Вершина старий камінь, природа

опис:
Висота вершини 755 метрів. Вершина розташована в мальовничих важкопрохідних лісах, недалеко від міста Кировграда Свердловської області. До самої вершини йде стежка. Можна проїхати на позашляховику. При певному ризику можна проїхати і на легковому автомобілі (див. Звіт). На вершині є галявина з костровіще, багато дров. Навколо щільний ліс, чимало сухих повалених дерев. На вершині нагромадження скель з розсипами курумніка.

Кажуть в лісі водяться ведмеді і інша живність.

До речі, іноді плутають Вершину Старий Камінь зі скелею Старий Камінь. це зовсім різні місця.

Розташування:
12 км від села Карпушіха, околиці Кировграда, Свердловська область

Як дістатися:
Їдемо по трасі Єкатеринбург - Нижній Тагіл до покажчика на Кировград. Звертаємо під мостом в бік Кировграда. Проїжджаємо повз до гори Їжачій. Далі доїжджаємо до села Карпушіха. Тут рухаємося по головній, перший поворот наліво в сторону джерела "Олексій". Через кілька десятків метрів асфальтована дорога закінчується і переходить в гравійну. Рухаємося прямо по найбільш торованим шляхом. Поступово дорога буде звужуватися. Дорога перетинає лінію електропередач. Через кілька кілометрів спуск вниз, через ледве помітну в траві річку Кам'янка. Далі Т-подібне перехрестя. Їхати прямо: найбільш накатана дорога (гадаю, що дорога приведе в Черноисточинском). Звертаємо направо. Вузька лісова кам'яниста дорога. Кілька кілометрів рухаємося по ній. Далі поворот наліво, вгору на вершину - пару кілометрів до галявини. Звідси 5 хвилин пішого ходу до скель.