми в'їхали в столицю Оверні, Клермон -Ферран. Місто оточує гряда вимерлих вулканів, і. в Клермон -Ферране. Весь історичний центр намальований в ізометрії і кольорі, на одній стороні Клермон. Монферран ми не заїжджали, обмежилися Клермон. Дві частини міста розділені шинним гігантом.

com). Спочатку збиралися заїхати подивитися центр в Клермон -Ферране. але зрозуміли, що вже не встигаємо. знову проїжджали Крермон-Ферран і вирішили все-таки заїхати подивитися центр, однак коли ми були вже.

День 19. Дорога Клермон -Ферран - Лош. Заселення в готель. Королівський замок в Лоше. Загалом, Клермон -Ферран ми так і не подивилися. Навіть жодної фотографії не залишилося. Так і не знаємо.

Далі наш шлях лежав через Клермон -Ферран. Чималий французьке містечко, який запам'ятався.

Клермон -Ферран і вулкан Puy-de-DГґme. Їхати 2:40 на TER до Клермона (35,5 євро), потім близько години (с.