Поради для чоловіків як організувати весілля на Балі, географія

Трохи відійшов від теми, та ну ладно, почну все ж свій невеликий story-love! З Олею ми були знайомі вже багато років, ще з університетської лави так сказати ... Але відносин як таких ніколи не було. Але не дарма кажуть: "Шляхи Господні несповідимі '. Ви можете не повірити, але одного разу проводячи відпустку в Таїланді, за тисячі км. від будинку, ми зустрілися з нею абсолютно випадково в одному з місцевих парків-атракціонів.

Вона в той же час, що і я, відпочивала зі своїми двома кращими подружками-Оленою і Катюшею ... Ну як ви вже могли здогадатися, весь залишилася відпочинок (а були ми ще 12 днів і я навіть поміняв квитки, так як повинен був виїхати раніше ) ми провели разом. Повернувшись до Пітера, ніколи більше не розлучалися)). В ті часи мене просто огортало щастя, так що в ті, я і зараз з упевненістю можу назвати себе найщасливішим чоловіком! І по тому менше ніж пів року, я на 1000% вирішив для себе, що хочу прожити з коханою жінкою все життя і розумів, що настав час вручити свою долю обручку.
Індонезія
Оля в мене натура дуже тонка, ніжна, але не вибаглива! Вона багато ніколи не вимагає і вміє радіти зовсім трохи ... Але так як пропозиція руки і серця я збирався зробити один раз і на все життя, мені не хотілося стандартної буденності, грубо кажучи, як у більшості ... Я взяв всі свої приховані ресурси 'в руки 'і приступив до рішучих дій.

Після того, як я зв'язався з представниками цікавить мене контори (Дівчину-директора компанії звуть ніби як Аю Нанда) і підписання організаторського договору, з повним підрахунком і Проміжні підсумки прайса, справа була 'в капелюсі!'))

Чесно кажучи, я трохи розгубився і переживав ... Причин цього всього зрозуміло вистачало. Перша і заснована-це саме весілля і пропозицію коханій. Думаю ті, хто через це проходив, зараз добре зрозуміють моє тодішнє хвилювання. Я не до кінця вірив у те, що порадив мені компанію по організації весілля на Балі, зможе виконати все на вищому рівні ... Навіть порившись в інтернеті, я знайшов таке не обчислюються безліч контор на Балі ... І чому саме я вибрав Арі? Просто за порадою співробітника, а не розчаруюся я? -Чи часто запитував себе ...

Чи зможу вразити свою кохану і допоможуть мені в цьому організатори весілля на Балі ... Скажу на перед, так як все вже відбулося. Хвилювався я абсолютно даремно і всі мої побоювання просто розвіємо як 'пил над відкритим морем', коли я тільки познайомився в в оочью з Арі і його сестрою Аю (Аю, точно, її ім'я Аю)! Далі все було як в кращих казках народів світу))

Ще одна трудність для мене була, що-б заздалегідь не проговоритися перед Олею. Я в один із звичайних днів, просто презентував їй квитки на Балі зі словами: 'Любимка, я дивлюся ми трохи під замерзли в Пітері від суворих зим і є пропозиція погрітися під тропічним сонечком!')) Так вже в ті хвилини, бачили б ви її!))) Ті, що скачуть і сміється, як маленька дівчинка ... і такою щасливою ...

І ось настав той довгоочікуваний день для нас! Летіли ми авіалініями 'Трансаеро', переліт був трохи утомливих .... Але в передчутті найближчих подій, нічого не могло зіпсувати настрій. Приємним був той факт, що громадянам РФ, віза ставиться прямо в аеропорту після прильоту на 30 днів, тобто, нам потрібен був лише паспорт та квитки.))

В аеропорту в призначений час нас зустрічав, як я вже потім зрозумів, місцевий гід з компанії Арі. Через годину ми були вже на місці, в готелі 'Melia Bali', що знаходиться в центрі туристичного курорту острова Балі, в Нуса-Дуа. Ми взагалі повинні були дістатися набагато швидше, але як пізніше пояснював нам водій, що тоді (зараз як я читав уже все відбулося) велася реконструкції великий розв'язки на перетинів двох найбільших доріг на Балі. Даним будівництвом займаються вже рік і має воно було закінчитися буквально через кілька тижнів після нашого відльоту додому.

