Oliet була більше 1 місяця тому

Ольга Владімірова, 29 років
Я їжджу на Лада Пріора Седан
Саратов, Росія

Утес Степана Разіна відомий практично кожному жителю Саратова. Здавалося б, місце таке популярне для мандрівників, знаходиться не так далеко від міста, але от чомусь ні ми, ні будь-хто з моїх знайомих туди так жодного разу і не їздили. Інтернет заповнений великою кількістю красивих фотографій з видами скелі, тому виникла ще й ідея влаштувати там фотосесію в моєму останньому костюмі Паладіна.
В останній день літа ми з Максимом прокинулися, зібрали все, що може стати нам у пригоді в поїздці (їжу, мангал і інші дрібниці), завантажили все це в Пріор і поїхали. Першим пунктом подорожі стала заправка. На Тореко нас зустрів усміхнений дядечко-заправник, який заправив не тільки мою машину, але і зарядив нас позитивом на цілий день.
Поки ми їхали по трасі, раптово з боку поля вилетів кукурузник, покружляв над дорогою попереду нас і полетів назад. Жаль не сфотографували, виглядало це все дія потрясно! Тільки уявіть, рівна дорога, жовті поля з боків, синє небо і тут цей літак. Супер!
До повороту на село Белогорськоє їхати було легко і приємно. Машин було не надто багато і повільних неповоротких вантажівок на шляху не зустрілося. Коли навігатор повідомив, що потрібно звернути наліво, я з подивом відзначила, що там триває заасфальтована дорога. Подив моє швидко пройшло - буквально через метрів сто почалася грунтовка. Дорога, м'яко кажучи, не радувала - вона хоч і рівна, але всюди була галька, чому їзда стала нагадувати стрибка на коні.
Варто відзначити, що настільки повільна їзда дозволяла розглядати краєвиди, а вони там відмінні. Після вельми тривалої їзди по гальці, нарешті в долині з'явилося село.

на під'їзді до с. Белогорськоє

Коли ми заїхали в село, нашому погляду з'явилися старі похилені хатинки, десь занедбані, десь дуже непогані. Але в цілому враження таке, що якщо прибрати всі ці ниви, джипи та інші авто, які виднілися то тут, то там, то можна відчути себе жителем цього села років так 150 тому. І нібито ніде в світі немає нічого, крім ось таких ось сіл з овечками і гусьми, що гуляють просто так по вулиці.
Ледве заїхавши в село, ми побачили велику споруду. Наступним пунктом з пошуку скелі була стара церква, переобладнана під клуб. Нескладно було здогадатися, що це вона і є.

Поїздка на стрімчак степана Разіна

Михайло-Архангельська церква, переобладнана в сільський клуб

Навпаки клубу знаходиться пам'ятник маршалу авіації Миколі Михайловичу Скоморохову.

Трохи далі є інший пам'ятник у вигляді літака. До нього ми не під'їжджали, але Максим його все одно сфотографував.

Поїздка на стрімчак степана Разіна

Далі поїхали вздовж села, нікуди не звертаючи.

В одному місці ми побачили камінь, на якому було написано назву скелі і стрілочка. Що було дивно - дорога вперед була більш укочена, ніж та, куди вказувала стрілка. Нічого не залишалося, як довіритися каменю. Їхати було не дуже приємно - періодично на шляху зустрічалися спуски-горочки. Пріора звичайно долала ці перешкоди, але за бампер було страшно.

Пріоша в кущах)

В результаті цих повзання по кущах ми приїхали на маленький п'ятачок, який крім як для розвороту авто ні для чого більше не придатний. Єдиний плюс, в тому що ми туди заїхали - побачили велику піч в долині. Що це за грубка і чому вона там, ми не впізнавали.

грубка поруч з скелею Степана Разіна

Майже через 2,5 години після виїзду з дому ми нарешті наблизилися до фінішної точці. Але і тут не все так просто! Майже під'їхавши до потрібного місця, побачили місцевих, які займалися покосом трави. Запитавши в однієї з жінок дорогу, з'ясували, що то місце, куди ми їдемо називається "Тюрми Степана Разіна", а той п'ятачок, на якому ми ледве проїхали і є скеля Степана Разіна. Заодно і послухали про село Личак (те саме село Белогорськоє) - про те, як раніше люди з цього села плели постоли і продавали їх бурлак, ну і ще парочку історій про Разіна і про місцеві героїв.
Доїхавши до потрібного місця, ми деякий час простояли, милуючись природою. Такий простір і така тиша! Можна було так стояти нескінченно, але вже дуже хотілося їсти. В цьому плані скеля добре обладнаний для відпочинку - всюди витоптані місця для шашлику, а на спуску до води навіть видовбані сходинки в горі.
Забутий кілочок від намету свідчить про те, що сюди приїжджають і з наметами, відпочивають по кілька днів.

Поїздка на стрімчак степана Разіна

Прогулянка, шашличок і невелика фотосесія в костюмі - ось і все, що ми могли тут зробити, а потім нам знову захотілося додому, в цивілізацію.

фотосесія в костюмі

Це мій перший досвід їзди на далеку відстань в ролі водія. По дорозі додому від тривалого натискання на педальку у мене стала боліти права нога, тому Максим сів за кермо. Через пару десятків кілометрів загорівся чек енжін. Машина їхала спокійно, тому вирішили займатися цією помилкою по приїзду в Саратов. Погорівши півгодини або навіть менше чек пропав. Що це було, так і не зрозуміло.
Проте, задоволені і втомлені приїхали додому вже вночі. Поїздка вдалася!