мужики не ходять поліуретанові сайлент. перевірено. рік і піндик-шаруються. ставте ренощние від Меган Сценика в екзісте вони 1100 як поліуретан тільки якість вище та й нижні гумові спідниці присутні. хто вивчав конструкцію той поиметь для чого вони. і буде вам щастя. з повагою
Renault 8200 275 524 якраз підходять хоча вони для Меган 2 або Сценика йдуть. до стате у офіціалів в рено можна і по 900 рупій урвати.
Lyka
Так ось, начитавшись, що у нас підрамник на Сайлент ззаду, просідає з часом і починає стукати об підсилювач підрамника, є велике бажання не змінювати сайлентблоки, а вирішити проблему раз і на завжди.
"Задні сайлентблоки підрамника: часто рвуться і підрамник починає Гупало по підсилювача підрамника і по днищу
в місці кріплення, лікується заміною підрамника, так як сайлентблоков окремо немає, тільки в зборі, але можна
купити сайлентблоки підрамника від Рено Модус, вони ідентичні і продаються окремо, і перепресовать їх на будь-якому
СТО, або підкласти гумки відповідного розміру між підсилювачем і підрамником, затиснути і кататися далі хоч
все життя;"
Ось перепресовивать Сайлент інтересу немає, а ось гумки підкласти сенс є, так от питання.
Якщо я виріжу круглі гумки товщиною 1 см наприклад, допустимо з зовнішнім діаметром там наприклад 8см, а внутрішнім 4см, поки не лазив не заміряв, і прокладу по 1шт між підрамником і підсилювачем, але так щоб знизу сайлент підрамника увійшов у внутрішню частину гумки і все це затисну болтом, чи буде це працювати.
Тобто виходить, що підрамник притиснутий підсилювачем через ці гумки наверх, і гумки не дадуть підрамника опуститься, вони будуть як би обмежувачем підрамника, я думаю така конструкція буде ходити довше в рази.
Який повинен бути стабільний зазор між підрамником і підсилювачем? 1-2см я так розумію щоб підрамник ніколи не торкався підсилювача? Ця гумка-прокладка буде як би навколо сайлента!
Andrus
Зверху нічого підкласти не вийде, конструкція лонжеронів і верхньої частини сайлента підігнані до мм.
Ні, прокласти звичайно можна, але наслідки.
Якщо хочете зробити, то тільки заміна сайлентов або підрамника (раджу ще й втулки стабілізатора поміняти). Якщо просто позбавиться від звуків, то можна прокласти мМО шайби, тим самим збільшити відстань м / у підрамником і його підсилювачем. Але це не позбавить від "нервування" в колії і тп. Та й на довго не вистачить, сайлент порветься ще більше і або підрамник дуже сильно почне гуляти, або ще і стукати.
Перепресовка сайлентов від Рено ще на 32 000км - це мало, хоча б на 60 000км мінімум вистачало б.
Прочитав всі тему, і не побачив вирішення проблеми, крім заміни і перепресовка.
Якщо підрамник жорстко закріпити, на що вплине, давайте поміркуємо?
Є думка, що Сайлент живуть на по кілометражу, а за часом. Тому що бувають різні машини, з різними пробігами, але приблизно одним і тим же експлуатаційним часом.
Рішення проблеми немає! Або міняти, або колгоспів шайбочки / резиночки, або забити і їздити.
Відчуваю єдине швидке рішення - підкласти круглі гумки товщиною 1 см між підрамником і підсилювачем, зробити такий демпфер-подушку, обмежувач ходу вниз підрамника, щоб він ніколи не чіпляв підсилювач, я ж чую що він б'є іноді по металу-підсилювача, тому що Сайлент думаю цілі , але підрамник просів трохи,
той мужик який відпрацював на продавця nissan 2 роки, говорив що з такою проблемою треба прокласти гумки і кататися хоч все життя.
Шайби ставлять відокремлюючи підсилювач далі від підрамника, але немає м'якого обмеження-демпфера ходу до підсилювача, тому шайби рятують на час, тому що підрамник все одно просідає далі і б'є.
Ну не вірю що знайома - спокійна дівчина за 24 000км навернула Сайлент підрамника, ось що він просів і б'є іноді, я погоджуся, тому що це не доопрацювання.
Я хочу перевірити цей метод, і якщо буде працювати, думаю що при перепресовка на нові Сайлент теж потрібно ставити ці гумки обмеження ходу підрамника вниз (як би подушки виходять), щоб Сайлент вниз не вирвало.
Колега тут в темі говорив, що підрамник ходить вліво-вправо і вниз, вліво і вправо я думаю навряд чи можна сайлент розбити швидко, а ось присідання підрамника його якраз і рвуть.
Та й ще, я думаю на тих машинах де з заводу Сайлент без гумових кілець знизу, ось як раз при переміщенні весь час вправо-вліво вони розхитуються і розбиваються, тому що є зазор знизу між стінкою сайлента і отвори підрамника, надалі люди писали, що ставили їх додатково, хтось ж писав що при ремонті не виявив ці колечка на заводських Сайлент, а на нових є.
Andrus
esenialerik
сьогодні увірвався терпець і я приїхав з роботи взявся за перебір Тііди. замінив всі кульові, салейнблокі підрамника, гумки тяги стабілізатора, передні тяги підрамника. стук пішов. той болт проклятий який у всіх закисает відкрутити але з трудом.без ями як мені і говорилося робити там нечего.но я підготувався і зварив міні прес в гараж і відремонтував естакаду у гаража.ремонт проводити при наявності потрібного інструменту досить легко.рулевую не знімав. підвіска стала жесткой.машіна впевнене поводиться на дорозі. салейнблокі в підрамник впесовал VTR рідні вбиті в мотлох правий порваний повністю а ось лівий тільки надорван.на все про все по часу пішло 4 години. у мене виникло вопрос.ПОЧЕМУ У ВСІХ РВЕ В ХЛАМ ПРАВИЙ А ЛІВИЙ салейнблокі ТІЛЬКИ НАДРИВАЕТ.ВСЕМ ХТО ДОПОМАГАВ І ОБГОВОРЮВАВ ЦЮ ТЕМУ величезне спасибі ЗА ПОРАДИ всім удачі на дорозі і поменше поломок.
LEO 21RUS у мене теж підрамник не була просіли а гримів.
Nissan_89