Маршрут иркутск - база відпочинку світанок

велосипед, Братське водосховище

Почалося все з того, що Микита запропонував мені проїхати цей маршрут. Мовляв, він там давно їздив на машині (в якості пасажира) і йому цікаво проїхати 180 км (чи зможе він, так би мовити - випробувати себе). Тим більше, за його спогадами - там пряма. "Тільки в Бохані гірка є і може там ще пара". Запитав за кілька днів до покатушки у знайомої про маршрут. Вона його їздила на машині (теж як пасажир). Вона стверджувала, що тут пряма. Що маршрут - як в Ангарськ їхати по рельєфу. Ще в кінці є гравийка в 30 км. Типу, повільно проїдемо за 2 години - і айс. Зрадівши, Микита одягнув багажник з велоштанамі (хоча, я його попереджав про можливу "смерті" - не забуду ніколи покатушку в Слюдянка з гирями). Я вирішив не ризикувати і набив рюкзак на 3 кг за все і за маленьким сумочок на велосипеді розклав все інше. Стартували в четвер о 5 ранку від будинку, щоб менше по жарі їхати, раніше приїхати і, щоб машин було мало і людей не так багато на море.

На вершині цього
підйому відкривається
прекрасний вид
на місто

Маршрут йде по Олександрівському тракту. Виїзд з Марата, проїжджаєш пост, і на першому повороті наліво. Відразу йде підйом кілька кілометрів (два або три). Потім спуски і підйоми невеликі, пряма і дуже класний спуск з хорошим ухилом, який триває кілометр (ухил). Потім йде нормальна по рельєфу дорога з декількома хорошими по ухилу спусками та підйомами (не затяжною). Рельєф - нескладний.

При попутному вітрі - ми просто летіли, при тому - ми їхали в развалку, без напрягу. Я помітив за середньою і табличок з відстанню, що з 29-ого по 44 км у нас середня була дуже висока (близько 27 км / год і вище). Ще там було кілька моментів, де протягом десяти і більше км - середня була близько 20 км / ч. Але все-таки - це не зовсім була пряма, яку ми очікували (було кілька перевалів, але не складних).

Відкриваються чудові краєвиди. Дорога мені сподобалася. Не просто гола пряма, а дорога з поворотами, спусками і підйомами (хоч і маленькими). Пейзажі мені нагадали Європу. Коли їдеш на машині - то це все не помічається. Нові місця, гарні повороти, луки на яких ростуть різні квіти, задаючи тон забарвлення різних місцях, а також дерева, ліс і все інше (подивитися на це варто).

Їхали з маленькими зупинками на попити і короткий перекус батончиком з аптеки або снікерсом. Досить швидко доїхали до "Олонкі" (десь 84-85 км від Іркутська) Там зупинилися на заправці поповнити запаси води. Зустріли нас, як інопланетян (чувак в перший раз в житті бачив такі великі, він був в шоці від того, що у нас є аморти і трансмісія). Станом - ми ще були бодрячком. Дивимося на годинник - "вкладаємося в графік (о 2 годині будемо на місці)". Ми ще не знали, що нас чекає. Навіть припустити не могли. Олонкі - це розділова точка між бляхою і людяною "прямий".

Відразу після Олонкі пішов підйом близько 15 км. На початку - він дуже пологий і помітити його на машині дуже складно, якщо не неможливо (а на велосипеді - відчуваєш, що ти їдеш не по прямій, а в гору). Потім вже підйом ставати крутіше. В кінці йдуть: спуск-підйом, але загальний ухил в гору. До таблички "100 км". На цій гірці Микита відгріб по повній зі своїми штанами. І хоч він мені стверджував, що різниці немає - це все фігня. Пам'ятаю, що в гору відчувається кожен кілограм, а тут така бандура ззаду, яка тягне вниз. Спуск, пряма і видно наступний перевал. Потім ще один і ще. Всього чотири штуки (я збився з рахунку від 3 до 5 перевалів за 50 км приблизно). Це щось з чимось.

P.S. На зворотному шляху, вирішив запам'ятати де що і зробити опис маршруту, щоб знали на що йдуть, коли поїдуть цей маршрут. Ми врахували всі наші недоліки і проїхали зворотний шлях нормально, без ексцесів. До речі, назад, на свіжого - по гравийке ми їхали за 2 години. Хоча можна і швидше набагато, так як Я боявся падіння - їхав 8-12 км / год з гірки. А в гірки деякі їхав швидше, ніж зі спуску - ось такий парадокс.

Чи під силу (я не знаю як сказати більше, ніж порівняти з Култукскім трактом): якщо ви їздите (чи) Іркутськ-Култук, то проїхати маршрут цей можна, але будете скоріше за все просто мертві на фініші. Якщо в змозі проїхати туди-назад, то цей маршрут здасться цікавим, а не дорогою смерті. Якщо ви не їздили в Култук на велосипеді, то на цьому маршруті вам їхати тільки на машині.

P.P.S. Через те, що не було часу і нормального цифровика, то фоток не так багато. Так як був подекуди дощитиме, то всі основні моменти маршруту запам'ятати не вдалося.

Найголовніша фішка в тому, що нас неправильно інформували. Про "пряму" - я взагалі мовчу. Відстань від будинку 200 км. Від таблички "Іркутськ" до одвороту на базу - 180 км.

Санчата для сервера Продаж серверів і комплектуючих Supermicro, доставка, гарантія spbdevice.ru spbdevice.ru