льотні місця

Санкт-Петербург. Льотне поле поблизу селища кутовий

Географічні координати нашого поля. N 60 ° 4 '8.4' 'E 30 ° 43' 6.3 ''

На машині. Час у дорозі від Кадан близько 30 хвилин. Треба їхати по Рябовскому шосе - Дорозі життя (виїзд на Рябовскій ш. З Іріновскій ін., З'їзду з када на шосе немає!), Проїхати повз Всеволожска. Далі проїхати селище Романівки. Приблизно через 500-800 метрів після знаку "кінець населеного пункту Романівка" (16 км Дороги Життя), треба звернути на асфальтовий з'їзд ліворуч - в селище кутовий (в цьому місці буде синя стрілка наліво "кутовий 0,6"). Потім треба проїхати кутовий і зліва буде велике поле, на якому будуть літати параплани. Як потрапити безпосередньо на старт, описано нижче, поруч зі схемою льотного поля.

На маршрутці (автобусі). Дорога в сумі займає 1-2 години, в залежності від пробок. Від метро Ладозька на 462 автобусі (до зупинки потрібно пройти під мостами через трамвайні колії). Автобус їде раз в 30 хвилин, час в дорозі близько 40 хвилин, якщо немає пробок і близько 1.5 годин з пробками. Їхати до пам'ятника «Катюші» (передостання зупинка), далі пішки близько 2-3 км (20-35 хвилин ходьби). Треба пройти трохи назад по трасі до асфальтового з'їзду, згорнути на з'їзд направо (наліво, якщо їхати від СПб) і далі по дорозі пройти через селище кутовий. Як потрапити безпосередньо на старт, описано нижче, поруч зі схемою льотного поля.

На електричці: Дорога в сумі займає 1 годину і 20-30 хвилин. Електричка йде 50 хвилин раз в 1-1.5 години, розклад можна знайти на www.tutu.ru. Дорога пішки від станції приблизно 2,5-3,5 км (30-40 хвилин). Від Фінляндського вокзалу їхати електричкою до станції коренева, напрямок - Ладозьке озеро. Вийти на станції кореневої. Потім дійти від станції до траси - від початку платформи наліво по ходу руху електрички йде асфальтована вулиця до траси (Дорога Життя) - приблизно 300 м, далі направо до з'їзду наліво в село кутовий, потім по дорозі пройти селище кутовий. Як потрапити безпосередньо на старт, описано нижче, поруч зі схемою льотного поля.

Якщо підходящої за часом електрички немає, можна їхати до станції Всеволожская (напрямок Невська Дубровка). Далі автобус 401 "Всеволожськ-кутових", їхати до передостанньої зупинки біля пам'ятника "Катюші". Потім треба пройти трохи назад по трасі до асфальтового з'їзду, згорнути на з'їзд направо (наліво, якщо їхати від СПб) і далі по дорозі пройти через селище кутовий. Як потрапити безпосередньо на старт, описано нижче, поруч зі схемою льотного поля.

Схема проїзду на льотне поле:

льотні місця

Як проїхати або пройти на місце старту

Місце старту на поле визначається напрямом вітру, кожен раз воно змінюється в залежності від погоди.

Нижче на схемі показані місця, звідки можливі польоти парапланів і схема проїзду на старти. У день польотів уточнюйте, з якого старту виробляються польоти і відповідно будуйте маршрут під'їзду.

Увага! У жодному разі не можна йти / їхати через поле навпростець, ви потрапите в область змотування підйомного троса параплана. Це небезпечно! Будь ласка, використовуйте рекомендовану схему проїзду.

Схема проїзду на старти на машині. Фіолетовою лінією показана асфальтова / бетонна дорога, пунктирною - грунтові

льотні місця

# 149; Старт№1. Цей старт знаходиться безпосередньо біля селища кутовий. Треба їхати уздовж поля, поки не зустрінеться щит "Польоти на параплані". Далі треба з'їхати на поле, на позначену парковку і підійти пішки до старту.

# 149; Старт№2. Треба проїхати п.Углово, згорнути на першому асфальтовому перехресті наліво (перед кладовищем і каплицею), далі на бетонній дорозі буде стояти щит "Польоти на параплані". Біля нього треба з'їхати на поле, проїхати по грунтовці на позначену парковку і підійти пішки до старту.

# 149; Старт№3. Треба проїхати п.Углово, згорнути на першому асфальтовому перехресті наліво (перед кладовищем і каплицею), далі по асфальтовій (місцями бетонної) дорозі (повз зруйнований бетонного ангара) об'їхати поле кругом, поки не зустрінуться бетонні будови з бетонним парканом навколо. Перед цими будівлями треба повернути ліворуч на ґрунтовку і їхати до першого перехрестя з ґрунтовою дорогою, що йде в лісосмугу наліво. На перехресті наліво і відразу направо, на поле до парковки.

# 149; Старт№4. Треба проїхати п.Углово, згорнути на першому асфальтовому перехресті наліво (перед кладовищем і каплицею), далі по асфальтовій (місцями бетонної) дорозі (повз зруйнований бетонного ангара) об'їхати поле кругом, поки не зустрінуться бетонні будови з бетонним парканом навколо. Перед цими будівлями треба повернути ліворуч на ґрунтовку і їхати по ній до упору, по схемі нижче. Перед проходом на старт наліво буде з'їзд направо на поле, на парковку.

Схема проходу на старти в кутових пішки. Фіолетовою лінією показана асфальтова / бетонна дорога, пунктирною - грунтові

льотні місця

# 149; Старт№1. Цей старт знаходиться безпосередньо біля селища кутовий. Треба йти вздовж поля, поки не зустрінеться щит "Польоти на параплані". Далі зійти на поле і підійти до старту.

# 149; Старт№2. Треба пройти п.Углово, йти вздовж поля і згорнути на першому асфальтовому перехресті наліво (перед кладовищем і каплицею), далі на бетонній дорозі буде стояти щит "Польоти на параплані". Біля нього треба зійти на поле, далі по грунтовці підійти до старту.

# 149; Старт№3. Треба йти по селищу кутовий, через 450 м після того як закінчаться будинку зліва, треба повернути ліворуч на ґрунтовку, що йде до лісосмуги. Далі пройти до лісосмуги, потім в лісосмузі майже до кінця і згорнути в поле як показано на схемі. Підійти до старту.

# 149; Старт№4. Треба йти по селищу кутовий, поки не закінчаться будинку зліва. Потім повернути ліворуч на ґрунтову дорогу і обігнувши селище, як показано на схемі, підійти до старту.

До кого звертатися на поле. Треба підійти до прапора, ні в якому разі не проходячи попереду готуються парапланів, тільки ззаду. Біля прапора буде людина з планшетом, який все пояснить і розповість. В крайньому випадку можна звернутися до людини, яка буде знаходитися біля маленької лебідки - оператору смотчік.

Будь ласка, не смітите на поле!