Селігер з наметами липень 2018

Справа скажу вам не дешеве! Звичайно багато хто скаже мовляв ми і меншими засобами обходилися, але все по порядку.

Почала писати список необхідного. Вийшло ого го по грошах. Якщо кому потрібен список всього що бралі- пишіть)

Доїхали нарешті до Г. Осташків. І тут ми зрозуміли що не знаємо як їхати далі. Карти і навігатора у нас не було))). Спасибі місцевим таксисту який підказав нам дорогу. Взагалі Осташків сповнений магазинів і іншого. Але від нього як я зрозуміла далеко до тих же заправок. Приблизно 30 км! Дороги в місті все розбиті. Є прекрасний причал, там можна покататися на теплоходах і човнах.

Взагалі то ми їхали самі не знаючи куди. У планах потрібно було певне місце - село. Де планувалося взяти човен з мотором до 5 к.с. І переплавитися на острів. Але все склалося інакше: села вже немає, а є турбаза Тиха гавань. Де нам запропонували слабеньку моторку з обов'язковими правами! За 4 т на день. І за намет 500 р в день. Прав у нас немає на човен, та й стояти серед котеджів і Ренж Ровер той же не захотіли.
Тому повернулися на трасу. Дорога жуть- латочка на виправлення цієї. Ми їхали як відро з цвяхами)
Дощ лив вже пару годин.
Далі почали згортати в усі можливі повороти. Скрізь натикалися на села, пошти і приватну територію. Чоловік спав, я нервувала ((
Я вже почала турбуватися і втрачати надію. Душа не лежала ні у кого. Дощ.
Потім вирішили згортати тільки на ґрунтовку, а не на асфальт. І ТОВ чудо ми в'їхали в якийсь хутір. Проїхавши який (бабуся місцева підказала) ми по полю і по сосновому бору виявилися в чудовому місці! Ура!
Далі пішли ніжками: промацали можливість проїзду машині, оглянули берег і вирішили встати. Це Полоновка. Так мені планшет на фото вказав).
Поставили намет (вона у нас велика. Перший раз її самостійно ставили! Головне зрозуміти схему), надули матраци, застелили білизна. Все-нічліг готовий. Це головне.
Далі було тільки задоволення: розвели багаття (хоча це заборонено на Селігері. Але ми любителі природи, дотримувалися правил безпеки!), Поставили стіл з газовою плитою (купили в Спортмастере 2700р). Балони купили теж в Спортмастере - 110 рублів за один. На одному можна зробити: яєчня з наповнювачами на 4 х дорослих, два рази попити чай чотирьом, посмажити картоплю з грибами на всіх.
Засмажили яєчню з помідорами, цибулею і грибами. Відкрили винце і пиво).
Про багаття: ліс на Селігері чистий, дров немає. Ми знайшли засохлу вербу. Її і використовували.
Сутеніло. Посидівши біля багаття до другої ночі ми пішли спати.
З'ясувалося що матраци спускають))), але ніч була тепла і земля рівна. Підклавши спальники Ми заснули. Почалася гроза. Прекрасно.

Ранок почався рано, годині о 10.). У наметі була сауна. Плюс ми поставили намет на мурашник. Але не звичайний, а який в землі. Мурахи не кусають, але нервово від них. Бачили змію біля палатки. Ящірки. Комаров до речі не було, берег добре продуваємо.
день:
Чоловік з моєю подругою вирішив порибалити. Черв'яків або везіть з Міста, або можна у Осташкова купити. На місцях черв'яків немає. З риболовлі не срослось- суцільні зачепи. Ох як не вистачало човники. Але тим не менше краснопірка і всяка дрібниця впіймалася і лин!
Увечері лось плив через протоку. його фоткал рибалка але близько не схожий, не лякав.
Всі три дні ми милувалися озером, небом, багаттям. фоткали, пили вино / пиво і нічого не робили)

Подруга ходила в ліс. Кліщів немає ніде.
Гриби і ягоди є у великій кількості, але не близько від нашої стоянки. Лисички, підосичники, чорниця, суниця.

Я готувала ласощі: борщ з часничком і з тушонкою, картоплю з грибами і з цибулею, бутерброди з паштетом, салати, шашлик ..

Так пролетіли наші три дні. Я залишилася задоволена.

З відсутнього:
Хотілося звичайно компанії. Все веселіше. Човен необхідна. Хоч би навіть нирок для риболовлі, ну а краще хорошу моторку. Тоді можна було б встати на острові або просто покататися по озеру з вітерцем!
І велику роль грає сам берег і місце стоянки: все таки Острів рулит! Там як би опиняєшся серед води, дикунство зашкалює, коротше це не передати словами)

З приводу перевірок прав та іншого. Думаю все це не так серйозно, повз нас купа човнів пропливало, нагляду не спостерігали. Вертоліт правда військовий літав ..

Загалом все пройшло на Ура. Краси, велика вода, природа, намет і вогнище. ми задоволені)

Селігер з наметами липень 2016

Шапочка саморобна) але в ній не я.
Мене на фотах немає.

- Фанарі 2 шт (зарядити)
- пила
- каністра / дві і заправити
- молоток
- цвяхи
- шокер.
- газ болончік
- свічки

Прикольно :) Ми частенько на Каму з наметами їздимо, наш список набагато скромніше буває :)))
Якщо чесно, нафіга вам віола в поході? :)))

в наступний раз коли зберетеся зайнятися аматорським туризмом - не полінуйтеся проїхати трохи далі. Селігер вже давним-давно забитий туристами, перегороджений мережами уздовж і поперек, та й загиджений неабияк.
а ось озеро Велье, яке знаходиться на 18 км на північ від Селігеру - це вже вибачте територія Валдайського національного парку. путівки на відпочинок і риболовлю там недорогі, але чистота і малолюдно по відношенню до Селігер набагато вище. якщо виберете північний берег Велья, то там взагалі народу вкрай мало.
ну і звичайно їхати без плавзасобу на велику водойму типу Селігеру або Велья - погана затія. особливо якщо є в команді рибалки)) тому що те, чим займалися ви (судячи з фото) - це все що завгодно, але тільки не рибалка)))

Основною метою поїздки була Розвідка. Так само хотіли на практиці перевірити свої сили і можливості, усвідомити свої Запаси. що зайве, а чого не вистачає. Я отримала задоволення від проживання в наметі, від вечірніх посиденьок біля вогнища, від грози. Хто хотів ловив рибу. Якби ми реально їхали б на риболовлю, то тільки на вугрів). Але для цього навіть човни недостатньо ..
Але, спасибі за пораду. Почитаю про Велье.

ще раз повторю, що все пізнається в порівнянні)) Селігер занадто густонаселен. яке нафіг дикунство? вам треба на північ від. там всього 50-60 км проїхати в бік Дем'янська. або по Ленінградці до Валдаю, а потім 40 км в сторону.