Маршрути - 4wd - все разом

"Алматау" і "Лісова казка"

У наших горах є не тільки красиві куточки дикої природи, а й пристосовані заклади, куди можна вирушати в будь-який час року і в будь-яку погоду. Одні з таких установ знаходяться по ущелині, в якому знаходиться село Гірське Садовод.

0.6 км - пересувний пост ДАІ.
1 км - хана Алматі, початок Талгарского району.
1.1 км - АЗС.
1.9 км - знову АЗС.
3.4 км - село Бесагаш.
4.4 км - вулканізація.
5.6 км - розвилка. Прямо йде дорога в Талгар, ліворуч, вниз, дорога йде в аеропорт (царство йому небесне) і на Кульджінском тракт.
5.8 км - поворот направо в гори, з Гірський Садовод.
6.3 км - ділянку з поганим покриттям. Дорога йде різко в гору.
15.1 км - непізнаний шлагбаум. За словами місцевих жителів тут іноді знімають бабки. Ми там нікого не бачили, шлагбаум був відкритий, проїхали без перешкод.
15.3 км - перше відділення радгоспу Панфіловскій. Його пролітаємо відразу, благо, довжина цього відділення всього метрів 150.
16 км - перехрестя: прямо дорога веде до Гірничого Садовод, наліво - на базу активного відпочинку і в будинок відпочинку "Лісова Казка". Для початку їдемо прямо.
17.5 км - Гарний Садовод.
18.1 км - перехрестя: прямо дорога йде в бік гір, ліворуч, як нам сказали, до невеликого гірського озера. Поруч знаходиться школа, про що говорить велика кількість учнів. Прем прямо.
19.8 км - оздоровчий комплекс "Тау Сама".
20.4 км - уздовж дороги з'явилися перші зачатки хвойного лісу.
20.6 км - дорога вперлася в турбазу "Алма Тау". Далі ходу на машині немає.
Тепер їдемо в "Лісову Казку". Туди можна потрапити з зазначеного вище перехрестя (16 км).
Від повороту до санаторію - 6.7 км.

Аси
43.3 км - поворот на місто Іссик. Поворот на право. Є дві АЗС. Дорога йде вгору, підйом затяжний.
45.4 км - міст через великий алматинский канал (ВАК). При бажанні в каналі можна скупатися.
56.1 км - міст через річку Іссик. Приготуйтеся: відразу після моста дорога огидна ..
76.8 км - популярне в місті форелеве господарство. За певну кількість "зелені" можна половити форель.

Дозвольте внести доповнення в маршрут. Раз вже в результаті маршрут йде повз форелевого господарства, то найкращим варіантом буде наступне:
43.3 км - поворот на Іссик. Проїжджаємо прямо.
66 км - район села Маловодне. У маловодні є поворот направо в гори з покажчиком "Тургень 15км". Дорога йде повз страусового господарства (в районі її перетину з баком). Куди теж можна зазирнути, страусів глянути. На відміну від варіанту з Іссик - дорога набагато пристойніше, виходить в результаті на верхню трасу між Іссик і Тургенєв (орієнтовно між Коктобе і Леніна по старому маршруту) і там далі по маршруту.

Дозвольте внести доповнення в маршрут. Раз вже в результаті маршрут йде повз форелевого господарства, то найкращим варіантом буде наступне. там далі по маршруту ..

По-перше, це зайвих 15 км, по-друге, дорога не на фернум, по-третє, на Аси їдуть жипи, зайвих п'ять ям ролі не зіграють.

озеро Іссик
56.6 км - пост, де треба заплатити 300 тенге за проїзд в Ілі-Алатауського державний національний природний парк. До цього вже пора звикнути.

184тн з людини

де треба заплатити 300 тенге

Соррі, це було написано чотири роки тому.

Народ, давай не засмічувати цю тему. Створимо іншу, там будемо ділитися всіма зауваженнями, а сюди скидати тільки маршрути.

