Мій кращий день народження

Хто сказав, що день народження сумне свято. Ось насправді, в дитинстві цього дня чекаєш, як диво, не менш, ніж Новий рік. Потім, як привід весело провести час з друзями. А потім ... потім у кожного вже починається своя пісня.
Мені ближча: «мої року, моє багатство ...». Щороку приносить багато нового, цінного, це як чергова сходинка до чогось важливого. Тільки чекаєш чи тепер цей день з тим же трепетом і очікуванням дива. Навряд чи.
Хоча ... На цей раз я, як мила Попелюшка, чекала чудес і ось вони прийшли у вигляді подорожі в Сочі!

На зустріч з весною

Що може бути прекрасніше сонця, моря, гір і квітучих садів, коли за вікном похмуре небо, бурхливий вітер і все ще сніг. Краснодарський край з радістю розкрив свої теплі обійми, в яких ми з радістю розчинилися. Так починався мій найкращий День народження в Сочі.

Сонце радувало відміткою +18,

море своєю прозорістю,

гори своїм безмовним величчю,

а природа квітами і яскравою зеленню.

Моменти, від яких так радісно жити

Кожна подорож особливе і складається зі своїх неповторних подій і спогадів, які потім гріють нас «довгими зимовими вечорами». Хочу поділитися найяскравішими моментами зі свого ДР-tripа.

Олімпійський парк

Сочі тепер міцно асоціюється з Олімпіадою, спогади про яку ще дуже свіжі. Тому дуже цікаво доторкнутися до події, яка сколихнула життя нашої країни.

Взявши на прокат велосипед, ми об'їхали Олімпійський парк, об'єкти якого вразили своєю грандіозністю.

Льодовий палац Айсберг

Льодовий палац Великий

Вражає. І дуже мальовниче місце розташування в Імеретинській низовині. Гори заворожують своїми сніговими вершинами, і до моря - рукою подати.

Мій кращий день народження

Бажаючим полоскотати нерви можна заглянути в парк розваг «Сочі Парк». Це, звичайно, не Порт Авентура. але прокотитися з вітерцем цілком вийде.

Ще за окрему плату (в 8 000 руб.) Можна відчути себе учасником Формули 1, орендувавши спортивний автомобіль, або влаштувати (за 4 000 руб.) Трек-сесію. А можна вибрати і більш спокійне проведення часу, відвідавши Автомобільний музей.

У місті Сочі темні ночі

Сочі зустрів нас зеленню саду російсько-японської дружби,

і пишним цвітом.

У Сочі, як в будь-якому поважному туристичному місті, безліч пам'ятників і скульптурних композицій.
Оглядає околиці з високою колони покровитель Сочі св. Михайло Архангел.

Мій кращий день народження

З любов'ю дивляться один на одного покровителі сім'ї Петро і Февронія.

Привіт від Олімпійського Ведмедика.

У Черешневому саду влаштувалися дуже оригінальні металеві скульптури сочинського майстра Акопа Халафяна з серії «Морські чудовиська».

Мій кращий день народження

Герої «Діамантової руки» нагадують, що саме тут знімався легендарний фільм Леоніда Гайдая.

Розчулили і порадували «місцеві жителі» міста.

Справжній архітектурний шедевр - будівля Морського вокзалу Сочі.

Мій кращий день народження

На скільки темні ночі в місті Сочі ми перевірити не встигли. А ось захід тут дійсно шикарний.

Джипінг по гірських стежках

Екстремальна подорож по важкопрохідних місцях і красивим природних пам'яток, як раз і зробило день народження одним з кращих і яскравих днів.
Незабутні емоції від подолання гірських доріг і річок.

Просто вражаюча краса каньйонів,

Загадковий самшитові ліс.

Загалом, вся ця краса заслуговує окремої розповіді.

Червона поляна після Олімпіади

Олімпіада дала хороший поштовх для розвитку на Червоній галявині одного з найпопулярніших гірськолижних курортів в нашій країні.

Мій кращий день народження

Для себе я зрозуміла, що якщо ви приїхали сюди не за зимовими розвагами, то для вас залишається тільки одне: розважати себе канаткою.
Підйомників на Червоній галявині так багато, що можна заплутатися. Найперший, Альпіка-Сервіс, знаходиться поруч з ЖД вокзалом.

