Вернись в Сорренто!

На наступний день вирішили поїхати в Помпеї. Їхати туди треба по жд Circumvesuviana (дословно- навколо Везувію). Говоримо в касі: «Дуе більетті а Помпеї андато е ріторно» - Два квитки в Помпеї туди і назад. З самого початку у нас були проблеми з пробиттям квитка в турнікеті. Ми їздили раз 6 на електричці і майже завжди він не бажав пропускати нас і чомусь пищав. Але поруч завжди перебували працівники залізничної станції, яких квитки чомусь слухалися. Але не завжди. І тоді вони пропускали нас з власної картці. Помпеі- це величезне місто з вулицями, дорогами і навіть слідами від коліс возів, які проїжджали там майже 2 тис років тому. Подекуди збереглися написи на стінах, розпису. Місто було засипано попелом і пемзою. Територія його була так величезна, що на розкопки спочатку надсилали каторжників, тому що такої кількості археологів було просто не можливо знайти. Не буду зупинятися детально на його описі, тому що написано про нього вже дуже багато.
Як же приємно було після розпечених помпейских вулиць виявитися в тіні лимонних дерев поруч з прохолодним басейном готелю.)

Сант-Аньєло
Я вичитала в інтернеті, що з Сорренто можна прогулятися в містечко Сант-Аньєло, та й гід при зустрічі розповіла, що туди варто прогулятися. Що ми і зробили. Але трохи розчарувалися. Оскільки нічого особливо цікавого там немає, такі ж скелі, як в Сорренто, а йти туди потрібно хвилин 40, тротуарів для пішоходів там немає, це вам не рідні простори. Тому доводиться йти серед машин і автобусів. Вобщем, туди краще вже їхати, ніж йти, а краще взагалі не їхати і не йти) Хоча, це я пишу вже розпещена красотами південної Італії)

Руїни вілли / купальня королеви Джованни.
Похід в Сант-Аньєло проте не відбив у нас бажання гуляти пішки, і ми вирушили на південь від Сорренто на огляд руїн древньої вілли (Помпеїв, мабуть, було мало) 20 хвилин ми йшли по гірській звивистій дорозі і дивно, як нас не збили їдуть там машини. Але ось заповітна стрелочка- Bagni della Regna Giovanna. Місце де знаходиться вілла відомо так само як купальня королеви Джованни. Йдемо ще хвилин 20 по оливковою гаю і потрапляємо на мис Punto del Capo- це той полуостровок, який видно зліва з оглядового майданчика в Сорренто.
Купальня королеви- це шматочок моря, з усіх боків обнесений скелями, але туди можна заплисти через невелике ущелині або спуститися по драбинці зверху. Спустившись, потрібно відразу лізти в воду, тому що посидіти і полежати там ніде, тільки на мокрих каменях, що стирчать з води. Місце дуже гарне, непогано було б там скупатися, але, на жаль, не взяли купальники (За купальнею на самому мисі і знаходяться руїни вілли. Про них говорити особливо нічого, разваліни- вони і в Африці руїни). Після огляду руїн йдемо по містку в іншу сторону мису. І там бачимо на іншому березі пляж і порт Маса Любренсе, до яких ми так і не дійшли до нашого поїздку туди. На мисі нормальних пляжів немає, але все якось примудряються зійти з каменів і скупатися, народу не дуже багато, тому що поруч немає ніяких готелів, та й голови ламати на каменях не багато бажаючих.
Прогулянка дуже сподобалася і я раджу всім туди сходити, але краще це все-таки зробити на автобусі, який їде в Маса Любренсе. Попросити попередньо водія зупинити біля Баньї делла ренья Джованна.

Неаполь ...
До цього я була в Неаполі кілька років тому з екскурсією. І пам'ятаю тільки площа плебісциту, вид на Неаполь і брудні вулички, схожі на філію Черкізовського ринку, які нам показали з вікна автобуса. Тому їхати туди самостійно було страшнувато. Але цікавість не дозволило залишатися в готелі. І ось ми їдемо на електричці в Неаполь. Я вичитала, що остання зупинка-площа Гарібальді. Але, як не дивно, там вийшли не всі і ми теж вирішили проїхати подалі. Вийшли з вокзалу і вирішили піти до головного Собору- Дуомо Сан-Дженнаро або Святий Януарій, в якому зберігається кров цього святого і періодично чудесним чином розріджується. Спочатку йдемо по корсо-Умберто і незвично брудний і розписаний графіті місто шокує. Але потім звикаємо) І звертаємо на Віа Дуомо. На мій погляд собор Сан-Дженнаро- один з найпрекрасніших соборів, який я коли-небудь бачила. Дивно, що туристам його не показують. Взагалі, переконалася, що в Неаполі за зарослими травою стінами і оздобленими графіті воротами ховаються приголомшливі пам'ятники мистецтва. Всі церкви, в які ми заходили, виявлялися несподівано прекрасними. За Віа Толедо доходимо до площі плебісциту. Ви можете уявити, щоб На червоній площі діти грали в футбол, а пам'ятник Мініну і Пожарському був весь обмалював графітистами? У Неаполі це в порядку речей. Навіть Серед барельєфів Сан-Дженнаро стирчав випадково закинутий туди помаранчевий м'ячик) Потім піднімаємося по Віа Толедо трохи назад і підходимо до станції фунікулера. Фунікулер у Неаполе- це не вагончик на канаті, а метро, ​​що йде під нахилом градусів 30. Їдемо до останньої станції для того, щоб відвідати замок Сант-Ельмо. Через 5 хвилин ми вже на пагорбі Вомеро. І тут нам допомагають всюдисущі стрілочки. Йдемо за вказівниками Castel Sant Elmo. Піднімаємося в замок на ліфті. І бачимо просто захоплюючу дух панораму Неаполя. Везувій, Искья, Капрі ... кожен будиночок як на долоні. Видно аеропорт, палати Каподімонте, розташований внизу монастир Чертоза Сан Марино. Неаполь зверху такий же яскравий і цікавий, як і Неаполь зсередини. Виходимо і прямуємо в монастир, який знаходиться в 5 хвилинах ходьби від замку. Ось це місце, яке я ДУЖЕ рекомендую всім відвідати. Як не дивно, туристів там майже немає. У монастирі є гарний багаторівневий сад, що радує око білосніжний внутрішній дворик, виставка presepio (це лялькові сцени народження Ісуса), виставка кораблів і ще багато залів, які, на жаль, були закриті. А головна церква монастиря вразила нас ще більше, ніж Сан Дженнаро.
Спускаємося з пагорба Вомеро і знову йдемо по Віа Толедо. Виявляємо, що в магазинах просто дикі знижки. Тому це трохи відкладає наш від'їзд з Неаполя і навіть приймаємо рішення приїхати сюди ще раз на шопінг. Охочим проплисти по магазинам повідомляю, що найбільше магазинів знаходиться на Віа Толедо і Корсо Умберто. Я люблю ходити не в брендові магазини, які є і у нас, а в магазини, яких у нас немає. А в Неаполі дуже багато мережевих італійських магазинів, яких в Росії ви не зустрінете і в яких ви зможете купити блузку з написом Made in Italy за ... 10 євро!