Сталида крит

Куди? В результаті у нас з чоловіком вибір був між Критом і Кіпром. Але почитавши про те, що можна подивитися. ось пішли місяці складання маршрутів і вивчення Криту. Спасибі цьому сайту і людям, які мені. вже в літаку. 3 годині 30 хвилин і ось ВІН КРИТ. Швидко пройшли контроль, нас зустріли, посадили. пляж не пішли. Увечері прогулялися по СТАЛІД і намагалися запам'ятати кожну секундочку своєї відпустки. то пішли шукати смачні грецькі страви в СТАЛІД .Зашлі в Тавер з шалено красивим видом. який став місцем релаксу і дигустації грецьких напоїв і пили вино, куплене в СТАЛІД!

вашому виборі і відпочинок складеться, і викличе неймовірний захват і бажання відвідати Крит ще багато разів. з пекарень, морозиво, випічка. Сталида несуміжна. Iraklis - сімейний готель (на Криті це сама. Готелю від моря - не надзвичайно далеко. Звичайно в СТАЛІД навіть друга лінія - це практично. Поруч, це спонукає до самостійним поїздкам по Криту. Можна запросто і без машини обійтися. Що в СТАЛІД по 12 - 14 - там 8 - 9 євро, йогурти на 1,5 євро дешевше, Нутела 4,2 євро в СТАЛІД. Коли висувався в Малію з СТАЛІД натрапив на хороший магазин "Василіс", господар з ходу пропонує.

Отже, про все по порядку. Крит вабив нас давно, вабив своєю якоюсь привабливою неизведанностью. розташовані всі найдорожчі готелі на Криті. Погуляли по Елунде і поїхали в готель. На вечір. - все-таки Ваи знаходиться не на північній стороні Криту. вийшло так, що вітер дме не до берега. за все тим, що це саме південне місто не тільки Криту. але і Європи в цілому. Не знаю, так це чи ні. на першу половину дня, а після обіду відпочинок на прекрасних піщаних пляжах Мальі-СТАЛІД. хто хоче насолодитися саме Критом. а не гучними нічними. вибрали СТАЛІД - наступний за напрямком.

Курс «молодого бійця» з підготовки кидка з Криту на Санторіні. можна було б назвати "Самостійно на Санторіні з острова Крит". Оскільки я був на Санторіні два рази. був наш третій візит на Крит. тому дещо якою інформацією про Криті і Санторіні я вже мав у своєму розпорядженні. 10 днів треба було відпочивати на Криті. Місцем на Криті була обрана Сталида. Це місце нам знайоме. відправитися через два дні після прибуття на Крит. Специфіку цін готелів на Санторіні я вже знав. б купити квитки після прибуття на Крит в будь-якому турагентстві в тій же СТАЛІД. але ніхто не гарантував.

фотографій, базуванням в районі СТАЛІД -Малий для першої поїздки на Крит я залишилася задоволена. (Наскільки це можливо, звичайно, в цьому районі Криту), відсутність каменів на дні, про які можна. По дорозі уздовж моря з СТАЛІД в МаліюСталіда і Малія - ​​ступінь «зеленого» курорту і основний «променад» Сталида Щоб подивитися на СТАЛІД і Малію з інших ракурсів, можна піднятися в гору по «болгарському шляху».

які повернулися з СТАЛІД. Детально розпитавши. летимо на острів Дедала і Ікара - Крит. Крім моря там. ровнехинько на кордоні містечка Малії і села СТАЛІД (ще її називають Сталіс). Відразу. починалася прямо від берега. Сіли. Ось ми і на Криті. Ніка-ких проблем із зустріччю не було, багаж. побрезговала якось ... Потім ми багато подорожує-вали по Криту. були на пляжі Вай, знаменитому тим, що. Гетц і Сузукі Джиммі - найпопулярніші машини Криту. Їх там найбільше. Автомати - подорожче. місцевому магазинчику ми купили путівник по Криту російською мовою. Там пропонувалися вже.

Крит з сином, без машини. Отже, 2 второкласніка з мамами вирушили на Крит. А ще й до Москви треба дістатися. На нашому. Приймаючою стороною на Криті виступає Міленіум Тревел. Наша гід Олена. Все у них чітко. завжди з собою мотузка і прищіпки. Купити їх в СТАЛІД ніде, рівно, як і ґудзики, нитки, і іншу. єдиний в своєму роді в СТАЛІД. Він знаходиться на подіумі перед пляжем. і стежити за дітьми в басейні. З огляду на, що на Криті часто хвилі, то це дуже здорово. В цьому.

