Поїздка на озеро чани за великими окунями

Почнемо з того що озеро Чани - це солоне озеро, розташоване в Барабинская районі Новосибірської області. Озеро дуже дрібне, не більше 2-х метрів глибиною, берега Чанов низькі, порослі травою і всілякими чагарниками. На озері безліч островів, але їздили мої родичі тільки на один - під назвою «зеленчак». На Чанах мешкає безліч видів риб: карась, окунь, сазан, язь, щука, плітка, судак ну і плотва.

Об 11 годині ранку ми виїхали, по дорозі заїхали в супер маркет за їжею і висунулися в бік Чанов. Але проїхавши буквально 70 км наш «УАЗ-буханка» зламався. Але ні чого страшного, ми ж - російські люди! Після тригодинного перебування на узбіччі ми полагодили нашу «буханочку» і шлях продовжився! Всю дорогу мої старші «колеги» випивали за успішну риболовлю.

Проїхавши більше семисот кілометрів ми вже були в місті Барабинск, час було приблизно години 3-4 ранку. У самому Барабінську нас чекав товариш, який виручив нас в минулому році, його звали Саня.

Саня - місцевий рибалка, який знав ці краї як своїх п'ять пальців, він же продавав мормиша (мормиша - це майже єдина наживка, на яку клює окунь і плотва). Купили у нього мормиша, розпитали де що клює: він нас сильно розчарував, сказавши що на «зеленчак» дороги більше немає і що в цьому році туди ніхто не їздив.

Але ми ж - російські люди, нам треба було переконатися самим, що там дороги немає. Проїхавши ще 30 км ми в цьому повністю переконалися. Трохи обмізкували, що далі робити і вирішили поїхати на озеро Сартлан - це неподалік від Барабінська, в селі Червоний яр.

Поїздка на озеро чани за великими окунями

Озеро Сартлан теж дуже велике 25 км в довжину і 16 км в ширину (ну тільки уявіть собі, це як 16 футбольних полів, тільки взимку!). Клювало там також на мормиша і очей окуня, тільки як виявилося потім - окунь там був дуже невеликий.

Годині о 11 ми були вже біля берега. Мої старші колеги розчавили ще пару пляшок горілки і ми пішли ловити окуня. Пройшовши більше трьох кілометрів по льоду, ми пробурили лунки і засипали всі свої лунки мормиша (щоб завтра вже точно зловити). Закинули вудки. довго не довелося чекати і я витягнув першого окунька, а потім був і другий, десятий, двадцятий.

Почало сутеніти і ми вирішили піти на берег (але перед тим як піти, затичковалі свої лунки прапорцями - це щоб ніхто не почав на них рибалити). Завантажили рибу в сани (сани зроблені у вигляді чаші, щоб зручно було тягне рибу по льоду і набагато легше) ми рушили в бік УАЗу. Пройшовши три кілометри, я прокляв всіх цих окунів. Прийшовши до буханці, я впав і наступні хвилин 15 не міг встати! Мої колеги зварили супчик, ми поїли і лягли спати.

Поїздка на озеро чани за великими окунями

Прокинулися о шостій, як і планували. Дійшли до своїх лунок і почали ловити окунів, а так як там дуже дрібно і вода чиста, я подивився в лунку - там були окуні, я тут же закинув свою вудку. Було дуже цікаво спостерігати за тим, як окунь підходить до твоєї блешні і різко хапає її.

Ловили на мормишку під назвою «папужка» і на звичайну мідну, ловилося дуже добре. Але треба було дуже часто міняти лунки, така вже там риба, штук 7-8 зловиш і все, йдеш на іншу підгодовану лунку. Якщо зірветься хоч одна риба, то все, на цій лунці протягом годин 2-3 НЕ буде клювати, хоч міняй мормишку, хоч не міняй - користі не буде.

За ці два дні нам вдалося зловити більше 70 кг окуня.

Поїздка на озеро чани за великими окунями

Це ранок почався досить таки непогано, все встали відразу, без особливого ниття, закип'ятили електричний чайник (ми брали з собою невеликий генератор), поснідали і вийшли з уазика на вулицю. Нас чекало не надто приємне здивування, в двох метрах від нашої буханочкі були сліди самого справжнього ведмедя (це мені сказали мої старші колеги, а так як вони були не тільки рибалками, а ще й мисливцями, вони це з легкістю визначили).

Ми заправили все термоси і пішли на лід! Було дуже холодно. Ми підійшли до наших лунках і почали ловити. Через дві години клювання помітно погіршився, ми буквально половили ще годин до 12 і вирішили, що пора їхати додому. Завантажили спійману рибу в сани, і пішли на берег.

Прийшовши на берег я був посланий за дровами, в пошуку дров я знайшов якесь занедбане дерев'яна будівля, розібрав його і приніс хороші сухі дрова. Всі були дуже задоволені. Через годину в казанку закипів суп, ну а я в цей час почистив одного окунька і одну плотвичку. Було дуже смачно!

Через ще одну годину ми зібрали речі і поїхали додому. Було дуже не хочеться їхати. Шкода, що більше туди не поїдемо. Ось і все, на цій захоплюючій ноті моє чудове подорож закінчилася.