Краще ніж я думав - відгук про baohong hotel, Санья, китай

Готель залишає в загальному непогане враження. Жили в 4 * корпусі, номер вже не новий, з китайської сантехнікою) прибирання було так собі, зате кожен день і зі зміною рушників.
У.

У готелю хороше розташування легко дійти до ТЦ, магазинчиків, недорогих кафешок і пляжу. Можна самим дешево добрати до парку з Оленем, який повернув голову (таксі 8-10 юанів)) або взагалі безкоштовно, якщо купите квиток в парку через таксиста) Ми поки йшли пішки зустріли такого товариша, який підвіз.
На ДР готель привітав смачним тортиком, правда прийшло додатково простимулювати через гіда.

Корисна інформація 10

# X201c; Хороший готель. # X201d;

Sergey_LV (47 відгуків)

Нижній Тагіл, Росія

Корисна інформація 8

# X201c; Східні Гавайі- Хайнань це рай # x201d;

З'їздити на Хайнань було нашою давньою мрією. Але то ціни високі, то період вильотів збігався з відпусткою. І ось нарешті то зірки зійшлися.
Вибір припав на Baohong Hotel 4.

Вибір припав на Baohong Hotel 4, так як він надавав 4-х місцеве розселення, яке нам було необхідно сім'ї з 2-ма дітьми. Тепер про головне:
1. Заселення
Приїхали в готель близько 12, але так як заселення як і скрізь з 14 і ми були до цього готові. У нас забрали документи на оформлення, і запропонували залишити багаж у камері схову. Ми так і зробили. Самі пішли оглядати прилеглу територію. Тихим кроком дійшли до ананаса, купили трохи продуктів і повернулися в готель. Якраз до нашого приходу почали заселяти, віддали 100 $ депозит отримали ключі і пішли в номер. Нам дістався номер 8325. У номері 2 ліжка, мініхолодильник, фен (втомлений), стіл письмовий, тумбочки, сейф в Великому шафі, телевізор, крісла і стіл. Велика туалетна кімната з усіма приналежностями і душова, великий балкон виходив на дорогу і сусідній корпус готелю. Кімната проста але в ній все необхідне є. Вікна брудні, штори теж, але постільна білизна білосніжне.
2. Готель
Території практично немає, але біля басейну і нових корпусів які ще не функціонують є невелика. Від сусіднього корпусу на баггі можна доїхати до пляжу, але народу багато а баггі один. Тому ми з'їздили один раз подивитися як дістатися і намагалися прогулятися.
3. Сніданки
У перший же день проблема. Прийшли на сніданок, а нам кажуть Вас повинно бути троє. Молодша дочка вище 120 тому пройти як дитина вона не може. Старшій брали путівку вже як дорослого. Ми пішли до гіда, китайська дівчина Маша почала нам роз'яснювати що так це так і дитина їсти не повинен. На що я їй пояснила дитина приїхав не в валізі і ми заплатили за проживання в готелі, яке включало у вартість і харчування. Маша сказала присядьте піду дзвонити в Тез Тур і т.д. 5 хвилин очікування і все вирішили в нашу користь, за що їм велике спасибі. Їжа звичайно на любителя. Я рятувалася рисовим супом і кавунами. Чоловік намагався все зупинився на рисі з яйцем. Старша їла рис з яйцем і омлет. Омлет замість солі додають соєвий соус, тому він темний. Молодша помідори-чері, тости і кавуни. Багато страждали від того що поїсти не чого, ми не скаржилися.
4. Пляж і море
Пляж суспільний, але чистий. Лежаків до обіду немає, після обіду більш менш вільніше. Нас це не бентежило, стелили рогожу на пісок і загоряли. Море справило непередавані відчуття. Навіть заплив за буйки воно чисте і видно дно. Були невеликі хвилі, що дуже радувало дітей. В останні 2 дні відпочинку хвилі були сильні, навіть збивало з ніг. Загалом від моря ми в восторге- так як порівняти є з чим.
5. Харчування
Не бійтеся брати фрукти у жінок-торговок на вулиці. Дуже сподобалися ананаси. Очищені, бери і уб'ю їж. Їсти ввечері ходили:
-Мідний котел-качка по-пекінськи 68 юанів -половина качки, супниця з бульйоном, коржі, чай, кавун. Картопля фрі 25 юанів
-Москва брали картопляне пюре (скучили діти) 15 юанів, риба 45 юанів, баклажан печена з сиром -не пам'ятаю
-фестиваль їжі. Брали багато різних страв все смачно. Морозиво "смажене" -дуже смачне. Смажене це так сказано-насправді це морозильна установка на яку складають пюре з фруктів і йогурт і все перемішують.
-в кінці відпустки знайшли дешеве кафе-знаходиться на тій же стороні де Мідний котел приблизно через 200 метрів від нього в глиб дворів заходите і по правій стороні буде кафе. Там всього 6 столів, але все смачно і не дорого і порції великі. Як орієнтир з обох сторін цієї вузької вулички продають фрукти.
На обід ми в основному брали фрукти і купували перекус в супермаркетах.
P.S. В цілому все сподобалося. Немає такої вологості як в Таїланді, немає запахів посторонніх.Нет сміття, все чистенько і доглянуто. А море підкорило наше серце. Із задоволенням повернемося ще раз.

Корисна інформація 6

Показати свіжі відгуки

Поради мандрівникам з бронювання номерів

# X201c; Вдале розташування готелю центру міста і пляжу # x201d;

Всі поради щодо вибору номера