Найвищий піднімає на 2320 метрів в Розе Хутір.

Трохи нижче - на 2200 метрів в Горки місті

і на 1660 метрів в Газпромі.

Ціни на всі поїздки з нового року подорожчали і навіть раніше колишній безкоштовний підйом на першу чергу канатної дороги Гірської каруселі, тепер коштує 300 рублів. Щоб дійсно оглянути околиці у всій красі, все-таки потрібно підніматися на самий пік. З перших черг канаток не відкривається ніякого особливого виду. Тут можна тільки ось так приємно попити чаю.

Мій кращий день народження

Заповзятливі місцеві активно зазивають на огляд Олімпійських об'єктів, завчено повторюючи: «Дешевше, ніж канатка, але набагато цікавіше». Не знаю не знаю…
А так низка готелів, кафе і магазинчиків.

Газпром взагалі виглядає вимерлим.

Мій кращий день народження

Загалом краще гір, можуть бути тільки гори!

Skypark AJ Hackett Sochi: ще трішечки екстриму

І, звичайно, ми не змогли собі відмовити пройтися по найдовшому підвісному мосту в світі,

Мій кращий день народження

подрожать від страху, навіть просто дивлячись на стрибаючих сміливців.

Скайпарк - просто відмінна оглядовий майданчик з хорошою порцією адреналіну.

Тут з висоти пташиного польоту, як на долоні можна побачити великі угіддя форелевого господарства,

живописну долину річки Мзимта,

яка звивається змійкою уздовж скель Ахштирская ущелини.
Дух у нас захоплювало не тільки від панорами Кавказьких гір, а й пішохідна прогулянка по містку, то ще пригода.

Мій кращий день народження

Але ми вирішили не обмежуватися одним парком і, спустившись буквально 300 м від Скайпарка лісовою стежкою, виявилися в Ахштирская печері.

Від печери вже за іншою стежкою дійшли до ще одного підвісного моста, який не менше страхітливо розгойдувався над бурхливими водами Мзимти.

Завершення дня в «Золотій рибці» було більш ніж розслаблюючу))

Мій кращий день народження

Від щирого серця мені так і хочеться сказати: «На жаль, день народження тільки раз на рік!»

Знайти готель в Сочі

Про водоспад і самшитові ліс обов'язково! Це все ми побачили під час джипінг, який став найкращим спогадом цього відпочинку. Саме суцільні природні краси, відсутність людей, красотища!
Проїхати можна. Але, Льон, треба знати дорогу, а я на жаль пояснити не зможу. Піднімалися в гору однією дорогою, спускалися вже інший, як би огинаючи. Навіть по річках проїхалися. Але це не так далеко від Ахштирская ущелини, я опишу основний шлях, думаю в інеті знайдеться опис як доїхати.
Чесно, я б уже, коли потеплішає і будуть відкриті всі перевали (а в травні це можливо), поїхала б не на канатці, а на машині в заповідник через Аігбу, де альпійські луки, озера. У де красотень. Цей маршрут є у джипперов, можливо і звичайне авто пройде.

Мій кращий день народження

Раз по річках, то ми не проїдемо. у нас паркетник. конечно не пузотерка, багато де виручав, але це не джип і застряє досить легко. я вже стільки всього записала куди я б поїхала, що боюся в ті кілька днів що виходять багато не побачиш. хочемо сина взяти, а у нього навчання. надовго теж не заїдеш

По річках, тому що це джипінг і мені дуже хотілося екстрімчіку. А так (як могла я стежила за дорогою)), там є інший шлях для простих так би мовити авто.
Всі звичайно ніколи не встигнути, але подивишся і виділиш для себе must see. А решта як вийде.
Льон, я давно (немає напевно все таки недавно) зрозуміла, що не треба гнатися за "все встигнути", треба отримувати задоволення від самої подорожі і від від тих емоцій, які накочуються під час нього.

Мій кращий день народження

ні, такий ідей що все подивитися не мучуся. тому і їздимо в одне і те ж місце часто. тому якщо сподобається просто повернемося.