Коли скасовують виліт вашого літака

Ніхто і ніколи не думає серйозно про те, що буде робити в разі скасування вильоту кудись до того, як це станеться. Тому зараз я поділюся своїм досвідом скасування рейсу через туман, щоб, можливо, Вам довелося менше про це думати, якщо що.

Якби скасували рейс з «домашнього» аеропорту, я б могла просто повернутися додому. Якби скасували рейс з Москви, я могла б подзвонити друзям і це було комфортніше того, що відбулося насправді. У мене ж скасували рейс з Белграда - у місці стикування рейсів. Передісторія, де зникають емоції.

Через 3х годинний різниці в часі весь час в Росії я відчувала себе зомбі. Герой Паланіка з «Бійцівського клубу» мав рацію. Від недосипу життя перетворюється в ксерокопію ксерокопії ксерокопії.

Якщо додати до цього те, що ніч перед вильотом я провела в поїзді і теж майже не спала, то моя ксерокопія реальності була вже з дуже поганого ксерокса. На вулиці мороз, до літака 12 годин, вдень ще одна зустріч.

Цікаво те, що в такі моменти на багато включається автопілот і ряд речей сприймається спокійніше, ніж зазвичай.

Переліт Москва-Белград-Підгірці. Очікування.

Реальність.

Другий квиток мені при реєстрації на перший рейс не видали (іноді це роблять відразу, іноді немає), тому я попрямувала в транзитну касу за квитком.

Там мені сказали, що рейс затримують через туман в Подгориці. І ймовірність того, що рейс буде трохи пізніше дорівнює 2%. Але чекайте інформації.

Я запитала, що буде, якщо вилетіти не вдасться. Мені відповіли, що тоді Ви отримаєте ваучер і підете ночувати в готель.

Опущу розповідь про те, як швидко я змирилася з обставинами і побачила в туалеті жінку, вмивалися сльозами. Потім я зрозуміла чому - вона була з мого рейсу.

Я подумки підтримала себе за те, що не купила в дьюті фрі в Москві ще кілька речей. Усталось тут зіграла непогану роль - ліниво було повертатися в один з магазинів і у мене на мапі залишалася цілком пристойна сума на пару днів життя в аеропорту :).

РАДА № 1. Як би не було велике бажання купити все дешевше в дьюті фрі, залиште суму для екстрених ситуацій. Вони трапляються.

Всіх, хто не полетів в Подгориці з 5 вечора і не мав можливості переночувати у друзів або родичів, зібрали і оголошено, що ми їдемо в готель.

Спочатку ми пройшли до стійки реєстрації. Я пред'явила свій посадковий талон на попередній рейс і паспорт.

Наш координатор Ігор дуже здивувався, що я російська і сказав, що я добре говорю по-сербськи. (Напевно, до цього він думав, що я просто з глухого села і погано говорю, але сербка 🙂). Цей момент зіграв мені на руку.

Саме мені Ігор віддав все ваучери без яких в готель нашу групи не заселені б. У підсумку, коли автобус відвіз нас в готель, я була першою, хто отримав ключ від номера (після літніх людей та інвалідів).

Для вечері було пізно - кухня не працювала. Для сніданку рано - виїзд автобуса в 5 ранку. Наступний рейс, на який нас обіцяли посадити (якщо погода налагодиться) повинен бути в 7 ранку.

Готель був жахливий.

В такому жахливому готелі я ще не бувала. Було вже 23 години по Белграду, 2 годині ночі по Москві, вечері і сніданку немає, міні-бару в номері немає. І кафе в готелі закрито.

(О чудо! Я їду з Росії і у мене в сумці з ноутбуком стратегічний запас сирних сирків і вода. З цього випливає наступна порада. Бо такого я від готелю не очікувала.)

Гаряча вода, чисті рушники і постільну білизну - вже непогано. Але двері в номер була дуже слабка і замок не вселяв довіри, ванна неприваблива, а в кімнаті для освітлення були тільки світильники на протилежних стінах над ліжками. Так, мені дали двомісний номер.

Детально описую, щоб Ви розуміли, що все може бути так, і були готові. А не як Ви звикли. Деякі готелі існують саме для таких цілей і там все дуже недобре.

Після 4-х годин сну, я зібралася і попрямувала в автобус. Нас привезли в аеропорт, ми пройшли реєстрацію і все-все-все огляди як зазвичай. Далі невеликий сніданок в аеропорту (не за рахунок авіакомпанії).

Новини невтішні. Туман. У 7 не вилітаємо.

Я везла з собою кілька різних пристроїв, тому перехідник на 3 розетки лежав в сумці з ноутбуком. Єдина розетка була моя і з неї стирчало 3 дроти 🙂

На мене дивно дивилися не тільки пасажири, а й співробітники аеропорту. Але я приготувалася чекати новин і мати можливість зателефонувати і почитати з планшета.

Тут я могла б відстати від дійсності, якби не дивилася по сторонам, періодично відриваючись від читання і музики. Мої попутники раптом встали і кудись пішли.

Трохи поясню цю раду. Група незнайомих людей - це група, де про Вас в першу чергу не подумають. Вас, звичайно, будуть шукати і оголошувати по гучномовцю Ваше прізвище, а й це теж би не пропустити і зрозуміти куди бігти.

Повертаюся до історії. Поки ми йшли, я запитала в чому справа. Виявилося, що ми летимо в сусідній аеропорт, в Тіват.

Це була чудова новина. Всі були в піднесеному настрої і я встигла поспілкуватися з сербом, який зараз є громадянином Великобританії до вильоту. А після прильоту з німцем, який живе в Чорногорії.

З аеропорту в Тіват був організований трансфер в Подгориці. На щастя я вже могла не їхати на автобусі, за мною приїхав чоловік. І ми поснідали в піцерії на площі Св. Трифона (де знаходиться собор) в Которі. Дуже рекомендую це місце, до речі!

P.S. Фото з цієї поїздки Ви частково могли бачити в інстаграмме. Підписуйтесь, щоб не пропустити прийдешні фото з новорічної подорожі!

Читачам також подобається

• Коли скасовують виліт вашого літака
    Перший день автопробігу по Хорватії. Цавтат
    Вихідні в Белграді. Земун
    Автопробіг по Хорватії. [2й день] Задар.
  • Коли скасовують виліт вашого літака
    Один день в Помпеях. І пара слів про еко-відпочинок.
    Фото-звіт з весняного Риму.