З Пхукета на Панган самостійно

Доброго часу доби всім, хто любить відпочивати на Пхукеті, і всім хто ще сумнівається, чи потрібно туди їхати. Не сумнівайтеся, не пошкодуєте!

У цій статті хочу розповісти про те, як ми збиралися і добиралися до Панган.

Далі треба було визначитися з трансфером Пхукет - Панган. Так як я приїхав на Пхукет на тиждень раніше моїх друзів, то з трансфером визначався вже на місці. Найпопулярніший рада в інтернеті, це звернутися в будь-яку компанію з продажу екскурсій, в яких, за словами користувачів можна придбати трансфер, який включає в себе поїздку на автобусі і поромі. Насправді інших варіантів особливо немає, якщо тільки ви не маєте орендований авто і впевнений водій люблячий автомобільні подорожі, щоб подолати близько 300 км до пірсу від якого відправляється пором на Панган. Не дивлячись на те, що ми мали і одним і іншим, було вирішено, цього не робити. Будучи в передчутті відвідин великої тусовки, розраховували на повну відсутність сил згодом. Так як на увазі обмеженості часу у моїх друзів, назад з Панган вирішили вибиратися вранці, відразу після туси, а приїхати добою раніше, щоб нормально відпочити з дороги і хоч одним оком поглянути на острів в денний час.

Повернемося до порад з інтернету і компаніям, які продають екскурсії. В інтернеті я зрозумів, що необхідно при покупці трансферу уважно уточнювати, на якому автобусі, і якому поромі доведеться пересуватися, тому що є багато відгуків, що автобус старенький не такий вже і комфортабельний, і паром в такому ж дусі, а в шлях в загальній складності займає близько 8-ї години. Загалом, дістатися, ви обов'язково дістанетеся, а ось в яких умовах? Це питання…

Тут же сідаю в авто і вперед по навігатору. Через півгодини я біля дверей офісу Lomprayah, на вікні якого красується велика надихаюча напис Let'sgotoFull Moon Party.
Зайшов, і ламаною туристичному англійською ми швидко знайшли спільну мову c менеджером. Я купив три квитки по 1400 батт в обидві сторони, і з спокійною душею відправився очікувати приїзду друзів.

Так як ми зайшли в автобус першими то відразу зайняли перші місця у панорамного вікна на другому поверсі. Зручні сидіння, кондиціонер вже працював, в салоні було набагато комфортніше ніж на вулиці, не дивлячись на те, що був тільки десята година ранку. Рівно о 10-00 ми рушили. Колективчик, наскільки я зміг зрозуміти підібрався досить таки інтернаціональний і веселий. Були англійці, норвежці, шведи, з якоїсь африканської країни, і якісь дуже темпераментні і гучні іноземці. З російських, ми були одні.

Шість годин в дорозі на автобусі пройшли без особливого напруження, в розмаїтті зі сну і розваги себе гаджетами у вигляді ігор, кіно та інтернету. До речі, інтернет на тайської симке був на вищому рівні, на протязі всього шляху, в тому числі і в МОРЕ. Так що соц.сети і пошуки інформації про Пангані в інтернеті скрасили наш шлях. Через три години шляху на автобусі, була зупинка на перекус і туалет, на автобусній станції. У кафе звичайне тайське меню, у вигляді рису, кількох видів овочів і м'яса, на 100 батт можна дуже навіть ні чого перекусити. Прибувши на пірс, через шість годин, автобус підкотив практично прямо до трапу порома.
Нам знову пощастило і наш автобус був першим на пірсі і ми першими пройшли на борт катамарана, нагадую, що катамаран вміщує 470 чоловік. Ми відразу пройшли на другу палубу. Оглядаючи лавочки, розташовані на відкритій палубі під грунтовним навісом помітили двері з написом VIProom. Зайшовши задовольнити свою цікавість, ми виявили дуже затишний салон, з зручними м'якими сидіннями, кондиціонером і телевізорами, людина на 50-60 з доплатою в 100 батт.

Через 15 хвилин ми зрозуміли, що нам дуже навіть пощастило, так як всі місця були зайняті, і решту часу посадки пасажирів ми спостерігали, як в салон заходили охочі і шукали хоч одне місце, що залишилося, і засмучені йшли ні з чим. І добре наш салон, виявляється, є ще більш комфортне приміщення, за 200 батт, людина на 20, з великими шкіряними кріслами, він теж був повний. Загалом, повністю катамаран завантажився хвилин за 30-40, все 470 чоловік, всі дуже організовано, автобуси підходили по черзі один за одним без зволікань.

Близько 16-30 ми відпливли. В щита хвилини, катамаран набрав свою максимальну крейсерську швидкість, і нам залишилося менше двох годин шляху із зупинкою на Самуї, для висадки та посадки пасажирів. Час пролетів непомітно, потягуючи пиво з чіпсами, поглядаючи на телевізор і «юзая» інтернет на гаджетах, так як мобільний інтернет в море був такий же відмінний, що і на суші.

І ось вже і Панган, зустрів нас в променях заходу. Час 18-20.

Так ми і дісталися до острова, в загальному, нас все влаштувало, і транспорт і сервіс, все було чудово!