Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

Як проїхати до Медовим водоспадів, маршрут, фото.

А ось коли згорнеться з траси, після роз'їзду на Кисловодськ, вже природа буде різноманітніше, і їхати буде цікавіше. Якщо вам не знайома дорога, то раджу встановити карти maps.me і запустити навігатор від Гугла.

До Кисловодску ми під'їхали годин в 10. Спочатку трохи загубилися. Нашою помилкою було те, що ми заїхали в місто, що робити не потрібно (на той момент навігатор ми не використовували), повернути потрібно правіше не доїжджаючи поста ДПС.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

З'їхали з траси, і ось ми на правильному шляху. Справа залишилася гора Кільце (ми туди заїхали на зворотній дорозі). Перетнули кордон з Карачаєво-Черкеської Республікою, через кілька кілометрів, з лівого боку, на перехресті стоїть величезний банер - покажчик на Медові водоспади.

Асфальт незабаром скінчився, великий відрізок шляху ми їхали по гравийке. Навіть почали сумніватися, що взагалі правильно їдемо. Непримітна дорога по полях в кінці - кінців привела нас до місця призначення. Зовсім несподівано очам відкрилося мальовниче Аліконовское ущелині. До Медовим водоспадів можна пройти пішки з Кисловодська. Дорога довжиною близько 10 кілометрів. Перший раз ми, звичайно, не ризикнули, але пізніше обов'язково там погуляємо. Повірте, заряд енергії і свіжого повітря в Кисловодську ви отримаєте надовго.

На під'їзді до Медовим водоспадів вели ремонт дороги. Розширювали смугу дороги (утрамбований невеликий камінь), але припаркувалися ми без проблем, так як місця для машин предостатньо. Можна за невелику плату - 150 рублів, з'їхати на стоянку, безпосередньо поблизу водоспадів. Але це не про нас, ми пішли пішки, щоб прогулятися, розглянути всі навколо.

Що можна побачити і що купити?

За крутий старої сходах спустилися вниз. І потрапили прямо до малого водоспаду. Він називається Чортова Млин. Дійсно, потік води дуже бурхливий, бризки води, шум потоку. Навіть фотографувати було проблематично, краплі потрапляли на об'єктив.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

За легендою, давним-давно, в ущелині, жили дуже багато бджіл. В ущелинах скель накопичилося багато меду. Але річка Екчі Баші поміняла своє русло, утворилися водоспади, а бджоли загинули. Але ще довго вода в водоспадах було солодким і пахла медом. Так вийшло назву «Медові водоспади».

Далі доріжка веде по ущелині, уздовж річки, на превеликий водоспаду. Він так і називається Медовий великий. Бурхливий потік води падає з висоти 18 метрів. Місце дуже гарне. Люди приїжджають з різних міст цілими групами. Все чисто, доглянуто. Великий мальовничий природний парк. Всі гуляють, фотографуються, що ми теж і зробили.

Можна зробити безліч цікавих фотографій на тлі падаючої води.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

До водоспаду, через річку, є арочний міст, перейшовши який, можна зайти за падаючу воду зі скелі. Трохи промокнете від бризок, але зате отримаєте оригінальні фотографії.

Пропонують платні фотографії в національних костюмах і верхи на коні.

За 5 хвилин виготовлять магніти з вашими фотографіями. Ціни різні від 100 до 200 рублів.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

Крім самих водоспадів є зоопарк, так зване Кавказьке подвір'я, музей.

По зоопарку ми з задоволенням погуляли. Особливо буде цікаво дітям де вони зможуть подивитися і погодувати тварин. Ще раз повторюся, що все дуже чисто. На жаль, на Кавказі не скрізь так. Величезна подяка людям, хто стежить і зберігає для нас такі райські, дуже гарні природні пам'ятки Кавказу.

Піднявшись вище по сходах, ви опинитеся на великому майданчику. Побачите кілька кафе з національною кухнею. На відкритій терасі розташовані альтанки зі столиками, за якими можна поїсти різної смакоти, а під час трапези спостерігати за струменями води, що падають зі скель.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

Поїсти на місці можна дуже недорого і смачно. Хичіни не великих розмірів, жодним не наїсися, особливо на свіжому повітрі. Але в середньому за 300-400 рублів на людину можна дуже навіть щільно поїсти. Меню у всіх кафе традиційне кавказьке. Запах смаженої баранини так і манить.

Так як людей було багато, ми не стали сідає за стіл, купили хичінов і влаштували пікнік на обриві. Якщо піднятися наверх до виходу і пройти трохи лівіше по дорозі, ви потрапите на плато, з якого відкривається вид на ущелину зверху. Дуже тихо і красиво.

