Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

Уже перебуваючи в Південній Кореї, я все ще роздумував, чи їхати на східне узбережжя корейського півострова в місто Сокчо чи ні. З одного боку хотілося провести більше часу в Сеулі, а з іншого було бажання виїхати кудись і подивитися Корею за межами столиці. Роздумував я до останнього і ось за два дні закінчення подорожі, я вирішив, що все-таки треба їхати і відразу поїхав на автовокзал купувати квиток в Сокчо (Sokcho). Головною метою було відвідування одного з найцікавіших національних парків Південної Кореї - Сеораксан (Seoraksan National Park). До речі, з Сокчо можна на поромі поплисти до Росії.

Дістатися до Сокчо найпростіше на автобусі з однією з автостанцій Сеула (Dong Seoul Bus Terminal або Gangnam Express Bus Terminal), автобус ходить практично кожні 30 хвилин. Я поїхав на автостанцію Dong Seoul, вона знаходиться прямо біля метро Gangbyeon Station Line 2. Квиток в один бік коштує 17000 геть, я розплатився карткою і мені видали квиток, а коли повернувся додому, зрозумів, що платіж по моїй картці не пройшов (касир не перевірила чи пройшов платіж) і по-суті квиток я отримав безкоштовно. Незважаючи на відстань майже 200 км по гірській дорозі (для мене було несподіванкою, що більша частина території Кореї - це пагорби і гори) комфортабельний автобус йде всього 2:15 хвилин від вокзалу до вокзалу, з урахуванням 15-ти хвилинної зупинки в середині шляху.

Національний парк Сеораксан (Seoraksan)

У Сокчо я приїхав близько 3 години дня і відразу поїхав в національний парк Сеораксан. Якщо ви приїхали з Сеула з вокзалу Dong Seoul, то по приїзду в Сокчо потрібно на тій же стороні вулиці знайти зупинку (вийти з вокзалу і піти направо, зупинка метрах в 30-50) і сісти на автобус 7 або 7-1, автобус йде прямо до входу в національний парк, проїзд коштує 1100 геть.

2) національний парк Сеораксан (Seoraksan)

4) Храм Sinheungsa

Незважаючи на те, що в Сеораксан я приїхав уже досить пізно і непідготовлений (в джинсах і міських туфлях), я вирішив відправитися в невеликий трек на вершину гори Ulsan bawi - однієї з головних визначних пам'яток Сеораксана.

За інформацією в брошурі, виданій мені на вході в національний парк, трек на Ulsan bawi займає близько 4-5 годин (туди-назад), забігаючи вперед скажу, що у мене це зайняло 2 години (1 година вгору, 10 хвилин там і 50 хвилин вниз).

Незважаючи на те, що майже половина шляху - це підготовлена ​​стежка, місцями навіть покрита ступенями з прогумованим покриттям, туфлі свої я остаточно вбив і заробив мазоль. Але дороги назад не було, тільки вперед, я не міг виїхати звідти не побувавши на вершині цієї грандіозної скелі.
10)

Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

Близько години швидкого сходження і я на вершині скелі Ulsan bawi rock.
15)

З погодою не дуже пощастило, було похмуро і з одного боку долина була повністю покрита туманом.
17)

Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

18) Туман поступово переповзав через хребет з однієї долини в іншу.

19) Вертикальний обрив вниз

20) Крім мене і білки на вершині нікого не було

Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

22) Храм Sinheungsa. Сподіваюся мене не звинуватять у пропаганді фашизму.

24) На одну з сусідніх вершин прокладена канатна дорога, так що кому ліньки йти пішки, можуть піднятися на вершину в кабінці.

У Сокчо я зупинився у дівчини Giselle з Канади, яку знайшов через співтовариство Каучсерфінг. Толком поспілкуватися і познайомитися нам не вдалося, але хоч не довелося під дощем шукати готель в Сокчо.

Увечері за кухлем чаю з її друзями вона порадила мені з'їздити в храм Наксан (Naksan Temple), про який я нічого не знав. Я сумнівався чи варто туди їхати з ранку або відразу виїхати в Сеул, але вона настійно рекомендувала це зробити і я послухав. Виявилося, що не дарма, храм Наксан став самим приємним і цікавим місцем за все моє подорож в Південну Корею.

Храм Наксан (Naksan Temple)

Храм Наксан (Naksan Temple або Naksansa) знаходиться недалеко від Сокчо по дорозі на південь вздовж узбережжя. З міста до нього можна доїхати на автобусі 9 або 9-1. Де вийти можна запитати у водія.

Храм знаходиться в затишному і тихому парку на березі океану. Там можна бродити кілька годин, насолоджуючись атмосферою.

Південна Корея дуже безпечна країна, побутова злочинність там на дуже низькому рівні, можна не турбуватися за свою безпеку і за безпеку особистих речей. Але, на мій погляд, досягається це утиском особистої свободи, я вже торкався цієї теми в першій частині звіту про подорож до Південної Кореї. Наприклад, щоб забезпечити безпеку, корейці практично повсюдно настромлювали камер спостереження. Хотіли б ви, відчувати себе в безпеці, але при цьому знати, що за вами в будь-який момент може хтось спостерігати? У розвинених країнах це вже норма. Ось і храм Наксан не уникнув такої долі.
30) Таку картинку можна бачити повсюдно в Південній Кореї.

Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

Але навіть це не може перебити ту позитивну ауру, яка панує в цьому місці.
31)

Від храму відкривається прекрасний вид на національний парк Сеораксан
32)

Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

Звідси навіть видно гору Улсан Бави (Ulsan bawi), на яку я забирався днем ​​раніше.
35)

36) Безкрайній Тихий океан

Подорож в південну Корею національний парк сеораксан і храм наксан

37) Статуя Haesugwaneumsang (не перекладається гра слів)