Крим караби яйла, внедорог

Натхнені тим що ми змогли подолати засніжені схили Генеральських пляжів і гірську дорогу до Лисячій бухті, ми вирішили спробувати забратися на плато Карабі-Яйла. В цьому місці я бував кілька разів, і ранньою весною і пізньою осінню і завжди простори цього плато наповнювали душу почуттям який то свободи, польоту. Що ж, подивимося що тут взимку.

Заїжджати на плато вирішили з північної частини з боку Білогірська. За селищем Новокленове поворот в сторону плато.

Дорога накатана, але під снігом. Влітку, наскільки я пам'ятаю тут лежать бетонні плити, але зараз біла біла гладь.

Крим караби яйла, внедорог

Зовсім чуть чуть піднявшись в сторону плато ми потрапили справжню новорічну зимову казку.

Царство снігу всюди.

Такої кількості снігу я давно не зустрічав в Москві. Кожна гілочка любовно закутана снігом.

Крим караби яйла, внедорог

Дорога веде нас все далі і далі наверх на плато.

Ніяких проблем із заїздом наверх немає, мені здається суду можна потрапити в будь-яку погоду. Впевнено піднімається на плато.

Але незабаром накатана колія закінчується. Ми бачимо гори на горизонті. Хоча середня висота на плато близько 1000 метрів, а найбільша вершина - Тай-Коба всього 1262м, з гори далека виглядають "як справжні"

Крим караби яйла, внедорог

Карабі яйла в перекладі з кримсько-татарської означає "пасовище чорного павука". Взагалі "яйла" - це шматок степу на великій висоті. Для павуків мабуть не сезон, але ось що пасуться коней ми зустріли. Що вони їдять?

Stiz спочатку не хотів їхати в Крим, а хотів туди, де зима і багато снігу. Мені здається Карби все таки компенсувала його потреби в снігу.

Більш того, деякі картинки легко видати за суворі далекі півночі. Ну чим вам не база Челюскінців?

Крим караби яйла, внедорог

"По судну Кострома стукає вода, В мережах антен гойдається зірка, А ми стоїмо і куримо, ми повинні Почути три хвилини тиші." (С) Візбор

Чекати ми не стали і вирушаємо далі в глиб плато. Якого то певного плану не було. ми і не думали що зможемо сюди заїхати взимку. З іншого боку. я думав що згадаю маршрут, по якому я тут подорожував. Але нажаль. зі снігом все інакше. Вирішуємо їхати в самий центр плато, а там як буде. "Перекличка".

Перед нами тільки засипана колія. Видно, що хто то проїжджав пару днів назад. "Чи не колія, а напрямок"

Крим караби яйла, внедорог

Рухаємося через зачарований ліс.

Весь час не відпускало почуття, що зараз через їли вийде дід мороз. З подарунками з берданкою. Тема про особливо охоронювані природні території (ООПТ). на яких заборонено рух і де лютують місцеві єгері, не давала нам спокою. Ми кілька разів зустрічали невеликі таблички з написами типу "ООПТ якась яйла", але ніяких заборон на них не було. За весь час перебування на яйлі ми так нікого і не зустріли. Чи не сезон видать.

"Тільки їли ледве ледве. Зеленіючи гріють вид"

Саша Sagor на L200.

Ліс закінчується і далеко вилазять шапки гір.

Ну чим не ілюстрації до суворих зимникам? Stiz стежки колію. дорвався. ))

Крим караби яйла, внедорог

Снігу не багато, він сухий і машині легко рухатися. Але місцями бувають глибокі перемети.

Сутеніло, нам пора було шукати місце для ночівлі. Вирішили дійти до найближчого лісу і там встати.

Поки ми обстежили наявність печери, Stzi. сіл. Один, серед плато. У рацію чутно, але ніяк не можемо знайти його - занадто далеко поїхав.

На черговому перемети машина села на черево. "Витягніть мене від сюди!"

Крим караби яйла, внедорог

Чтож..витащім. Нарешті щось на зразок почалося рубилово.

Але тьма спустилася дуже швидко.

У підсумку ми зарулив в довколишній ліс і встали на ночівлю.

Крим караби яйла, внедорог

Вранці ми все таки вирішили спробувати знайти одну з позначених печер і попрямували в ліс.

Але треба сказати все едется.

Правда незабаром народ забуксував на підйомі і я вирішили спробувати пройти дорогу один і знайти печеру. Все таки 35z yoka добре лізе по цілині.

Крим караби яйла, внедорог

Близько півгодини пробивалися крізь ліс і сніг вгору, але в кінці кінців вперлися в сніжно листяний завал.

Час нас підтискав, а шкода. можна було ще багато куди залесть на Карабі. Але погода псувалася, туман по немногу починав огортати плато і ми не знали що нас чекаємо на узвозі. Ми ж вирішили йти вперед. а не повертатися.

Але спуск вийшов простим. Дорога крізь ліс веде в бік селища Генеральське. Пам'ятається, навесні по ній же мені було набагато складніше спускатися по сирій глині.

Паразит на дереві.

Спуск зайняв близько години.

Мчимо по шосе в бік Алушти. машин майже немає. Сніг і кипариси виглядають досить дивно.

Крим караби яйла, внедорог

В Алушті вирішили заїхати подивитися чергову Генузскую фортеця. Але на жаль нічого цікавого - впритул до фортеці стоять якісь халупи, всередині якої то житловий двір.

Українська Радянська Соціалістична Республіка. мда.

Невідомі ягоди - "спробуй. Укуси"

Крим караби яйла, внедорог

По карті від Алушти до Ялти є 2 дороги - нижня шосе вздовж моря і якийсь звивистий серпатнін Р34 по схилах гір. Ми вирішили поїхати по нього.

Дорога слизька, сніг валить щосили.

Вид на Ізобільское водосховище над Алуштою.

Крим караби яйла, внедорог

Але нажаль. дорога вперлася в Кримський природний заповідник. Місцеві сказали, що без пропуску, оформленого де то заздалегідь, проїхати не вийде.

Довелося повертатися і їхати по нижньому шосе до Ялти. Але про це трохи пізніше.

Передрук та інше використання матеріалів, розміщених на сайті дозволяється за умови посилання на vnedorog.ru