Наша чарівна поїздка в крим

Чи бачили ви хоч раз в житті, як кішка приносить до ніг господарів спійману миша?))
При цьому кішка важливо сідає поруч з господарями і всім своїм виглядом демонструє, що горда собою і очікує як мінімум похвали.

Мріяти не шкідливо 😉

Цей красивий 2-поверховий будинок, до речі, ми з чоловіком помітили ще в минулому році, коли їздили в «весільну подорож». Гуляли по Золотому пляжу і я «розкачувала губу» - говорила чоловікові: «Хочу ось так же жити! Вийшов - і відразу на пляжі! Краса!)) »Але тоді я й уявити собі не могла, що через рік буду жити не просто на березі моря, а саме в цьому будинку, та ще й майже всією родиною =)

А ще ми з чоловіком до останнього тримали від усіх в секреті, що будинок буде на березі моря)) Вже коли ми вивантажилися з валізами з таксі і адміністратор нас повела до нашого будиночка, між будівлями здався шматочок моря і став виразно чути шум хвиль. Це був дуууже приємний сюрприз для рідних, тому що ми з чоловіком заздалегідь їх «попереджали», що до моря буде кілька хвилин ходьби пішки =)

Наша чарівна поїздка в крим

Готель називається «Хатина Робінзона» (Феодосія, Крим), якщо що, дуже рекомендую!

Це вид з вікна нашого номера =)

А це вид з тераси нашого будиночка =)
Правда-правда будинок на самому березі моря)) З ганку спускаєшся і відразу золотистий пісочок! =)

Наша чарівна поїздка в крим

Не треба з собою ніяких пляжних сумок, не треба одягатися ... Купальник, шльопанці і вперед!))

«Золотим» цей пляж називають неспроста, він вдає із себе дуже красиву золотисту суміш піску і черепашнику. Морські води добре попрацювали над уламками черепашок: обточити їх, зробивши гладенькими і не колючими для ступень ніг. Ніде більше в Криму я не бачила такого пісочку, це кращий пляж, який я тільки бачила!

У минулому році я привезла собі на пам'ять цілу банку такого піску))
Люблю його розглядати і згадувати ті щасливі безтурботні дні ...

Наша чарівна поїздка в крим

Це мої батьки. Найкращі в світі!
Папа дуже довго опирався і не хотів їхати з нами, тому що в даний час будує будинок, кожен день у нього на вагу золота. Але мені так хотілося, щоб тато по-хорошому відпочив (не просто провів час з сім'єю, а саме відпочив), і я змогла-таки його вмовити =) А тепер все, і він невиліковно закоханий в Крим! =)

Старими стежками в новому складі ...

Побувати поруч з Судаком і не з'їздити на прогулянку по Голіцинському стежці - ми не могли собі таке дозволити)) Тому в один з днів вирушили в селище Новий Світ, щоб пройтися по знаменитій стежці, вирубаної в 1912 році в схилах скелястих гір спеціально до приїзду царя Миколи II.

Це одне з наймальовничіших місць в околицях Судака, тому якщо плануєте відвідати ті краї, обов'язково поїдьте на прогулянку по Голіцинському стежці - не пошкодуєте!

Краса цих місць вражає!

У Феодосії нам пощастило спостерігати суперлуніе, це було дуже красиво (спасибі 50-кратному зуму)! Читала на одному з сайтів, що сильніше ніж в цей раз повний місяць наблизиться до нашої планети лише в 2034 році.

Веб-камера на набережній Феодосії невпинно охороняється пернатими друзями =)

Наша чарівна поїздка в крим

По канатній дорозі на гору Ай-Петрі

Другу частину відпочинку ми провели в Алушті: ми з чоловіком обожнюємо Алушту за те, що вона географічно дуже зручна, звідти можна швидко доїхати до величезної кількості цікавих місць.

Спочатку ми вирушили на загадкову гору Ай-Петрі, про яку в народі ходить багато легенд і різних історій. Піднімалися по канатній дорозі з селища Місхор. Ця канатна дорога вважається унікальною і внесена в книгу рекордів Гіннеса: між її середньої і верхньої станціями простягнувся найдовший в Європі безопорний проліт. Його протяжність 1670 метрів, а кут підйому біля гір 46⁰, завдяки чому канатна дорога Місхор - Ай-Петрі входить в десятку найбільш вражаючих канатних доріг світу.

Наша чарівна поїздка в крим

Як правило, ті, хто не був на горі Ай-Петрі, представляють її вершину пустельним місцем з гострими зубцями, де мало місця і навколо круті скелі. І я представляла її саме так, поки влітку минулого року не піднялася туди)) Насправді, вершина Ай-Петрі вдає із себе величезну і майже рівне плато, на якому виросло ціле містечко всіляких розваг, кафешок і крамничок з сувенірами.

Гострі зубці на плато теж є (їх добре видно на фото нижче), більш того - багато туристів, які піднялися на плато, навіть не здогадуються, що можна пройти прямо до зубців, а звідти відкриваються просто офігенний види!

Тут ми фотографуємося на самому плато, буквально в декількох метрах від верхньої станції канатної дороги.

Наша чарівна поїздка в крим

А це вже вид з зубців Ай-Петрі на те саме місце, яке ви бачили на попередній фотографії =)
Шкода, що жодна фотографія не зможе передати, як там від відчуття висоти захоплює дух!

Утворилися зубці завдяки поступовому вивітрювання вапнякових порід з рифів верхньоюрського моря.

