Знову в Іспанію, або прогулянки по Майорці

День 4 - курс на схід

(Камп де Мар - Ботанікактус - Castell de Santueri - Santuari de Sant Salvator - Кала Дор)

У цей день відбулося «велике переселення»: ми переїхали на нову «базу» в Кала Дор. Що, втім, не змусило нас змінити традиційному ранковому купання. Після минулого-таки напередодні пізно ввечері сильного дощу вода в морі не стала холодніше, хоча вранці традиційно була прохолодніше, ніж увечері.
І все-таки настрій вже було «чемоданний». Та й бухту Камп де Мара ми вивчили вздовж і впоперек, багатьох їжачків вже мало не по колючках впізнавали. Тому ми вирушили в дорогу трохи раніше звичайного.

Новосілля новосіллям, а проїхати всю дорогу «порожняком», тобто нічого не подивившись - це явно не про нас

З розташованих не дуже далеко від маршруту цікавих місць ми вибрали Ботанічний сад «Ботанікактус», фортеця Castell de Santueri і монастир Santuari de Sant Salvator. Спочатку була думка заїхати на пляж Es Trenc, але вирішили не розмінюватися на «транзитний» купання і залишити час і сили на освоєння нового окремого місця проживання. Отже, в путь!

Пейзажі за вікном машини в східній частині острова не найцікавіші, місцями навіть монотонні. Видно, що люди тут живуть і займаються сільським та іншим господарством, але ... поля порожні, сади НЕ ломляться від великої кількості фруктів ... Часто відчувається якась відчуженість. Може, ми потрапили в сільськогосподарське міжсезоння, так між другим і третім урожаєм.

Після того, як ми не встигли вписатися в потрібний поворот, навігатор, виправляючи нашу помилку, повів нас по зовсім сільської місцевості. На такій дорозі і з велосипедистом розминутися проблемно було б, не те, що із зустрічною машиною. На щастя, ніяких машин, крім нашої, в радіусі погляду не було і в помині. У цей недільний ранок (вже наближається до полудня) місцеві жителі зовсім не поспішали покидати свої будинки і кудись їхати. А з немісцевих забрести сюди примудрилися тільки ми

Так, народу в сезон тут багато, але це зовсім не схоже на дух комунальної квартири пляжів Анапи або Сочі часів розквіту курортів Чорноморського узбережжя Кавказу і закритих кордонів, скоріше, виникає асоціація з веселим багатолюдним святом. А це, погодьтеся, велика різниця

Увечері, коли народ вже потягнувся на вечерю, добре розслабитися і полежати під соснами недалеко від готельного басейну з видом на спорожнілу бухту:

Знову в Іспанію, або прогулянки по Майорці

Нам було дуже приємно, що, незважаючи на те, що ми прибули сюди за все на 2 дня, нам, як і іншим гостям готелю були зроблені невеликі презенти: матерчатий пляжна сумка з логотипом готелю, а також готельний помаранчевий ремінець для носіння на шиї, до якого кріпилася карта-ключ від номера. Карту, природно, ми відразу зняли, а ремінець залишили на добру пам'ять про красивому і гостинному готелі.

Правда, один недолік Cala Esmeralda все ж має - вода з-під крана тече солонувата, мабуть, морська очищена. Процесу митія це не заважає, а ось джерела питної води ми втратили. Це частково компенсувалося ще одним невеликим компліментом готелю - пляшкою води в холодильнику нашого номера.

Довго освоюватися в номері ми не стали і, отримавши пляжні рушники, кинулися до моря. Формально пляж знаходиться через дорогу, але вона тут не дуже проїжджаючи: Cala Esmeralda і ще пара готелів розташовані в самому кінці тупикової дороги, так що сюди приїжджають тільки для того, щоб залишити машину.
Велика кількість народу на пляжі не становило нам проблеми: нам було потрібно море, море і ще раз море. Причому саме там, де купаються можна зустріти найменше - уздовж берегових круч (практично скель!), Над камінчиками - де водиться основна підводна флора і фауна місцевих глибин. Останнє слово я привів не для красного слівця: на відміну від Камп де Мара глибина тут проявляється відразу і серйозно - «пішки» купуватися можна тільки метрах в 8-10 берега. А далі - глибше і глибше. Недарма з каменів на березі по краях бухти в воду можна стрибати цілком безпечно. Чим особливо люблять цю справу і скористаюся нагодою скористатися.
Підводний світ тут теж інший. Чи не краще і не гірше - просто інший. Інші рельєфи, інші «пейзажі», інша рослинність. А ось рибки в основному такі ж. З нових мешканців я зустрів тут невелику (розміром з долоню) камбалу. Навіть не знаю, як я її помітив, оскільки вона, як і належить, валяючись на дні, забарвилася в жовті піщані кольору. Мабуть, тому, що контури рибки все ж виділялися на тлі дна, злегка демаскируя морську живність.
Снорклинг так захопив нас, що ми безвилазно проплавали майже годину - стільки за один раз я не купався з часів Єгипту. І нітрохи при цьому не замерзли, хоча я до температури води ставлюся дуже ... як би це сказати ... чутливо, купатися при температурах менше 24-25 градусів для мене практично прирівнюється до моржування

Дуже цікаво було побачити меню вечері в новому місці (ми, як і в Кампе, взяли напівпансіон і зовсім не пошкодували про це). Усіляких ласощів тут виявилося трохи менше, але це, чесно кажучи, може й на краще - спробувати щось хочеться всього, та тільки подібне обжерливість, як правило, до добра не доводить. Не можу не відзначити дуже смачні супи - шкода тільки, що не було гаспаччо (в Кампе він завжди був присутній на вечерю а додачу до гарячих супів). А особливо хочу виділити смачні кавуни і свіжі ананаси (очищені і порізані), які, як і в попередньому готелі, були в достатку як вранці, так і ввечері. На їх фоні до груш, слив та навіть динь справа часом просто не доходило.