Озеро Каянди або озеро тисячі зайців
(З голими стовбурами смерек у воді)

Додам свої 5коп.
Реліктова ясенова гай на р.Чарин
Дорога як в Долину опис Галанта
"Старт від межі міста на Кульджінке, в тому місці, де ця міжміський траса перетинається з проспектом Риськулова.
3.4 км - кільце. Нам їхати прямо.
4.4 км - початок села Червоне Поле.
13.7 км - початок села імені Панфілова. Там є вулканізація.
16.3 км - кінець села.
23.2 км - початок села Новоолексіївка.
26.3 км - кінець села.
36.3 км - поворот на місто Іссик. Є дві АЗС.
40.4 км. село Кульджа.
41.8 км. немає села.
46.8 км. село Енбек.
49.8 км. немає села.
51.5 км. село Бірлік.
53.2 км. немає села. Відразу ж початок села Балтабаєв. Тут же є АЗС.
54.7 км. зліва від дороги в ста метрах є лікарня.
56.2 км. кінець села Балтабаєв.
61.3 км. село Акшій.
64 км. немає села.
66 км. село Маловодне.
70.3 км. кінець села ..
82.7 км. село Тескенсу.
84.7 км. немає села.
91.8 км. село Ащісай.
93.6 км. немає села. Відразу ж починається село Каратурук.
99.1 км. село скінчилося.
102.3 км. село Лавар.
103 км. Лавар скінчився.
104.4 км. місце для відпочинку. Можна смачно поїсти.
113.6 км. розвилка перед селом Чилік, до якого звідси 1 км. Нам треба піти вправо по головній дорозі.
122.5 км - міст через річку Чилік. Відразу за мостом треба повернути праворуч.
126.7 км. село Байсеіт.
128.8 км. хана селу.
129.3 км. зліва від дороги АЗС, праворуч. їдальня.
Далі дорога йде класна. Пряма, як стріла, протягом двадцяти кілометрів. Покриття цілком нормальне для швидкісної їзди. Ось тільки ширина дороги не завжди дозволяє вдосталь насолодитися швидкою їздою. Зате рух на цій ділянці практично відсутня. Одна зустрічна машина на годину.
138.1 км. село Нура.
139.8 км. зліва від дороги є естакада.
140.3 км. кінець села. Тепер вже на нашому боці є естакада. Далі дорога вільна від населених пунктів, як і від радарів? Бар'єр-2М. Натяк зрозуміли?
152.3 км. початок ущелини Кокпек. На в'їзді в щілину можна непогано пожерти.
156.7 км - праворуч від дороги є затишне ущелині, де можна гарно відпочити. За щілини спускається невеличкий струмок, з кришталевої водою. Є дерева, чагарники ожини. Від дороги всього метрів сто, але містечко цілком симпатичне. Там можна і заночувати (вода є, дрова теж, намет можна взяти з собою).
160.7 км. від основної траси відходить дорога на Бартогайское водосховище ..
163.3 км. ущелині скінчилося.
164.2 км. ще один поворот на Бартогайское водосховище.
164.4 км. останній населений пункт на нашому шляху. село Кокпек.
165.2 км. кінець села. За ним дорога стає гірше. В принципі, там кругом асфальт, і розбитих місць немає. Але асфальт лежить не рівно, а якимись хвилями. При повному навантаженні легкового автомобіля на таких хвилях можна запросто залишити амортизатори, а якщо? Пощастить. то і пружини. Ця ділянка триває кілометра півтора.
172.2 км. поворот наліво на містечко Чунджа. Нам треба їхати прямо.
А в Рощю наліво, на Чунжу, до моста через Чарин.
Дати прикордоннику грошей (я давав 1000т за дві машини), якщо немає посвідчення про відрядження. Вниз від моста тягнеться Роща. Найкраще проїхати ще 5 км по дорозі, а потім спуститися до річки.

Народ, не варто засмічувати гілку. почну плюсовать

Я не в курсі я засмічувати чи ні.
Ну таке питання: А як до Куртов доїхати їхати?

Не зовсім докладно, але, в принципі, зрозуміло.