Наша чарівна поїздка в крим

Мама в шоці від запаморочливої ​​висоти краси =)

Спустилися з зубців і пішли подивитися одну з печер. Всього їх на плато Ай-Петрі налічується понад 300, але обладнані для відвідувань туристами тільки три. До речі, про наявність печер на Ай-Петрі теж знають далеко не всі, хто на плато піднімається. Якщо поїдете, то обов'язково зійдіть в одну з печер, воно того варте! Тільки там холодно, беріть з собою теплі речі =)

А потім ... А потім ми вибрали для «перекусити» кафешку прямо на краю скелі! Кафешка теж носить назву «Ай-Петрі», і наступного разу я знову виберу виключно її!

На плато, звичайно, просто величезна кількість кав'ярень (ти не встигаєш вийти з кабінки канатної дороги, як тебе з усіх боків відразу майстерно зазивають поїсти!), Але більше ні одна кафешка не може похвалитися таким вдалим місцем розташування! Спочатку мені було страшно страшно сідати на тапчан, здавалося, що конструкція просто не витримає нашого ваги і звалиться разом з нами в прірву ...

Наша чарівна поїздка в крим

Вид з цієї кафешки - одночасно і страшно, і нереально красиво!
І ніяких стекол, крізь грати гуляє вітер ...

Не можу не викласти сюди =)
Офігенно смачна страва - димлама! Зараз готую таке вдома. Тобто намагаюся)) Тому що так само смачно, як там, все одно поки не виходить))

Наша чарівна поїздка в крим

З Ай-Петрі зійшли на мікроавтобусі, по серпантину. Водій - молодий хлопець, років 20-22. Гнав, як божевільний! Ми всю дорогу молилися. Довіз живих, але переляканих, в Ялту. Тільки там нас «відпустило» =)

Річниця весілля на вершині Південної Демерджі

І знаєте, що я вам скажу? Це було нереально круто.
Це була сама запам'ятовується екскурсія нашого відпочинку в Криму.
І знаєте чому ...

Наша чарівна поїздка в крим

Тому що це був неймовірний викид адреналіну! Так страшно мені ще не було ніколи.
І обід в кафешці на краю прірви, і спуск на шаленій швидкості з Ай-Петрі по серпантину з його різкими поворотами на 180 градусів, - все це померкло на тлі того, що ми випробували, піднімаючись на вершину Демерджі.

Дорога на Ай-Петрі хоч і вдає із себе серпантин, але вона все ж асфальтована і кут підйому невеликий, тобто вся дорога вперед проглядається, якщо не гнати на швидкості, то там не страшно ні крапельки. А дорога на Південну Демерджі по початку здається дрібницею, та й більша частина її проходить по лісистій місцевості, без серпантинів. Але от коли вже в'їжджаєш на саме плато ... Кут підйому великий, попереду огляду вже немає ніякого, через 5 метрів невідомість ... Машина повільно дереться вгору в прямому сенсі слова по камінню. Здається, що в будь-який момент машина втратить зчеплення з «дорогою» і полетить вниз ... Страшно, чорт забирай! Ліворуч і праворуч обриви ...

Наша чарівна поїздка в крим

Уже коли заїхали на саме плато і водій одного з позашляховиків «припаркувався» прямо на краю обриву, моя 10-річна племінниця Катюшка розплакалася. Ну реально дуууже страшно! Навіть тато голосив «Щоб я ... ще раз ... так ніколи!»))

Відзначили річницю весілля прямо там, розпивши пляшку кримського шампанського.

І шампанське, треба сказати, творить чудеса =) Страх зникає майже повністю, ліземо на самі верхівки заради гарних фотографій)))

Вершина Південної Демерджі, 1 239 метрів над рівнем моря.

Наша чарівна поїздка в крим

Але види, що відкриваються з Південної Демерджі, настільки красивущая, що не шкодуєш ні про що ...

Рік від дня весілля =)

На плато Південної Демерджі. Наші потужні конячки чекають нас))

Наша чарівна поїздка в крим

Було ще багато цікавого - їздили на водоспад Джур-Джур, ходили в Алуштинський акваріум, де зібрана просто величезна колекція морських і прісноводних риб, каталися-таки на катері (з купанням у відкритому морі за мотузочці), їздили з татом на морську рибалку. Всіх фотографій сюди не помістити, їх занадто багато.

Перший раз в житті були в аквапарку. Він не найбільший в Криму, але вразив сильно! Мені найбільше сподобалися ось ці дві гірки, за якими потрібно спускатися на плюшках - їдеш і релаксуєш, таке задоволення!

Ось ці гірки вже ого-го!)) Відчуття навіть не передати! Не уявляю, як дітям там було не страшно кататися!

Наша чарівна поїздка в крим

А ще там є кілька ось таких ось джакузі під відкритим небом)

І вже в день від'їзду зводили дітей на дитяче свято з пінної «вечіркою». Давно я так не сміялася))) Де свій, де чужий - не розібрати))

Частина того, що я привезла в цей раз з Криму =)
Сиджу ось, перебираю все це багатство і вмираю від ностальгії за тими краями ...

Якщо все буде добре, то поїдемо в Крим навесні, в цю пору року він зовсім інший.

Діагноз - «хвора Кримом», невиліковно! 🙂

Наша чарівна поїздка в крим

P.S. Кому цікаво, ще більше фотографій з цієї поїздки на моїй сторінці в Контакті.

Дякую Тетяна, за подорож в улюблений Крим! Я обожнюю Золотий пляж, коли у нас було багато вільного часу, ми завжди їздили купатися саме туди, а не на найближчий пляж, в самій Феодосії. Тепер хочу на Ай-Петрі і на Демерджі)))

Танюша, тільки ось прочитала твій звіт про поїздку, хоча зайшла на твою листа про корисності.

Як здорово ви провели час! - всією сім'єю з Такими! пригодами-задоволеннями! У мене аж сльози радості виступили!
Щастя вам. здоров'я всієї сім'ї і життєвих успіхів!