Подорож з улан-уде на Чівиркуйскій затоку

Почну свій звіт з того, що живу я в Бурятії, місті Улан-Уде. На Байкалі буваю часто, тому що благо до нього 150 км. Але за всі свої 35 років жодного разу не побував в Чівиркуйского затоці. Виношував ідею поїздки довго, але мрія збулася цього літа. Працював я на той момент торговим представником в одній з кампаній, що займається оптовим продажем інструменту. За обов'язком своєї роботи кожні два тижні у мене були поїздки в Прібайкальскій, Баргузинский і Курумканском райони. І цього літа я вирішив взяти з собою свою сім'ю, а також брата з його другою половинкою, для того щоб все-таки відвідати Чівиркуй. На роботу - 3 дні, на відпочинок - 5. Все доводилося поєднувати, але вийшло непогано. Заявки відправив в офіс по Інтернету, тому робота через відпочинок не постраждала.

Наша стоянка в Максіміхе (наступна поїздка), іншого фото машини поки немає

У звіті не буду писати про те, що вже написано в інших подорожах, тому пишу тільки те, що, на мій погляд, цікаво дромовцам. Приблизно до 8 вечора ми були в Монахове. Якщо чесно, побачивши узбережжі, я був розчарований. Численні легенди моїх знайомих: 1. У Чівиркуе немає комарів (є, їх немає тільки на смузі прибою і на відносно широких пляжах). 2. Там ніколи не буває вітру (часом дме так, що шапку з голови може понести). 3. Багато місць для відпочинку (в Монахове вузька коса, на якій не було де яблуку впасти!). Зупинятися на березі Баргузинского затоки нам не хотілося, тому що цей берег нагадував і Максіміху, і багато інших байкальские місця, в які їхати набагато ближче і платити нічого за в'їзд не треба. Раз вже приїхали в Чівиркуй, вирішили їхати далі. Запитали у місцевих дорогу, вони нам порадили їхати в Курбулік, в Окунєва бухту. Уточнили, чи добре везе двигун, тому що підйоми дуже круті. Але нас вже нічого не лякало, і ми поїхали. Підйоми дійсно вразили, їх два, ось один з них, не самий крутий:

Подорож з улан-уде на Чівиркуйскій затоку

Приблизно в 11 вечора ми були в рибальському селищі Курбулік, затиснутому скелями в маленькій бухті. Так як було вже пізно, ми вирішили вечеряти шашликами і лягати спати, а завтра їхати в бухту Окунева. Жінки і діти швидко поснули, хто в машині (там повноцінних спальних місць 3 штуки) і наметі, а ми з братом сиділи прямо біля води, попивали пиво і спілкувалися з місцевими хлопцями. Вони йшли повз і ми розговорилися. Погода була дуже тихою, вода як дзеркало, на вулиці +23, і ми, звичайно, викупалися при світлі місяця о 2 годині ночі. І добре, що викупалися, тому що прокинувшись вранці, побачили, що погода зіпсована: сильний вітер нагнав хмар і сонце закрило ними.

Але дощу не було:

Фото зроблено вранці

Подорож з улан-уде на Чівиркуйскій затоку

Єгор знайшов на березі якісь оригінальні водорості

Наша команда в Курбуліке

На наше щастя, погода почала поліпшуватися. Ми зібралися і, подолавши невелику гору, виявилися в Окуневої бухті. Тут вже було набагато цікавіше:

Подорож з улан-уде на Чівиркуйскій затоку

Єдине, чого нам не вдалося - це проїхати на машині на берег. Для цього потрібно проїхати метрів 200 по болоту, це було під силу тільки повнопривідним авто, яких на березі було від сили 20 машин, і місця вистачало всім. Ми по укладених мосткам перетягнули речі на берег і непогано розташувалися. Бухта дуже красива, комарів на березі не було, вітер за ці 3 дні, що ми там були, правда, дув періодично. Відпочиваючий народ ввічливий, культурний. Взагалі, в такі нетрі хто попало не їде, все на хороших дорогих машинах і завжди готові прийти на допомогу. Так як ми на берег не поїхали, а встали на краю болота в лісі, до нас через пару годин підійшов хлопець з Іркутська і запитав, чи не потрібно нам допомогти. Взагалі, на березі абсолютно всі машини були з 38 номерами! Дітям же було повне роздолля:

Загалом, провели ми там 3 незабутні дні, потім почали збиратися хмари, і ми вирішили теж збиратися. Висновки по Чівиркуйскій затоки:

1. Відмінне місце для відпочинку.

2. Щоб подивитися всі його визначні пам'ятки, потрібно дуже багато часу, тому що їх дуже багато, і потрібна хороша човен, бажано з мотором, щоб відвідати всі бухти. У нас була одномісна човен, і Філіп з Настею навіть сплавав на цей острівець на задньому плані, вражень - маса! (Взагалі-то цього за правилами робити не можна!) Все острова закриті для відвідувань, національний парк все-таки.

3. Приїдемо сюди ще обов'язково!

Наша скромна стоянка

Розпрощавшись з гостинної бухтою, ми зібралися в зворотний шлях, тому що якщо застане дощ, круті підйоми нам не здолати. Їх взагалі нікому не здолати, коли там дощ іде, тому що дорога глиниста, і на спуску можна повністю втратити контроль над машиною. В 6 вечора ми були на карго, це перешийок з'єднує Святий Ніс з материком. На узбережжі Баргузинского затоки ми встали на ночівлю.

До обіду наступного дня ми були в Усть-Баргузин. Моя дружина Ірина з сином Лешко і Настею залишилися у наших друзів, а ми з Філіпом і Єгором поїхали по роботі в Курумкан і Баргузин, попутно вирішивши порибалити на річці Баргузин біля села Улюню:

Подорож з улан-уде на Чівиркуйскій затоку

Зазвичай рибалка тут непогана, але в цей раз клювало тільки на вудку, зате постійно!

Витративши ще добу і одну ночівлю на риболовлю, і нічого, крім сорога і окунів не впіймавши, ми приїхали в Баргузин. Я залишив брата і Єгора на річці, а сам поїхав працювати.

До вечора я забрав їх з двома десятками ельчиков з цього мальовничого місця:

Подорож з улан-уде на Чівиркуйскій затоку

Загалом, пора було збиратися додому. Приїхали ми в Усть-Баргузин, відпочили у друзів (велике спасибі Юлі і Миколі!), Попарилися в лазні і на ранок поїхали в бік будинку. У Максіміхе не втрималися і зупинилися купуватися:

Приблизно до 12 вечора ми були в Улан-Уде. На весь відпочинок пішло близько тижня.

Якщо звіт вам здасться сухим, не судіть строго, це мій перший звіт. Фото не дуже чіткі - не навчився ще стискати правильно. Оригінали чудові. Спасибі всім, хто дочитав до кінця. Приїжджайте до нас в Бурятії, тут дуже багато красивих місць!