Точкою відліку було обрано перетин вулиць Риськулова і Петрова. Тут ми обнулили одометр і рушили вниз по вулиці Петрова. Далі наш шлях лежав до селища Боралдай (раніше. Бурундай), де через 11 кілометрів ми опинилися перед Т-образним перехрестям. Тут потрібно повернути ліворуч і рухатися по трасі, нікуди не звертаючи. Через 15 кілометрів зліва виявляться цехи пивоварного підприємства "Efes". Після. селище Аксенгір.
Далі дорога поверне направо і мине залізничний переїзд. Потім (через 22 кілометри від вихідної точки) потрібно повернути ліворуч по головній дорозі. Проїхавши ще трохи, зліва ви побачите залізничний міст арочного типу. Потім минете селище Берека.
Коли на одометрі з'явиться цифра 29, в зоні видимості виявиться дорожній покажчик з такою інформацією: "прямо. Караганди, 970 км; наліво. Каськелен, 20 км". Приблизно в п'ятдесяти метрах від нього. щит, який вказує на в'їзд в селище ст. Шамалган. Ще приблизно через сто метрів. "Вилка": за поворотом ліворуч буде видно залізничний переїзд, а вам потрібно повернути праворуч.
Незабаром дорожнє покриття значно покращиться, з'явиться чітка розмітка з переривчастою лінією посередині і суцільними лініями з боків. Тут дорога різко поверне направо, і з правого боку з'являться кілька продуктових магазинів. Якщо щось забули прикупити, краще зробити це тут.
Далі дорога ще кілька разів вильне і вправо, і вліво. Це нестрашно, головне. триматися гарного покриття і чіткої розмітки. Приблизно через 42 кілометри від вихідної точки дорога поверне наліво. Праворуч ви побачите покажчик з інформацією: "Караганди, 950 км", і АЗС. Трохи далі, зліва на пагорбі. велика статуя орла.
Через 68 кілометрів з правого боку вашому погляду постане озеро Сорбулак. Через 84 кілометри праворуч промайне естакада.
І ось заповітний покажчик: "Курти. 1 кілометр наліво", від точки відліку. близько 100 кілометрів. Тут же АЗС, кілька кафе і магазинів. Ціни досить високі: наприклад, 1.5-літровий бутель мінеральної води "Сари-Агаш" коштує 100 тенге, а за півлітрову плоску пляшку "Смірнофф" з вас візьмуть 350 тенге.
Повернувши наліво з траси і проїхавши один кілометр, праворуч ви побачите селище Курти. Будинків в ньому небагато, і велика їх частина зруйнована. Трохи далі дорога пройде по мосту через однойменну річку. За мостом можна повернути ліворуч на ґрунтову дорогу, що веде на греблю. А можна проїхати ще два кілометри до розвилки. Тут потрібно повернути ліворуч, згідно вказівником з написом: "Узунагаш". Далі зліва в різні боки "розбіжаться" кілька ґрунтових доріг. Сміливо звертайте на будь-яку з них і через кілька хвилин ви побачите мету своєї подорожі. Куртінское водосховище. Створено його штучно, греблею, що перекрила річку Курти, і простягається на кілька кілометрів. Вода чиста, тільки в заплавах вона каламутна від глинистого дна. Береги, здебільшого, круті, але є кілька в'їздів, прохідних для нормального легкового автомобіля. Якщо не захочете ризикувати, машину можна залишити нагорі в межах видимості.

Жень, а можеш розповісти, як проїхати і подивитися:
1. Стоун хенджи Бал-бал (так розумію, етогдето вже під Карагандою, але все одно було б цікаво)
2. Наскельні малюнки ака петрогліфи.
Пасиб # 33;

ЗИ може, варто стягнути сюди всі маршрути з інших тем? ну там Алаколь, Лепсе, Іссик-Куль через Кеген, ту ж зоряну поляну і прочая, а то там розрізнено накопичилося чимало вже :)

На вихідних виникла ідея проїхати по маршруту: "Співаючий" бархан - гори Актау - "Дерев'яне озеро". Останній пункт довелося виключити з-за короткого дня, поїхали додому. Так ось питання: про озеро багато чув, але толком нічого, хто-небудь знає про нього детальніше і чим воно так примітно?
РС. Перебувати в районі гирла Чарин в лівій частині.

Розкажи як до бархани краще дістатися ..
ЗИ. про озеро не чув жодного разу.

РС. Перебувати в районі гирла Чарин в лівій частині.

Розкажи як до бархани краще дістатися ..
ЗИ. про озеро не чув жодного разу ..

Перепрошую за мовчання. Вобщем це північний берег гирла Або, на проти Чилика. Від Алмати 300 км. Спочатку до Сариозек 180 км, прям перед ним справа буде заправка (заправити, а то потім ніде), за нею направо об'їзна дорога. Далі дорога йде по невеликих прігоргам на перевал Алтин-Емель. Спускаємося з нього в долину та першого селища. Як звуть незнаю, але на дорозі стоїть великий білборд і покажчики. Вобщем несобьешся.

РС. Проїзд платний, а платити потрібно в місті в офісі в готелі Жетису.

Аси

43.3 км - поворот на Іссик. Проїжджаємо прямо.
66 км - район села Маловодне. У маловодні є поворот направо в гори з покажчиком "Тургень 15км". Дорога йде повз страусового господарства (в районі її перетину з баком). Куди теж можна зазирнути, страусів глянути. На відміну від варіанту з Іссик - дорога набагато пристойніше, виходить в результаті на верхню трасу між Іссик і Тургенєв (орієнтовно між Коктобе і Леніна по старому маршруту) і там далі по маршруту ..

Хто небуть детально може маршрут до страусиної ферми розповісти?