Поїздка на червону галявину купання в горах

Всім привіт, мої дорогі! Знаєте, поїздка на Червону галявину - це яскрава пляма спогадів на тлі похмурих вражень від відпочинку в Сочі. Відвідання цього місця може затьмарити все погане: брудне море, хамящіх домовласників і інші «принади». Давайте я розповім, що ж так сильно мені сподобалося в Роза Хутір. Отже.

Відразу хочу обмовитися, що ми побували в Червоній галявині як звичайні цікаві туристи, тобто не каталися по схилу, не брали в прокат ніякого спорядження. Просто гуляли. І на цей рахунок не зможу вам підказати нічого важливого.

І ще, щоб не плутатися зайвий раз «Червона поляна» та «Роза хутір» - це одне і те ж місце. Просто «Червона поляна» - стара назва. Потім побудували сучасний гірськолижний комплекс і назвали його «Роза хутір».

Як дістатися до курорту

1. На машині

Впевнена, що дороги там просто відмінні. Є парковка: 1 година - безкоштовно, 2 години - 100 рублів, 4 години - 200 рублів, добу - 300 рублів.

2. На автобусі

З Адлера кожні 30 хвилин через вокзал і аеропорт йде автобус № 105. Але ми цей вид транспорту не розглядали, так як він робить великий гак і довго стоїть в пробках.

3. На поїзді

Автомобіль ми вирішили залишити на стоянці вокзалу і пересісти на електричку.

Так було зроблено з кількох причин. По-перше, нам хотілося трохи відпочити від автомобіля. А по-друге, треба ж було хоч раз в житті прокотитися на поїзді, в створенні якого бере участь мій чоловік.

Парковка залізничного вокзалу в Адлері вражає своїми розмірами, але саме в той день вона виявилася закрита. Мабуть при відсутності великих заходів стоянки не працюють. Але нас дуже виручив охоронець, який чергував на закритій парковці: запропонував доглянути за машиною за символічні 100 рублів.

Поїздка на червону галявину купання в горах

Загалом, ми дуже довго крутили головами на всі боки, а потім намагалися знайти каси. І після невдалих пошуків вирішили запитати у жінки біля турнікетів, де вони знаходяться. І ось тут сталося те, чого я ніяк не очікувала, хлопці.

Вона пропустила нас по своєму квитку і повідомила, що електричка вже стоїть на пероні, скоро відправлення і що ми повинні поквапитися (.).

Так, ось так без квитка ми поїхали в перший раз на Ластівці.

Насправді в той момент, нам дуже пощастило, так як електрички на Роза Хутір ходять раз в 1,5 - 2 години і виконують всього 5 рейсів в день.

Поїздка на червону галявину купання в горах

Тобто якби ми спізнилися, нам довелося б 2 години чекати наступного відправлення і часу на прогулянки по Роза хутор залишилося дуже мало.Кроме того, якщо ви не встигаєте купити квиток перед відправленням поїзда, вас на нього пропустять, але вам потрібно буде оплатити проїзд на виході у таких же турнікетів. Квитки перевіряють при посадці на поїзд і при виході з нього, так що зберігайте квиток до кінця поїздки.

І так, квиток коштує 68 рублів в одну сторону на людину.

Вийшовши на станції Роза хутор, ми відразу сіли в безкоштовний автобус, який за 2 хвилини домчав нас до селища.

Селище Роза Хутір

Я не вірю, що таку красу можна побудувати в горах всього за пару років. Чесно, я була здивована.

Поїздка на червону галявину купання в горах

Все: від готелів і кафе до тротуарів і велосипедних доріжок виконано дуже гідно. Моєму прискіпливому оку було просто нема за що зачепитися.

І навіть стиль будівель обраний дуже вдало, на мій погляд, для цього місця, виглядає гармонійно.

Навіть просто гуляти по цьому місцю це приголомшливе задоволення, хлопці.

Поїздка на червону галявину купання в горах

Але давайте зробимо те, заради чого була затіяна поїздка.

Підйом на вершину гори

Ось так виглядає квиток:

А це вид з кабіни:

Кабіни, до речі, дуже продумані: всередині тепло, можна відкрити невеликі вікна. Для спорядження зовні є спеціальні кишені.

До вершини гори веде 3 підйомника, тобто у вас буде 2 зупинки на спеціальних майданчиках. На кожній з них є багато всього цікавого, можна прогулятися і зробити цікаві фото ;-).

Поїздка на червону галявину купання в горах

Перша зупинка і невелике селище.

Тут можна купити пам'ятні монети по 200 рублів:

Ця серія підйомників була побудована заново, поруч зі старим. І веде він на іншу вершину, більш високу і більш холодну, ніж раніше. І якщо тоді я змогла піднятися на вершину в босоніжках, в спідниці і трохи замерзнути, то в цей раз ми потрапили туди, де снігу було по коліно. Так що не забудьте теплі речі.

Поїздка на червону галявину купання в горах

На вершині трохи прохолодно, але неймовірно красиво. Тут, до речі, є кафе, можна погрітися.

На зворотному шляху у мене заклало від різкого перепаду висоти все, що тільки можна. Відходила кілька потім годин.

Озеро в горах

Коли ми спустилися вниз, вирішили відправитися на прогулянку. Перше, що привернуло нашу увагу ще на висоті - це озеро з неймовірним кольором води.

Поїздка на червону галявину купання в горах

Ще півгодини тому ми мало не відморозили собі вуха, а тепер готові були купатися. Тут для цього є все необхідне.

Так що не забудьте взяти купальник на всякий випадок!

де поїсти

У Червоній галявині є безліч магазинчиків, кафе і навіть продуктовий супермаркет в кінці вулиці. Ціни там, звичайно ж, не можуть бути низькими, та й не думаю, що місцеві кафе можуть здивувати якимсь особливим набором вишуканих страв за помірну плату. Ми вирішили піти перевіреним шляхом і вирушили в МакДак. Ось і настав той день, коли я від чистого серця можу похвалити фаст фуд.

Потім ми ще довго гуляли по селищу і навіть дійшли пішки до вокзалу. До речі, подивіться на резиденцію Газпрому, ось вже точно «мрії збуваються», у них навіть є свій особистий підйомник.

Поїздка на червону галявину купання в горах

Якщо чесно, то від поїздки на Роза Хутір ми взагалі хотіли відмовитися, так сильно було зіпсовано враження після зустрічі з місцевими Домовласниця і іншим.

І ми дуже раді, що зважилися на поїздку, отримали багато яскравих вражень. Роза-хутір це чудове місце, дуже красиве і сучасне. Так що всім раджу його відвідати.

Ось така розповідь, дорогі друзі. Маю велику надію, що він вам сподобався, і ви побуваєте там. Думаю, вам буде цікаво:

А у мене на сьогодні все, спасибі за увагу. Приємного вам відпочинку і поки!