Трохи пам'яток Пхукета

Сьогодні ми вирішили об'їхати пам'ятки Пхукета, що знаходяться в безпосередній близькості від нашого будинку: статуя Великого Будди, Ботанічний сад, Парк Птахів, Сад Метеликів і Зоопарк. Вчора ми їздили в Океанаріум Пхукета. прогулялися по мису Панва і з'їздили на пляж.

Вставши рано вранці, ми поснідали шоколадними пластівцями з молоком, упакували фотики в рюкзак і верхом на байці вирушили шукати гору, на якій знаходиться статуя Великого Будди. На шосе Чаофа Вест покажчики люб'язно показували напрям шляху, і, приблизно, через 30 хвилин ми звернули з головного шосе, що веде в бік торгових центрів Big C і Central Festival. і заколесили по вузьких вуличках, що йде в гори. Дорога була настільки крута, що наш байк ревів і пирхав, але все таки вперто віз нас наверх. З дороги нам відкривався прекрасний вид на гори і бухту, що лежить внизу.

По дорозі наверх ми зустріли кілька пунктів з катанням на слонах. Після чергового крутого віражу ми в'їхали на парковку біля статуї Великого Будди. Незважаючи на ранню годину, було дуже жарко і ми зраділи, побачивши паркувальні місця для байків під дахом, приховані від палючих променів.

Трохи пам'яток Пхукета

Припарковавшись, ми вирушили до входу, який, до речі кажучи, вільний, але всі бажаючі можуть зробити пожертвування в різних формах: просто опустити гроші в коробку при вході. Ми опинилися на невеликій алеї, що обгинає статую Будди, яка, в даний момент знаходиться на реконструкції, не вся, а лише її основу. Праворуч від нас перебували різні стенди з інформацією про Будді і його послідовників - великих ченців. З цих стендів ми дізналися, що статуя зроблена з бірманського мармуру, висотою в 45 метрів і шириною підстави 25 метрів. Статуя є орієнтиром і символом Пхукета. Зараз усередині неї роблять храм, а навколо планують розбити парк відпочинку та медитації. Зліва від нас стояли кафешки і лавки з сувенірами.

Ще один вид пожертвувань який тут можна зробити цю благодійну мистецтво. У місцевого художника можна купити намальовані їм картини, і всі гроші підуть на будівництво храму, а ми просто спостерігали за його роботою. Обігнувши Будду з лівого боку, ми побачили перед собою намет - на вході стояли прилавки з плиточками мармуру - ще один вид пожертвувань - за 300 бат можна написати на 1 \ 4 плити побажання або що завгодно, і ця плита буде використана потім для будівництва, а за 1000 бат можна на цілій плиті написати.

Усередині також стояли прилавки з золотом і знаходилися різні стенди з інформацією про Будді, буддистської культури, королівської сім'ї. До речі, короля в Таїланді дуже люблять і вважають полубожеством.

Трохи пам'яток Пхукета

Тут також можна було пожертвувати гроші різними формами - покласти їх в ритуальні чаші, купити листочок для дерева побажань, купити золоту прикрасу. На виході з намету розташовувалася стіна, на якій були представлені банкноти з різних країн, як символ міжнародної підтримки, а також книга відвідувань, де всі хто пожертвував гроші міг залишити свій слід, щоб про нього знали. Вийшовши з намету, ми почали підніматися по сходах вгору, попутно фотографуючи види на район Ката справа і Калонг зліва - краса просто неймовірна! Туристів до цього часу стало дуже багато і російських, на подив було переважаюче більшість. Піднявшись до кінця сходів, ми відобразили Будду з усіх ракурсів і стали милуватися відкрилася панорамою острова.

Якщо стояти спиною до Будди, до його обличчя, то відкривається панорама на бухту Калонг.

Праворуч і ззаду відкривається вид на пляжі Ката і Карон. Детальніше прочитати про ці пляжі і інші пляжі можна в статті Пляжі Пхукета нашими очима.

