Відгук про горе Вільхова і Олексіївському водоспаді, приморський край, thetravelblog

Ми з товаришами по роботі вирішили виїжджати рано вранці, за день потрібно було зійти на вершину гори, спуститися вниз і знайти місце для ночівлі. На наступний день запланували відвідати Олексіївський водоспад і повернутися додому.

Зразкове відстань від Находки до гори Ольховий близько 120 км, з них 20 км - розбита лісова дорога з декількома річечка, які довелося перепливати переїжджати ...

Поворот на лісову дорогу знайти не складно: проїжджаємо селище Сергіївка по головній дорозі направо і їдемо ще приблизно 6 км. Не доїжджаючи селища Монакіно, потрібно повернути праворуч, там є вказівник з написом гостинний двір.

покажчик Гостинний двір - орієнтир

Їхали на 2 авто: 1) передньопривідна тойота Корона, 2) повнопривідна тойота Пробокс і 6 членів екіпажу

кораблі в нашій гавані ...

Шлях до підніжжя гори Вільхова від міста зайняв приблизно 3 години, біля підніжжя є невеликі майданчики де можна залишити машини, розпалити вогонь

майданчик для відпочинку біля підніжжя гори Вільхова

Добре підкріпившись, а деякі і прийнявши на груди трохи міцного, ми вирушили в дорогу, часу у нас було не дуже багато, було вже 11 годин, а потрібно було ще встигнути спуститися.

Покрапав невеликий дощ, але швидко припинився, стало набагато душно. Перша година шляху йти було дуже важко, за спиною висів рюкзак з теплим светром і невеликою кількістю провіанту, чим вище ми піднімалися тим легше ставало дихати, пройшла неприємна задуха, а ноги, здається, починали звикати до навантажень.

За словами бувалих туристів, на гору Вільхову є кілька шляхів розвитку, як мінімум 4, ми вибрали короткий, але не простий. Стежка раз у раз чергувалася з кам'яними осипами і доводилося буквально дертися вгору.

Там, де ми йшли довгий час не відкривалося ніяких видів зверху, стежка проходила в густій ​​хащі дерев і лише після подолання позначки 1000 м рослинність стала набагато нижче і зрідка почали з'являтися просвіти

вперед, до вершини!

Весь шлях наверх у нас зайняв близько 4 годин, після чергового вскарапківанія по скелях нам відкрився прекрасний вид на озеро. Звідки взялося озеро на висоті 1600 м ніхто чітко пояснити не може, не схоже що вода дощова.

озеро на горі Вільхова

красиве і чисте ...

Живності в ньому ми не виявили. на березі розвели багаття, закип'ятили чай і з жадібністю взялися його пити. Почуття спраги до моменту підйому було найсильнішим.

Напившись і перекусивши, ми продовжили наше сходження, нам залишалося забратися на найвищу точку гори. Нагорі ми побачили православний хрест, а трохи далі стояла геодезична тринога, внизу виднілося ще одне невелике озерце.

хрест на вершині гори Ольховий

я у триноги на вершині гори Ольховий

Вершина гори Вільхова була усипана стиглої брусницею, вид зверху просто вражав своєю красою, далеко виднілися вершини гір Хмарна і Лиса, з більш низьких вершин Сіхоте-Алиньского хребта.

ось куди треба ходити за брусницею)

вид з вершини гори Вільхова

Я на вершині світу ...

Пробувши на вершині близько 3 годин, вдосталь насолодившись чудовими видами ми рушили вниз, адже потрібно було ще до темряви знайти місце під табір. Спустилися ми приблизно за 1 годину, в кінці шляху від втоми підгиналися ноги, але почуття задоволення було присутнє, але ж це головна мета.

У пошуках місця під намети ми проїхали ще пару кілометрів в сторону Олексіївського водоспаду, місць не дуже багато, але нам вдалося знайти непогане.

готуємося до нічлігу

Поставивши намети і досхочу наївшись, ми полягали спати, адже пригоди ще не закінчилися, завтра на з чекав водоспад! Прокинулися ми рано вранці, поїли, попили чай, зібрали намети і рушили до водоспаду.

Дорога до водоспаду всіяна великими каменями, які ускладнювали проїзд, проїхавши кілька кілометрів було вирішено залишити машини і йти пішки.

ось така змійка зустрілася нам по шляху до водоспадів

Незабаром дорога закінчилася і почалася лісова стежка, по ній ми йшли близько півгодини поки не почули шум падаючої води, ще трохи пізніше здався Олексіївський водоспад.

Висота його не дуже велика, але враження він справляє гарне, вода холодна і чиста, природа дуже красива. Олексіївський водоспади складаються з каскаду кількох водоспадів, найвищий знаходиться в кінці каскаду саме до нього ми і прийшли.

Пофотографувати, було вирішено дійти до 2 водоспаду, стежка до якого йде уздовж річки. Він знаходився в півгодини ходьби. Краса водоспаду теж вражає, кожен з них гарний по своєму.

Ось так і закінчилося наше невелике пригода, на зворотному шляху я застряг в тій же річці в тому ж місці і знову на допомогу прийшли товариші. Особисто мені наш похід дуже сподобався і незабаром ми повторимо сходження, тільки з ночівлею нагорі.

цікаво:

Дякую за чудовий розповідь і прекрасні знімки! Збираємося йти до Олексіївським водоспадів, шукаю точний опис маршруту. Дякуємо!

Вітаю! У вас прекрасний блог! і якщо тема ще не закрита, може зможете допомогти. Хоч і минуло кілька років з даного поста, але все ж, не знаєте як зараз йдуть справи з дорогою? Чи сильно розлилися річки які потрібно переїжджати і не сильно розмило дорогу?