Я - справжній гуцул

Доброго дня, мої дорогі передплатники! Нарешті на мене найшло натхнення написати цей пост. І хоч фотографії ще не все оброблені, я поділюся кількома з них і своїми враженнями про цю поїздку. Адже такої краси я ще не зустрічав в природі.

Ті, хто читає блог ще з самого початку або гортав його сторінки, то знає що в тому році я бував на Західній Україні і вже зрозуміли що мені там сподобалося. Ось тому в цьому році я теж поїхав туди ж. Квитки на поїзд, до речі, купити не так вже й легко. Хоч я і купував за півмісяця до відправлення. І так само забронювали поїздку на 2 дні по Карпатам, нам її давно рекомендували, але про це пізніше.

22 числа ми сіли на поїзд і вже 23-го вранці були у Львові. Як завжди, Львів зустрів своєю старовинною красою, чистими вулицями і ... на подив спекотною погодою. Поїли у шкільній їдальні, залишили речі на ресепшені готелю, а вірніше, апартаментів. І пішли гуляти по вулицях Львова. Гуляти по ним можна цілими днями, адже це просто неймовірна краса.

Я - справжній гуцул

Можна було б гуляти, якби не жахлива спека, яка у Львові дуже рідкісне явище. І ми вирішили поєднати приємне з корисним і взяли екскурсію підземеллями Львова. Екскурсовод нам попався дуже хороший, харизматичний, з гумором. Загалом, було весело і цікаво.

Нагулялися ми під Львовом, і вирішили погуляти "над Львовом". Ну, це перебільшення. Ми просто піднялися на найвищу будівлю Львова. Багато піднімаються на гору, але, якщо Ви будете у Львові, раджу Вам піднятися краще на храм Ольги і Єлизавети. Тут нічого не обмежує огляд, відміну від тієї гори, де все закривають дерева.

Наступна зупинка була біля водоспаду "Шипіт", ви його зможете побачити у мене на задньому плані. Він відноситься до одного з 7 чудес України.

Я - справжній гуцул

Ну, і спілкування з місцевою визначною пам'яткою:

Все, погуляли уздовж водоспаду, сфотографувалися зі свиней і вирушаємо на озеро Синевир, власне, заради нього і була організована ця екскурсія. Інакше його ще називають "Морським оком Карпат", вода там просто ну дуже чиста і наповнена фореллю. Знаходиться озеро на висоті 989 м. Над рівнем моря. Піднятися до нього справа не з легких, насправді. Але воно того варте, це така краса!

Ну, і місцеві "піраньї", які печиво знищують за пару секунд

Від таких прогулянок просто розігрався дикий апетит, а на вечерю нас чекав неймовірно смачний грибний суп, форель і картопляні деруни. Ммм, як згадаю.

А після нас чекала важка дорого додому, по жахливим дорогам. Адже потрібно було гарненько виспатися і відпочити, так як на наступний день нас чекала дводенна поїздка в Карпати. Яку, як я вже писав, ми бронювали заздалегідь. І не дарма! Як же приємно, коли людина любить свою роботу і отримує від неї кайф. Це я зараз про нашого екскурсовода, який супроводжував нас 2 дні. Він коли розповідав, у нього очі світилися. А якщо його щось запитати, все, це на пару годин

Я - справжній гуцул

Як вона вціліла після стількох воїн, я тільки дивуюся. Наступна зупинка була недовгою, і швидше за просто для обіду. Ми зупинилися в знаменитому курортному місті - Яремче.

Але, особливо тут розповідати нічого, тільки знову похвалити західну кухню. Я гриби не дуже люблю, але їх грибні юшки, це щось.

Поїли, пора в дорогу. А шлях ми тримали на Буковель. Всі чули про цей курорт. Один з найдорожчих курортів в Карпатах, якщо не найдорожчий. Але вид там просто чудовий відкривається.

А тепер ... Шикарний вид. Хто з цим посперечається? Я навіть стискати фотографію не буду.

Я - справжній гуцул

До речі, якщо придивитися, можна побачити такі жовті незрозумілі штуковини. Це гармати для снігу. Для них спеціально зробили озеро, які Ви бачите далеко, влітку там купаються, катаються на гідроциклах, а взимку звідти беруть воду для снігу.

Увечері ж ми оселилися в один з готелів Буковеля і розважати нас приїхали справжні гуцули. Український пісні, гуцульський гумор і гуцульська кухня. Все це створювало теплу атмосферу і зробило незабутній вечір.

А вид з балкона вранці ... Прокидаєшся ти такий, вдихаєш свіже повітря і дивишся на таку красу.

Я - справжній гуцул

Ось, до речі, будинок де жив режисер фільму - Параджанов. Щоб зняти фільм про гуцулів, він сам вирішив пожити як гуцул.

Відвідали музей відомого музиканта - Романа Кумлика, який умів грати на 50-ти інструментах. На жаль, пару років тому він пішов у кращий світ.

Я музикою не сильно захоплююся, але тут я сидів буквально з відкритим ротом. А далі цікавіше: ми вирушили в будинок, де знімали той самий фільм, про який я писав вище. І добре будинок, я побачив таку красу, що просто тепер не можу натішитися своєю фотографією. Яка, до речі, виграла номінацію "Фото дня". Пішов дощ і ми вирішили сховатися в церкві.

Я - справжній гуцул

Але фотографія церкви, це не те. Коли ми вийшли з неї, побачили те, що я раніше ніколи не бачив. Як парує ліс, як з'являються хмари. І це просто видовище ... Я не можу передати словами. Ось фотографія:

Хотілося б почути Вашу думку з приводу цієї фотографії і критику.

Ну а ось і дворик хати в якій знімали фільм.

Я - справжній гуцул

Останній день ми закуповувалися сувенірами і просто гуляли по місту, і шалено красивому парку. Я закохався в це місто ще того літа, це любов з першого погляду. Сподіваюся, на 5-му курсі буде можливість закінчити навчання саме у Львові.

А ось такі ось трамваї у Львові.

І наша фотографія наостанок

Я - справжній гуцул

Сподіваюся, Вам сподобався мій маленький звіт з поїздки. Я зробив дурість, що не залишили все відразу, поки емоції були свіжі. Удачі вам! І більше подорожуйте!