Ще трохи далі вліво, за водоспадами, є невелика галявина на березі гірської річки, там є альтанки, де можна посидіти і відпочити великою компанією. Місце ідеальне для відпочинку з дітьми.

В цей день погода була до нас прихильна. Ми встигли нагулятися, подивитися все, що хотіли, зробити безліч красивих фотографій, і тут стали збиратися щільні дощові хмари. Ми встигли зробити ще кілька знімків з обриву і поспішили від грози в сторону гори Кільце.

Гора Кільце.

Від Медових водоспадів до гори Кільце зовсім недалеко, якщо їхати з Кисловодська то це місце знаходиться зліва від траси. Заблукати тут складно, скрізь є покажчики. І ось ми згорнули в потрібний поворот. Велика парковка, ринок внизу. Можна придбати сувеніри, магніти та інші дрібниці.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

На підйомі немає ніяких сходинок, підніматися до гори потрібно по стежках протоптаних самими ж туристами.

Гора Кільце - одна з найвідоміших визначних пам'яток в Кисловодську. Насправді, місце дійсно дуже красиве, але настільки все списано фарбою, що на горі немає чистого місця. Хочеться звернутися, до всіх, хто має безпосереднє відношення до цього руку: Навіщо? Що за вандалізм. Навіть фотографуватися складно щоб в кадр не потрапили мистецтва цих писак. Хоча місце цікаве.

Щоб не псувати враження, довелося постаратися відволіктися і озирнутися навколо. З висоти 871 метр відкривається мальовничий вид на Кисловодськ і його околиці. Особливо красиво вночі, світиться Кисловодськ весь як на долоні.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

За повір'ям, той, хто постоїть в отворі гори, буде наділений силою і здоров'ям. Звичайно ми не упустили такої можливості. (А раптом!)

Отримавши заряд кавказького здоров'я, ми рушили в бік Кисловодська.

Гора Мале Сідло.

Час помандрувати у нас ще було багато, і ми вирішили потрапити на гору Мале сідло. Чесно сказати, рішення було спонтанне, нічого про це місце ми не знали. Запитали у навігатора, як проїхати, і рушили під керівництвом електронного жіночого голосу.

Ми заїхали в Кисловодськ, а потім, виїхавши з міста з іншого боку, потрапили на гірську дорогу, з досить крутим підйомом. Дорога погана, вся у вибоїнах, раз у раз переїжджали цілі струмки, поточні поперек неї. Так що їхали ми дуже повільно.

Але, треба відзначити, місця дуже мальовничі. Так що, лаючи про себе ями на дорогах і круті повороти, ми із задоволенням розглядали красу природи навколо.

Їхали ми досить долго.Как підсумок дорога в кінці кінців привела нас в глухий кут. Ми припаркувалися біля споруджуваної олімпійської бази пішли стежкою вздовж паркану. Стежка відсипана дрібним кам'яним околом. Після довгого сидіння в машині, прогулянка по красивому сосновому лісі доставляла величезне задоволення, не дивлячись на періодично накривають нас дощ.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

І тут дерева розступилися, і у нас дух захопило від відкрилася краси. Гора Мале сідло підноситься над Кисловодськом на 500 метрів. І з цієї висоти відкривається просто неймовірний вид. У гарну погоду видно Ельбрус.

Почав накрапати дощ і хмари закривали частину пейзажу.

Ми як діти стрибали по камінню, фотографувалися на кожному скельному виступі. Шкода, що фотографії не передають тієї висоти і краси, яку ми бачили. Місце просто приголомшливе. Обов'язково потрібно приїхати сюди, коли буде сонце. А ще восени - коли ліс переливається яскравими фарбами.

Яке ж було наше здивування, коли ми пройшли трохи далі і побачили ... Знамениту альтанку. Виявляється, сюди можна було піднятися з Центрального парку Кисловодська на канатці. Ось так ми прийшли до простого через складне.

Поїздка на медові водоспади гору кільце, Кисловодськ парк

Щоб повноцінно погуляти по Кисловодску, відвідати його пам'ятки, найкращим рішенням буде спланувати дводенну поїздку. Один день присвятити поїздці на Медові і горе Кільце, а другий - прогулянці по Кисловодську парку. Тоді ви не поспішаючи зможете розглянути всі визначні пам'ятки міста - курорту. Хочете більш повно ознайомиться з містом? Рекомендую скористатися послугами гіда, заздалегідь замовивши платну екскурсію по Кисловодску через міжнародний сервіс Weatlas.com - бронювання екскурсій і розваг по всьому світу.

Де переночувати, зупиниться в Кисловодську?

Наше наступне пригода в Кисловодську обов'язково буде проходити через парк, нарзани, канатці і гору Мале сідло.