Через всю Україну

Переночувавши в Фастові, ми вирушили далі. Нашої наступною метою був Бердичів в Житомирській області. Тут ми повинні були впоратися за день, і ввечері дістатися до Дениші, а там як ми дізналися якраз будуть наші друзі, і ми збиралися затриматися трохи довше, ніж один день, і полазити на скелях.

До Бердичева ми вирішили, що будемо добиратися попуткою, і намагатися так, що б безкоштовно. На трасі простояли хвилин п'ятдесят. Не дивлячись на те, що багато хто зупинявся, вони або їхали не туди, або ж закидали ціну, яку ми не збиралися платити. Але як завжди знайшлися добрі люди, а точніше людина, ним виявився далекобійник

Він довіз нас абсолютно безкоштовно, ще й подякував за те що ми склали йому компанію, хоч і на короткий час

Взагалі містечко не дуже великий, але гарний і зі своєю історією. Він був, по суті столицею євреїв в Україні. Тут було дуже багато євреїв ремісників, також тут похований один з лідерів руху Хасидизму, і його могила є місцем паломництва для них.

Ми вирушили до однієї з найголовніших визначних пам'яток міста, до костелу Святої Варвари. Він розташований на вулиці Лібкнехта. Його побудували за велінням королеви Варвари в 1759 році на місці більш давнього храму. Він був перебудований пізніше, і одним з найцікавіших фактів є, що в 1850 році, тут вінчався французький письменник Оноре Де Бальзак.

Через всю Україну

Хоч місто і красивий, але розповідати багато про нього не стану, краще приїхати і побачити його на власні очі, хіба що про ще одне місце, яке нам всім дуже сподобалося.

Це монастир Кармелітів. Він розташований на Соборній площі міста. Особливо гарний головний костел. Його почали будувати в 1717 році і завершили в 1756. Раніше тут була своя святиня Бердичівської Божої Матері, але під час пожежі в 1911 році вона сильно постраждала. Була створена нова, яку освятив Папа Римський Іоанн Павло другий.

Огляд міста не зайняв у нас занадто багато часу. Було близько шістнадцятої години, коли ми вирушили в Дениші. Нам пощастило, наші друзі, які були там, поїхали туди на машині, і коли ми їм зателефонували, вони приїхали і забрали нас з Бердичева.

У Дениші, ми збиралися провести весь наступний день і ніч. Оглянути що там цікавого, і полазити.

Через всю Україну

До Дениші ми добиралися недовго, від Житомира він знаходиться приблизно в 20 кілометрах. Це місце має і інші визначні пам'ятки крім скель. По приїзду ми поставили намет, було близько п'яти годин. Що здивувало, так це мала кількість народу на вихідних. Адже зазвичай сюди з'їжджаються всі скелелази з Києва та Житомира, і навіть з інших областей України. Ми змогли помитися, і добре поїсти, перший раз за день. Після цього годині о семи, ми вирушили оглядати пам'ятку селища.

Це палац родини цукрозаводчика Терещенко. Він був побудований в 19 столітті, і вважався дуже красивим, особливо його вежі надавали йому схожість з замком. Але, на жаль, зараз він вже сильно зруйнований, але не дивлячись на це можна розглянути половину палацу, і його красиву ліплення на стінах.

Огляд у нас зайняв буквально півгодини, після ми пішли назад до табору. Вечір пройшов весело, біля багаття, великою компанією, з гітарою, вином і нормальною їжею. Наступний день був, одночасно і насиченим і раслабленим. Прокинувшись близько десятої вечора, ми пішли лазити. На цей день народу додалося значно і було проблемою знайти для себе якусь трасу. Але нам пощастило.

Завісивши мотузки, ми лазили до обіду по одному маршруту. Після, ми пішли ще раз купувалися в річці Тетерів, адже спека була дуже сильна. Пару раз я просився до інших пустити мене пролізти їх мотузку, і вони без проблем давали мені це зробити, все були дуже люб'язні і спокійні, не дивлячись на велику стовпотворіння людей. День пройшов на славу, налазить, напевно, вперед на всю нашу подорож. Шкіру на руках пообдіралі, м'язи забили, і залишилися по максимуму задоволеними всім тим, що було.

Через всю Україну

Вечір був подібний до попереднього. Ми сиділи і розповідали всім про нашу ідею, і про те скільки ж ми повинні об'їхати. Вони все слухали з великою увагою. Ідею схвалили абсолютно все, і деякі навіть говорили за певні міста, і що вони можуть допомогти з нічлігом якщо буде така потреба. Так ми просиділи до темряви, і пішли спати раніше, адже підйом запланували на сьомій ранку, що б, не поспішаючи зібратися і виїхати до нашої наступної точки.

Ними були Житомир і Коростень, за один-два дні ми повинні були відвідати їх найкрасивіші місця. Ну а Бердичів і Дениші нас звичайно ж приємно вразили.