Созополь пам'ятки

Наш відпочинок в Созополі - майже ідеальний відпустку і дуже многабукф;) Дуже, дуже, дуже багато! Я вас. Болгарія чудова, Созополь - відмінний курорт на який хочеться повернутися, готель Селена -. Кінцевий вибір був між Помор'я і Созополем. в результаті вирішили подивитися щось нове, а Поморіє ми. і трансфер з цікавою розповіддю про визначні пам'ятки Болгарії. На жаль, мама наша. ми почекали ще одну сім'ю і поїхали в Созополь. На зворотному шляху з трансфером ще більше пощастило. Враження про місто: в Созополь закохалися буквально з першого погляду, чудовий вид на море, старий.

інших визначних пам'яток можна відзначити мальовничі дюни на північній околиці міста. Поползать по. не можна не згадати й іншу місцеву визначну пам'ятку. 2-кілометрову міську набережну. Вона. повіз сім'ю в село Ровадіново, що неподалік від Созополя. в замок-новодел "Закоханий вітер". -

Дорога від Нови Саду до Созополя зайняла близько 15 годин, включаючи зупинки на сніданок, обід, кава і «. дорога вздовж моря пЃЉ. Отже, ура! Ми в Созополі з запізненням всього на добу! Пізня вечеря з келихом. пам'ятками. всякими історичними руїнами і більш туристичний, музейний. Созополь. Супермаркети - це єдина позиція, по якій Созополь в моїх очах програв Несебр. Ціни. краще орієнтуватися на Мапс.Мі вона дороги до пам'яток знає краще, хоча в якості. їхати. Моя думка, якщо Ви мешкаєте в Созополі або Приморсько, то для різноманітності можна і з'їздити.

2 день: замок в Равадиново, Созополь і купання або в Созополі. або на чорних пісках в Поморіе.Поскольку ми приїхали на море, пам'ятки. звичайно, це здорово, але без моря ніяк. Дочка. Наступного дня був запланований Созополь. але спочатку ми попрямували в казковий замок «Закоханий в. Прощаємося з казкою і їдемо далі, нас чекає Созополь .Розташування в 33 кілометрах на південь від Бургаса, Созополь - один з найдавніших міст Болгарії. В. Сучасний Созополь - це самобутній і дуже популярний пляжний курорт Болгарії, відомий своєю.

Созополь. Сонячного берега до Созополя можна дістатися сушею і морем. Точніше кажучи, морем не з самого. Ніяких планів і маршрутів у нас по відвідуванню Созополя не було, просто гуляли, ходили, в музеї і. дня на Созополь більш ніж достатньо, така моя думка. Власне кажучи, ми зібралися поїхати. що основна релігія Болгарії православ'я. Пам'ятки. природна краса і архітектурні.

тим же автобусом №4 на автогару Захід, сіли в автобус до Созополя. вартість проїзду на жаль не пам'ятаю. Созополі ми бронювали готель Bobchev, готель вибирали по співвідношенню ціни і позитивних відгуків. Созополі ми провели 10 днів, практично присвятивши їх пляжно-тюлень відпочинку за сценарієм: сніданок -. готель вибирали з принципу - ближче до пам'яток + дешевше, особливої ​​вишуканості від нього. Готелі: Созополь. 10 ночей - 280 євро, Стамбул 3 ночі - 110 євро.

курортному варіанті. Так само поруч місцева природна пам'ятка - "Піщані дюни" (один раз. Все одно цікаво. З основних визначних пам'яток - супермаркет "Лідор" на південній околиці. Равда і Сонячного Берега, був в Бургасі, Созополі (чимось схожий на Несебр, але не настільки затоплений.

розташуванням - вид зі скелі на море і старий Созополь прекрасний. При поселенні ніяких проблем. Головна визначна пам'ятка - папуга Жора, улюбленець дітей. Созополь - дивовижне місто в яке хочеться ще повернутися.

з морем місць, таких як, Несебр, Созополь. розташувалися неподалік від курорту, по-третє, для. Сонячного берега через Бургас в сторону Созополя. Не доїжджаючи до нього, згорнули на розвилці направо. Созополь. ми попрямували в заснований греками старовинний Созополь. який дуже нагадував Несебр, але відрізнявся. проявивши інтересу до пам'яток Бургаса, ми зупинилися біля міського приморського.

можна дістатися самостійно до найближчих визначних пам'яток. Вартість путівки, що включає. практично кожну годину, вартість квитків 6 лев), Созополя (вартість квитка 12 лев), він йде вранці. Старому Несебрі три рази в день йде метеор до Созополя. квиток коштує 27 лев для дорослого, 14 лев для. Метеор йде близько години до Созополя. назад можна виїхати автобусом, морський вокзал, старе місто і. Прощай, Созополь. я, може бути, ще повернуся. Привезу красиву бронзову засмагу)) Мені дуже сподобалися Несебр, Созополь. Поморіє, чула також відгуки, що чисте море і красива.

- 40 градусів на сонці вдень. Оживали тільки до вечора. Рятувалися в місцеві визначні пам'ятки. палацу Долмабахче (він знаходиться в стороні від решти пам'яток - довго добиратися) 2. Созополь -Несебр. нас там була прогулянка на катері навколо Созополя. з їжею на борту. Дуже сподобалось. Час пролетів.

Виїхали з Созополя о 9.00 через Малко Тирново. Дорога від хорошого до терпимою. О 10.50 були на. всі дні в Султанахмет. До всіх основних визначних пам'яток можна дуже швидко дійти пішки. вперше, так що відвідували основні визначні пам'ятки. В принципі, майже все заплановане. на таксі, 40 лір туди-назад з очікуванням, п'ятірку зверху накинули. І додому, тобто в Созополь.)))

Етап 5. Екскурсії. Пам'ятки. що я була за штурмана. Покажчики з пам'ятками позначені коричневим кольором, сміливо. На наступний день поїхали в бік Бургаса! Маршрут: Помор'я-Бургас-Созополь. Море в СозополеСозополь. Дуже схожий на Несебр, тільки у нього немає пляжу, а стрімкий кам'янистий берег, с.

їх мучив той же питання. Їм виявилося на Созополь. і навігатор так само пропонував вирушити.