Влада острова Балі обіцяють, що коли закінчиться будівництво підземної дороги, дана розв'язка повинна дуже істотно прискорити проїзд перехрестя. Уряд країни усвідомлено пішла на ці заходи, що б в майбутньому туристам було якомога комфортніше пересуватися по Балі. Ну це так, доп інфо і між іншим))

Ще, що хотів сказати, готель Melia Bali виявився дуже добротним, але нам спочатку в компанії Арі і Аю пропонували віллу. Оскільки я почасти консервативний в своїх поглядах і переконаннях, вирішив не ризикувати. Зараз можу сказати, що наступний візит (а ми обов'язково ще раз поїдемо) швидше за все будемо орендувати віллу.

Час підходило до вечора і після того, як ми розмістилися в наших апартаментах, вирушили вечеряти в чудовий ресторан недалеко від готелю. Так як після дороги були втомленими, пішли в номер ... де ... ну це вже інша історія ...))) На наступний ранок провели день на дивовижному білосніжному пляжі Нуса-Дуа, назва якого 'Public Beach' ....

Я вже розумів, який завтра має бути важливий день, але Оля ні про що так і не підозрювала)) Під приводом, сходити на ресепшен і обговорити деякі нюанси нашого відпочинку, я зустрівся з Аю в призначений час. Ми ще раз, додатково владнали деякі моменти: час прибуття візажистів, весільні декорації і найголовніше, що моя майбутня дружина до самого завтрашнього ранку так і не повинна ні про що була знати ...

Що стало сюрпризом для мене, так це те, що два моїх найкращих друга, захопивши оленів подруг (добре, що вони ще були без своїх других половинок тоді), з'явилися в ту ж ніч! Вони тільки й знали про моє плані зробити пропозицію і вирішили не упустити можливість. І не робота, фінансові витрати не стали на заваді побувати на весіллі кращого друга! Ось це друзі, я розумію ...

Ще в Пітері, серед багатьох варіантів прийменникових весіль, я вибрав саме 'Весілля на пляжі. Чому, запитаєте ви? -Так все просто, моя дружина молода і енергійна і у неї і весілля мало бути такою. Довгоочікуване ранок зустрів нас радісним дзвінком в номер.

Приїхали візажисти, які протягом кількох годин робили мейк-ап і одягали нас в справжні весільні костюми, які хочу зауважити, були приголомшливими. Але найцікавіше, що і тоді, на питання дружини, що відбувається, я продовжував стверджувати що ми їдемо на так звану фото екскурсію, в справжній храм і на пляж, а все це просто черговий маленький сюрприз для неї))) Я звичайно вже потім запитав її, здогадувалася вона? Вона зізналася, що трохи, але я з легкістю зміг її переконати, що всі ці дії дійсно для фотосета.

І ось, після того як ми прибули до місця призначення, одягнені у весільні вбрання справжніх балийских принца і принцеси, почалося наше путішевствіе на безлюдний пляж, де біля могутнього океану, оздоблений тропічними квітами песчянний берег обіцяли нам щось чарівне. Гості, морське повітря, ласкаве сонце, море емоцій і все це супроводжувалося під акомпанемент романтичної музики, дарувало відчуття повного блаженства. Запитайте, що Оля? -Так вона просто мовчала з оціпенінням в очах і злегка відкритим ротиком))

І ось все почалося .... Перед нами верховний жрець, який виголошує промову, з усіма традиціями балийской весільної церемонії. Нам на червоній оксамитовій подушечці підносять обручки! Я обережно, але все ж тремтячими руками, одягаю кільце своєї Олі на пальчик ... Я пам'ятаю її очі, такі чисті і щасливі, мені тоді здавалося, що вони горять, як можуть тільки горіти в нічному небі зірки. Вона тихо повернулася до мене і сказала ТАК, в кінці додавши: 'Я ніколи не була настільки щасливою, люблю тебе всім серцем!' В ту мить я зрозумів, все було недаремно .... Мені здавалося, що я тоді міг злетіти.))

Далі у нас був фотошутинг на гігантах-верблюдах, в красивому саду прямо на пляжі. Після пляжу ми вирушили в справжній балийский храм Хінду, де також зробили приголомшливих фотознімків, які і зараз радуюют нас. А після, нас чекав королівський вечерю і танці, біля нашого столика звучала жива музика і ми були просто на небесах від щастя. Пізно ввечері ми вирушили в бунгало на березі океану, що-б провести дивовижну ніч разом.

Можливо, ви, прочитавши мою розповідь подумаєте що я явно прикрашаю або того гірше, що я взагалі писав його п'яним!))) Але по правді кажучи, на жаль я не є великим письменником і як на мене, ті відчуття, ті емоції і ту красу я і близько не зміг і не зможу передати до кінця ...

Наостанок скажу одне: 'Любіть своїх жінок, не переставайте їх дивувати, адже вони ваші і гідні кращого!'