Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Як швидко пролітає тиждень відпустки. Ми були вперше на материковому узбережжі Іспанії. Почали з Коста Барселони, точніше з прикордонної точки між Коста Барселона і Коста Брава - Мальграт-де-Мар. Хочу поділитися враженнями.

Мальграт-де-Мар я вибрала з кількох причин:

• ціна / пропозиції
  • виліт з Дрездена і прямий переліт
  • можливість скласти уявлення відразу про двох регіонах - Коста Барселона і Коста Брава.

Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Готель не поганий, але якщо ви вибрали Коста Барселону і збираєтеся подорожувати громадським транспортом, то ви будете користуватися ж / д транспортом, тому селитися треба з урахуванням цієї обставини. А ось якщо ви орендуєте автомобіль, то готель Luna Park підійде якнайкраще.

В аеропорту на автобус ми злегка запізнилися, і по-цьому вирушили на електричку. При переходах і переїздах між терміналами аеропорту перша ж іспанка, до якої ми звернулися з питанням, виявилося дуже чуйною, показала куди нам іти, і, так як їй теж треба було на електричку, наглядала за нами, не збилися ми з шляху. І мушу сказати, що іспанці виявилися чуйними, добродушними і доброзичливими, готовими нас допомогти, коли у нас виникали питання або проблеми.

У готель ми дісталися пізно, заселилися швидко, і т. К. На вечерю в готелі запізнилися, вирушили повечеряти на променаді. До півночі з цим проблем немає, і ціни цілком пристойні - 25 € на двох.

Вранці, відмінно поснідавши (годували нас добре) і скупавшись у морі, ми пішли знайомитися з Мальграте.

Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Центр містечка невеликий і симпатичний. План вам дадуть в інформаційному туристичному центрі, і розклад електричок теж там питайте, т. К. На вокзалах вам запропонують ознайомитися з розкладом на стенді.

Ах які балкони і двері у старих іспанських будинків. Під цими балконами просто не можна не співати серенади, а в двері напідпитку дони, напевно, в'їжджали на коні і падали на турботливі руки відданих слуг. Коли ми фотографували будинок, водій, котрий доставив якусь коробку весело став позувати, я навіть розгубилася. Темперамент іспанців - це здорово.

Потім на ліфті ми піднялися в Parc del Castell. З цієї гори відкриваються чудові види на місто.

Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Спустилися з гори ми вже пішки і ще дещо побачили.

Але часу до вечері було багато і я запропонувала з'їздити в Бланес. Чоловік особливої ​​радості не висловив, але і не протестував, тому ми туди поїхали (квиток на людину на електричку туди і назад коштував 4,30 €). Але бунт все-таки назрівав, по-перше ж / д станція Бланеса далеко від моря і відповідно від туристичного центру міста, по-друге відсутні туристичні вказівники.

Порт-курорт Бланес нас не зачепив і ми повернулися в Мальгграт, Далі за планом: море, вечеря, променад.

На наступний день після традиційного сніданку і купання ми вирушили в Жірону. По дорозі познайомилися з туристами з Росії. Дві пари прямували в Фігерас, а сім'я з чудовою дівчинкою так-же як і ми в Жірону. У невідомість краще відправитися в приємній компанії. У Жироні ми, звичайно розійшлися, але додому повернулися одним поїздом. У Жірону їхати треба, обов'язково.

Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Ми гуляли по міській стіні поки по небу гуляли хмари.

Потім я пішла в собор, а Саша вирішив глянути його околиці, За 7 € можна подивитися і кафедральний собор і базиліку Сан-Феліу. Раджу, не пошкодуєте. Фотографувати в соборі можна, але без спалаху.

Вийшовши з собору я потрапила під дощ. Плани руйнувалися, пішли в Girona Plato. Вхід виявився безкоштовним (можливо суботи після 15:00). Зайдіть, якщо маєте в своєму розпорядженні часом.

Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Дощ не вщухав, а старе місто вабив. У спеку в старому єврейському кварталі добре, прохолодно, А в дощову погоду, звичайно не так добре, але теж красиво. Крім цього нас пригостили відмінним кави з випічкою в маленькій кав'ярні.

Додатковим бонусом Жирона обдарувала нас костюмованими іспанцями стягують до площі Незалежності. Видно намічався якесь свято, але ми залишатися до темна не збиралися.

А ще річка - riu Onyar - з її будинками і мостами, кудись же без неї.

Відпустка в іспанії Мальграт-де-Мар

Пофотографуватися і місто і його жителів, ми забрели на останок ще в Каталонський музей археології в Жироні. І тут вхід був безкоштовний.

Жирона нам сподобалася беззастережно, думаю, що якщо ви відпочиваєте на Коста Браві або Коста Барселоні, то в Жірону їхати треба обов'язково. Увечері купатися ми не пішли, було вже пізно та й дощ з Жирони дістався до Мальграте.