Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Про те, як Олександр Абрамов і Людмила Коробешко відсвяткували 10-річний ювілей їхнього подружнього життя, розповідають вони самі і їхні фотографії:

У нас було всього 5 неповних днів на те, щоб зійти на Олімп і подивитися Грецію.

Причин, за якими ми вирушили в це бліц-подорож, було дві:

1. Треба було якось нетривіально відсвяткувати ювілей.

2. А взагалі Олімп вабив нас своєю атмосферою міфів і легенд.

Увечері в темряві поїхали розвідати підходи до пріонів - пункт на висоті 1100м, звідки починається трекінговий стежка на Олімп.

Вирішили, що спробуємо укластися в світловий день.

Фото 1 - пріони, 1100м. Початок сходження на Олімп.

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 2 - По дорозі нам траплялися дуже незвичайні яскраво забарвлені ящірки, яких ми прозвали химерами.

Фото 3 - Через 3 години шляху по добре обладнаній стежці ми підійшли до притулку Агапітос на висоті 2200м.

Фото 4 - Притулок просто вразив нас - справжній високогірний готель з камінним залом, спальними кімнатами, баром-їдальні. Ми познайомилися з господинею притулку Марією. Вона показала нам фотографію, де вона у віці семи років зі своїм батьком і маленькими братами і сестрами стоїть на вершині Олімпу. Вони зробили це сходження разом з другом батька - первовосходітель на Олімп, на вершину Мітікас - Крістосом Какалосом (на момент даного сходження його вік наближався до 90 років).

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 5 - Після ситного обіду в притулку ми продовжили шлях наверх. Якраз туман розійшовся. І відкрилися просто приголомшливі.

Фото 6 - На підходах до вершин Олімпу (їх багато. Основних три - Сколе, 2866; Скала 2890, Мітікас 2917)

Фото 7 - Місце, де Боги відпочивають

Фото 8 - Підйом на Сколе

Фото 9 - Останні метри до вершини Сколе (2866м). За статистикою близько 10 000 людей на рік піднімаються на Олімп. З них близько 80% йдуть до Сколе.

Фото 10 - Трохи подумавши на Сколе (все-таки часу світлого залишалося небагато, та й вітер дув дуже сильний), ми вирішили лізти на Мітікас.

- Для цього потрібно було спуститися по засніженому кулуару, траверсувати скельний схил і далі продовжити підйом по не дуже складним скелях (троечние лазіння), маркірованим і пробитим шлямбурами.

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 11 - І ось десь о 15.30 за місцевим часом ми стояли на вершині Олімпу.

Фото 12 - Точніше на вищій вершині з масиву Олімп - Мітікас, 2917м.

Фото 13 - В книжці, що зберігається на вершині, ми залишили запис про своє досягнення # 61514;)) і дякували прихильних до нас Богів.

На спуску в сутінках ми забігли знову до притулку і випили по стаканчику Метакса за вдале сходження і свій ювілей. До пріонних ми спустилися якраз з початком темряви. Приїхавши в готель, пішли в спа і довго лежали в джакузі і грілися в хамаме.

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 14 - Наступного ранку ми вперше змогли при світлі дня розгледіти свій готель і морський пляж.

Фото 15 - Так як у нас залишалося ще 2 ночі в Греції, ми вирішили відправитися в відоме місце - Метеори. По дорозі відвідали один з численних замків-фортець.

Фото 16 - За 20 км від Метеор у нас відбулася цікава зустріч в придорожньому кафе. Власником кафе виявився шанувальник Че Гевари, ідей Леніна і Маркса. Вони з другом напоїли нас місцевої горілкою і повідомили, що для греків російські кращі друзі.

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 17 - На під'їзді до метеорит у нас захопило дух від відкрилися красот.

Фото 18 - Вид з готелю, де ми оселилися.

Фото 19 - В цей же вечір ми вирушили в самі Метеори - неповторної краси місце.

Це масивні скелі, на вершинах яких розташована одна з головних святинь Греції, монастирі Метеори. Неприступні, відрізані від світу вершини скель стали притулком відлюдників ще з 11 століття. У 14 столітті тут виникли перші монастирські громади, шість з яких діють і понині. Раніше туристи могли піднятися сюди лише за допомогою ченців і складної системи мотузок, корзин, возів і гужовий сили. Сьогодні ж від Каламбаки до монастирів прокладена хороша асфальтована дорога, яка веде до унікальних фресок, бібліотекам, що зберігають рідкісні середньовічні рукописи, ікон і безцінним святинь.

Фото 19- 25 - Метеори з різних ракурсів

Фото 26 - Зустріч з кентаврами на схилах гори Пеліон. На наступний ранок ми попрямували назад в Афіни. У нас залишалася всього 1 ніч до вильоту. Але вже сидячи в машині, прочитали, що в місті Волос є гірськолижний курорт, а головне - там знаходиться ще одна відома по міфах гора - Пеліон, де водилися кентаври і звідки пішли в плавання Аргонавти.

Фото 27 - На схилах (навіть майже на вершині) цієї ж гори Пеліон у нас сталася ще більш цікава зустріч - російської парою. Вони близько 15 років тому емігрували з Росії, зараз тримають гірськолижний готель. А влітку займаються яхтами. Кажуть, що ми другі росіяни, яких вони зустріли в цих місцях. Вони нас нагодували і напоїли.

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 28 - До ночі ми все-таки добралися до Афін. Вид з даху готелю на знаменитий Акрополь.

Фото 29 - Вид на Афіни з вершини Акрополя. З ранку ми викроїли 2 години до відльоту і побігли в Акрополь.

Фото 30 - Один з трьох знаменитих пагорбів Афін.

Фотозвіт про поїздку до Греції, сходження на олімп!

Фото 31 - Парфенон на вершині Акрополя.

Фото 32 - Руїни Храму Зевса в самому центрі Афін.