Трохи пам'яток Пхукета

Прийшов час закінчувати наше перебування близько Будди і його лотоса, і ми поїхали вниз по схилу, де нас застав дощик з пропливає повз хмаринки. Під час спуску ми помітили вивіску Шоу птахів (Bird Paradise) - зупинилися запитати, що і як. Гостинні і усміхнені тайці вручили нам буклет і поінформували, що ціна для однієї людини 400 бат. Сховавши буклет в рюкзак ми, з вітерцем, помчали далі. Ще на шляху наверх Саша запримітив стоянку з квадроцикламі, тому ми зупинилися і тут, щоб все дізнатися. Ця контора організовує тури по гірських дорогах на квадроциклах на 30 хвилин, 1, 2 і 3 години. Ціна за такий тур на 30 хвилин становить 1000 і 1500 і далі по зростаючій до 3000 і 4000 за 3 години (ціна залежить від типу квадроцикла і маршруту).

Спустившись до підніжжя гори, ми виїхали на західне шосе Чаофа і поїхали на пошуки Ботанічного саду. Довго слідуючи за вказівниками, ми під'їхали до просторої парковці і, наблизившись до кас, запитали скільки коштує квиток - 500 бат для дорослого і 300 бат для дитини.

Трохи засмутившись, ми розвернулися і поїхали в Парк Птахів, який, судячи з карти, був десь неподалік. Добравшись туди все по тому ж шосе ми виявили, що і тут вхід коштує 500 бат для дорослого і 300 бат для дитини. Взявши інформаційний буклет і подякувавши усміхненого тайця, який, до речі, безпомилково дізнався в нас російських і почав говорити окремі слова на нашій мові, ми вирушили в бік Зоопарку на Пхукеті.

Зоопарк знаходиться недалеко від Східного шосе Чаофа. Проїхавши трохи по вузьких вуличках, ми без праці на нього виїхали, і тим більше ми там були в перші дні, коли шукали житло. Біля входу в зоопарк було багато туристів і таксистів, а квиток коштував також як і в двох попередніх місцях - 500 бат для дорослого і 300 бат для дитини.

Трохи пам'яток Пхукета

Дуже захотілося ice coffee, і ми зайшли в сусідній Family mart - бачили там автомати для його приготування. На смак був трохи гіршу, ніж той, що ми пили вчора в районі Най Харне. Допивати не стали, а подумали, що запросто можемо такої самі зробити вдома, тому по дорозі туди заїхали в 24hours за згущеним молоком. Вдома я на око змішала розчинну каву з окропом, розбавила холодним молоком і додала кілька ложок згущеного молока. У цю суміш ми насипали льоду з холодильника - і, вуаля, ice coffee готовий!)

Близько 15:00 нам захотілося купатися, і ми поїхали на пляж Ката - тут ми ще не були. Пляж просто величезний-простягнувся по всій довжині бухти Ката.

Взагалі, це досить популярний туристичний район, тому на набережній пляжу багато кафешок, а ще установка для бажаючих навчитися кататися на серфі.

Трохи пам'яток Пхукета

Одна біда - немає кабінок для переодягання, мабуть це пов'язано з тим, що більшість людей йдуть з готелів і вже одягнені для купання, тому переодягалися в місцевому туалеті за 5 бат.

Викупалися ми відмінно, вже майже звикли до дуже солоній воді, а потім просто лежали на мокрому піску і загоряли. Зібравшись їхати додому, ми зрозуміли, що «злегка» обгоріли, особливо в частині плечей, колін і литок. Вдома ми рясно намазали все кремом після засмаги. В 6 вечора ми згадали, що збиралися подивитися захід на мисі Промтеп (Phromthep cape), де спеціально для цього є оглядовий майданчик. Швидше помчали туди на мотоциклі. Таке ж рішення як і ми прийняли ще сотні дві людей - вся парковка була заповнена туристичними автобусами і просто машинами. Швиденько припаркувавши байк, ми пішли на майданчик, щоб побачити залишки заходу.

Було корисно? Поділися в соц мережах;)