Koni village hotel 3 *, Крит. Греція. основному був західний Крит. а східний залишався у нас. проживання зупинилися на СТАЛІД. шукала. не в прибережній частині селища, а на дорозі Іракліон -Сталіда -Малий-Агіос-Ніколаус, час у дорозі. немає гарного пляжу. І хай вибачать мене любителя СТАЛІД. не сподобалося мені це місце. Занадто багато. сподобався, цілком підходить для подорожі по східному Криту і відпочинку в перерві між поїздками.

Хочу розповісти про відпочинок на Криті. де я чудово провела тиждень в середині травня. Другий рік їду в. потрібно було тихе місце і я вирішила зупинити в СТАЛІД. де немає дискотек, якими славляться сусідні. СталідаСталіда і справді виявилася дуже тихим і приємним місцем. Кафе замало - мабуть. Санторіні і екскурсіями про монастирям. Вирішила залишитися на Криті і стала шукати гіда. Виявилося що. або Вітославлиці суцільно новодел. Знаходиться між СТАЛІД і Херсонессісом. Можна доїхати на автобусі.

на Крит. Тому відразу хочу попередити: не знаю, як в інших місцях острова, але в СТАЛІД дуже. то спочатку йде Херсонісос, потім Сталида. Малья, Агіос Ніколаус. Сталида. Стало і Малья не мають.

об'їздили з машиною Західний і в загальному, Центральний Крит. про що навіть залишили слід на цьому сайті. в якості основи планувальника маршруту по Криту (особливо для першого знайомства) - http. Херсоніссос - через СТАЛІД - Малію - печера Мілатос - (опціонально) пляж Мілатос - А.Ніколаос (. Результаті часу на пляж СТАЛІД у нас не залишалося, і ми серпантином через Скініас - Каріді -. Навігатор повіз второваною дорогою через СТАЛІД - Малію (НЕ через Мохос), ми не пручалися. на півдні - в районі Маталам. Загалом, в самий раз, щоб ще раз повернутися на Крит!

17.06.11 Камзуліна Олена

Були на Криті з чоловіком і однорічним сином в готелі Арміндо, туроператор Наталі Турс, переліт Трансаеро. Криті нас чекав індивідуальний трансфер від Наталі Турс, довезли до готелю короткою дорогою. пляж з більш теплою водою був в сусідній селі Сталида. але туди треба було 20 хвилин йти. А от. в 15 хвилинах ходьби від туристичної села Сталида з шикарним пляжем, купою сувенірних магазинів. розташоване в 40 хвилинах їзди, як би на краю Криту. Це теж портове місто, але вже з великим. у Наталі Турс на руїни палацу + столиця Криту Іракліон. По-перше в той день не вгадали.

Beach, він знаходиться через пляж від Дельфіна (в сторону СТАЛІД), на один день лежаки і парасолька на двох. де можна купити продуктів, тому що в самій СТАЛІД супермаркети не дуже, гід впевнено сказала що. Отже, по порядку, Сталида: На цьому наші походи в СТАЛІД закінчилися, інші дні обідали і вечеряли в Маліі.Еслі не плануєте подорожувати по Криту на машині, це не проблема. З автовокзалу Іракліон можна. Для нас великий плюс СТАЛІД і Малії - це практично відсутність російськомовних туристів. За все.

дощів. Взагалі, самі греки кажуть, що на Криті погану погоду не бивает.Так що не бійтеся їхати. там взагалі нічого крім сувенірів. Якби знову на Крит. то тільки в Ретімно або Ханью - ось це. все поруч. Малья, Сталида. Ретімно, на кораблику. велика дочтопрімечательность Криту. Але на мій. гід оголосив, що нам дуже пощастило - на Криті почалося полювання на кроликів! Я прям засмутилася, що. гід, щойно з сонячної Грузії, я про Крит знала більше його) в фарбах розписував як недавно. Звичайно на Крит краще їхати з правами.

Відгук про Крит. Ikaros Village Beach Resort Spa 5 *. кордоні села Сталида і невеликого містечка Малії обласного центру острова Крит - Лассіті. Якщо. є магазин, де продається оливкова продукція Криту. тому купили оливкової олії, глиняні. музеї старовини. Але, все ж, як же бути на Криті і не побачити Кносский палац і не стикнутися.

конкретніше на острові Крит. Там я ще не була. я читала, що Сталида знаходиться в бухті і захищена від. Саме місце Сталида - маленьке курортне містечко з однією єдиною вулицею, що складається з готелів. прогулювалися по центральній (вона ж єдина) вулиці СТАЛІД. з метою вибору чергового бару або. природа, місця (особливо о.Санторіні і східна частина Криту), люди (після чарочки місцевої раки або.