Озеро Велье 1

Всі їдуть на Нижній Волзі, а мене все тягне на північ. Навіть не знаю, як все це пояснити. Швидше за все, природа подобається.
Ось і в цьому році Сергій з Ігорем запропонував мені з'їздити на озеро Велье, що в Новгородській області. Це озеро розташовується між Валдаєм і Селігером.

В принципі в тих краях я був на багатьох озерах, Волго, Селігер, Вселуг, Пірос, Валдай, Вечеря. І з цього прекрасно розумів, яка там буде рибалка, це Ви не нижня Волга. Не знаю, чому, але на поїздку погодився відразу.

Озеро Велье 1
Приїхавши на точку, добре, що хлопці скинули координати на GPS, став переодягатися і розвантажуватися, подальший мій шлях повинен був проходити по воді. Господар бази, Юрій, мав на своєму човні мене закинути на базу, а це кілометрів 10 по воді. Знаючи примхи осені і відкритої води, вирішив одягнутися грунтовно, зимнею куртку і вейдерси. Потім не пошкодував, так як на відкритій воді був вітер і хвиля, бризки летіли здорово, та й дощ пішов. Якби не переодягнувся, то приїхав би весь мокрий.
На березі мене чекали мої колеги, які мене підганяли, так як зовсім зголодніли. Нам для проживання виділили дальній будиночок. Будинок двох поверховий (ми жили на першому поверсі) на першому поверсі Тираса і дві кімнати. Між двома кімнатами Російська піч.
Замовляючи собі будинок ми скористалися послугою з приготування їжі і з цього самі не готували. Знаєте я ні разу не пошкодував тих грошей які віддав за цю послугу. Їжа була дуже смачна і різноманітна.
Після невеликого перекусу, збираємо снасті, надуваємо човни, ставимо мотори і в путь.
Я в основному ловив на воблери (твічінг), іноді джіговал. Ігор ловив на блешні, а Сергій пробував на все. Сказати, що якісь приманки працювали краще не можна, так як в середньому все ловили приблизно однаково.
Ігор, як правило ловив біля очеретів і латаття, уздовж берега. Сергій, пробував традиційно скрізь і на глибині і у трави. Я в основному ловив на відкритій воді, так як був ехолот, то шукав цікавий рельєф ставав на якір і обловлюваних це місце. В основному знаходив підводні острівці, це невеликі пупки з перепадом глибин з 0,5 -1,5 метрів на 4 - 8 метрів. На пупках обов'язково повинні бути водорості.
Озеро Велье 1

Цей метод дуже добре працював і рідко коли з такого місця я не знімав щучку або окуня.
Взагалі на озері рельєф дуже цікавий, кожен знайде собі придатний ділянку під свій спосіб лову на спінінг. Нехай це буде джиг, твічінг, тролінг. Звичайно для цього потрібен ехолот.
Максимальну глибину, яку я знайшов, це було 21 метр. Були перепади з 4 метрів на 16, але це в основному уздовж русла річки.
У моєму улові були в основному щуки, найбільша приблизно 1 кг. Чи не трофей, а й цілі не було зловити 10 кг щуку. На воблери вона брала добре, але для того щоб вона клюнула необхідно було робити велику паузу, приблизно 6 сек. Воблери були повільно тонуть і все клювання були саме на паузі, коли воблер не грає, а повільно занурюється.
Як уже писав на джиг ловив недовго, але весь великий окунь був спійманий саме на нього, та ще пару щучек. Був один вечір, який я повністю присвятив джигу, знайшов невеликий острівець очерету, який стирчав з води, а біля нього звалювання на 5 метрів, ось там і джіговал. Вся щука стояла навколо колоди, яке лежало на дні. Щука брала дуже акуратно, все ніяк не міг засікти, так як ловив на незацепляйки (офсетний гачок). Тільки поставиш, двійник як відразу приманку залишаєш на колоді. Того вечора повернувся з риболовлі дуже задоволений, хоча так щуку на джиг і не спіймав, зате по заливчик на воблери трохи приловів.
Озеро Велье 1
Вставали ми по осіннім мірками рано о 8 годині, одразу на воду, потім приблизно об 11 годині приїжджали снідати, гарячий чай, млинці або пиріг з яблуками, а також смажені яйця або каша. Потім знову на воду і до 15 годин, обідали і знову на воду, вже до темряви, а ввечері вже і вечеряли.
Найбільшу рибу серед нас зловив Сергій, щука на 3 кг. Той день у нього був повний на пригоди. Є що згадати.
В один із днів коптили рибу, Ігор у нас був за головного, смачна риба вийшла. Сидячи зараз з кухлем пива і облизуючи пальці згадуєш, як нам здорово було на озері Велье, душевно.
Кожен займався тим чим хоче в даний момент, хто рибалити поїхав, хто просто спить, хто пішов за грибами, гриби віддавали Світлані (це місцевий шеф кухар, який готував нам їжу). Вона їх нам потім смажила з картоплею.
Ось в такому ритмі і пролетіли ці 6 днів. Сергій, Ігор спасибі за чудову компанію, до зустрічі на риболовлі.

P. S.
Погода дуже там мінлива, то сонце, то вітер, а якщо вітер, то на відкритій хвилі великі хвилі. Будьте обережні. І одягайте рятувальні жилети.