Красиве червоне море - Єгипет, африка

19 з 10400 вважають відгук корисним

На мілководді вода Червоного моря має колір «морської хвилі», зеленуваті відтінки, крізь неї видно камені, корали. Однак там, де велика глибина, вдень в ясну погоду, без хвилювання на морі колір у води - яскраво-синій, ніяких зелених відтінків, ніякого натяку на колір «морської хвилі». Тому людині, яка не знайома з походженням назви моря, незрозуміло, чому воно називається Червоним морем. Мені теж було незрозуміло, чому синє-синє море називається «червоне», поки я не прочитав версії про походження такої назви.

Різноманітність морської флори і фауни Червоного моря просто вражає. Корали в Єгипті взагалі охороняються законом, за їх пошкодження доведеться заплатити штраф. Особисто мені потрапляли на очі корали жовтого кольору, але різної форми і розмірів. Дельфінів, косаток і черепах я не зустрічав. Як, втім, акул і мурен. Зате риб менших розмірів - хоч відбавляй. Про дрібниця всіх кольорів і відтінків я й не кажу. Але особливо мені сподобалися риби розміром з великого коропа і забарвленням з переважанням синього і зеленого кольорів або їх змішування. Ну, просто чудо-риби, та й годі. І це тільки на поверхні. А якщо набрати повітря в легені і зануритися вниз, то там і зовсім краса невимовна. Просто злегка зануритися, не обов'язково пірнати, якщо Ви не водолаз. Шкода, звичайно, що у мене фотоапарат під водою не знімає, знімки були б дуже красиві. Так як в Червоне море не впадає жодна річка, вода в ньому кристально чиста, тому під водою все видно.

Відпочиваючі, які до цього були на Чорному і Середземному морі, зізналися, що за красою і чистоті моря, розмаїтості та красі риб, Червоне море поза конкуренцією.

Можна прочитати про те, що Червоне море забруднюється сміттям з пляжів, катерів і поромів. Особисто мені бачити подібне не доводилося. Якщо таке і відбувається, то сміття відразу прибирають, по крайней мере, поблизу пляжів. Також можна, прочитати про те, що з-за високої температури у воді Червоного моря багато бактерій, шкідливих для здоров'я. Але думаю, що навіть якщо це так, то завдяки тому, що Червоне море - саме солоне море Світового океану, нічого страшного в цьому немає. Особисто я в перший же день поранив руку, купаючись в морі. Напевно, диво-риба пропливала повз і зачепила мою руку своїм плавцем. Хоча рана була досить довга і глибока, вона швидко затягнулася. У звичайних умовах така рана заживала б довше, значить вода в Червоному морі корисна, і завдяки високій солоності приносить користь, а не шкоду здоров'ю.

Загалом можна погодитися з твердженням, що за якістю і різноманітності коралів, морської флори і фауни Червоного моря немає рівних в Північній півкулі. На узбережжі Червоного моря з'являються все нові курорти з готелями і центрами відпочинку, розваги і підводного плавання.

Обслуговування в офісі

Хочете зіпсувати собі відпочинок, ласкаво просимо в Корал Ротань Тиран. Ми з чоловіком приїхали в готель близько 10: 00, до 2 дня довелося чекати заселення, але це і зрозуміло, світова практика. Тільки потім ще більше години розбиратися на ресепшен, щоб нас переселили зі смітника в нормальний номер. Правда, номерами назвати ці приміщення для житла, можна з великою натяжкою. У номі.

Відпочивала з подругами в Єгипті тиждень тому, в готелі Мовенпік Таба. Що можу сказати з приводу цього готелю. Готель дуже сподобався. Прилетіли ми в Єгипет вранці, нас тут же швидко заселили. Встигли навіть поснідати, їжа речі була дуже різноманітна і смачна, я бувала до цього вже в інших готелях Єгипту, і бувало набагато гірше. Після сніданку пішли грітися.

Доброго вам дня. Вирішили написати відгук, інформацією про цей готель Хілтон Таба. Відпочивали тиждень, в цьому готелі. Готель виправдав наші очікування, так як готель ми вибирали за відгуками, а там писалося різний і позитив і негатив. Заселилися ми пізно ввечері, успішно. Номер був великим і затишним, досить чистий такий. Сходили повечеряли і лягли спати, залишили все на завтра, так к.

Тільки щойно прилетів з Єгипту, відпочивав в Мовенпіке, в Табі! Готель досить таки не поганий. Заселення пройшло швидко і добре, номер був досить таки великим і дуже затишним, прибирання проводили щодня. Харчування різноманітне. Все що забажаєш, і риба і м'ясо, фруктів теж валом, відмінна випічка. Найголовнішим візитом до Єгипту в Табу, було відвідування Ізраїлю, Ії.