Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

Блог мандрівника. Звіти про поїздки по містах і країнах.

Ура! Здійснилося! Я зібрався з думками і починаю серію звітів про прекрасну, гаряче полюбилася мені країні - Малайзії. Я був там двічі і кожен раз все було по-новому. В першу чергу, ця поїздка була знаменна тим, що це перша подорож, в яке я відправився абсолютно один. Правда в той час в Куала-Лумпурі жила і навчалася моя хороша подруга, завдяки якій багато в чому все вийшло так, як вийшло, але все ж я жив один і орієнтувався в місті по більшою мірою самостійно.

Того разу, я практично нічого заздалегідь не планував, купив квитки, забронював готель в серце чайнатауну і зібрав невелику добірку пам'яток, обов'язкових для відвідування. Вирішив в разі чого імпровізувати на місці і покладатися на бойову подругу. Надалі виявилося, що я не дарма довірився інтуїції і все пройшло, як по маслу. Але про все по порядку.

Віза в Малайзію.
Одним з основних факторів мого рішення їхати в Малайзію, була відсутність будь-яких гальмують прикордонних чинників. Громадянам славного радянського Киргизстану віза для відвідин Малайзії не потрібна. На кордоні вам сканують пальчики, ставлять печатку і можете сміливо перебувати на території дружньої країни протягом 30 днів.

Як дістатися з Бішкека в Куала-Лумпур.
Квиток я купив у казахів, в одній з кращих, на мою думку, авіакомпаній - AirAstana. Взагалі було два варіанти, або летіти з Бішкека через Ташкент, або їхати за звичкою в аеропорт Алмати і звідти прямим рейсом до Куала-Лумпура. Начитавшись, про тяготи і позбавлення узбецького аеровокзалу, в якому стояла тривала стикування, було вирішено витратити 3 зайвих години на дорогу Бішкек-Алмати і летіти казахськими авіалініями. Про те, як дістатися з Бішкека в Алмати, я вже докладно описував в одному з попередніх постів. З тих пір мало що змінилося, хіба що ціни на проїзд злегка зросли, а на автовокзалі «Сайран» з'явився безкоштовний WiFi.

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

До аеропорту я добрався без ексцесів, дочекався реєстрації свого рейсу і незабаром піднявся на борт величезного напівпорожнього боїнгу. Це був перший літак, в якому мені зустрілися три ряди сидінь. Два сидіння зліва, прохід, три сидіння посередині, прохід і два сидіння праворуч. Мені пощастило сидіти одному і незабаром я вже дрімав, зручно розташувавшись на вільних місцях. Нічний рейс крізь грози і негаразди ніс мене в загадкову Азію. Ще 8 годин польоту і я буду на місці.

Аеропорт Куала-Лумпура.
Аеропорт Куала-Лумпура величезний, тут його називають KLIA (Kuala Lumpur International Airport). Є ще неподалік KLIA2, який обслуговує лоукост. Наш рейс прилетів в окремий термінал, що знаходиться «посеред» злітно-посадкової смуги. Покинувши борт літака, я, слідуючи вказівниками, попрямував до прикордонних кордонам. Але потрапив до станції монорейки, який курсує між терміналами. Вже цікаво, подумав я про себе і відправився на маленькому потязі в будівлю головного терміналу. Народу мільйон, індуси тусуються прямо на підлозі, європейці хитаються по бутіках і сувенірним магазинчиках, помічаю також нові для себе особи малайців. Тим часом підходжу до прикордонного контролю. Пухлощекое жінка-офіцер в чорному хіджабі сканує відбитки моїх вказівних пальців, цікавиться про мету візиту і без зайвих питань ставить печатку про прибуття. Велкам ту Малейша, чую я слідом.

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

Як дістатися з KLIA в Куала-Лумпур.
Аеророрт KLIA знаходиться на значній відстані від центру Куала-Лумпура. Як і слід всім пристойним аеропортам, існує три основних способи дістатися до міста.

Таксі. Чи не найдешевший і не найшвидший варіант. В середньому, вартість поїздки становитиме близько 100 рингіт (1 $ приблизно дорівнює 3RM). Час в дорозі близько години, в залежності від пробок.

Рейсовий автобус. Кожні півгодини між аеропортом і центральним вокзалом KL Sentral курсують комфортабельні автобуси. Починають вони свою роботу о 5.30 ранку, а останній рейс відходить о пів на другу ночі. У зворотному напрямку, з автовокзалу в аеропорт можна виїхати з 5 ранку до 12 ночі. Вартість поїздки 10 рингіт. Час в дорозі - година.

Аероекспрес KLIA Ekspres. З п'ятої ранку до години ночі, від KLIA до KL Sentral можна всього за 30 хвилин доїхати на зручному швидкісному поїзді, який відправляється кожні 15-20 хвилин. Вартість поїздки 35RM.

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

Після отримання багажу і проходження митного контролю, ви з легкістю знайдете покажчики до будь-якого придивився вам виду транспорту. У свою першу поїздку в Куала-Лумпур, я вирішив скористатися послугами Аероекспрес. Швидко, зручно і порівняно недорого. Я обміняв трохи $ на місцеву валюту і відправився на нижні рівні аеропорту, де купив квиток і приготувався до хвилюючою для мене поїздки в нове місто.

У вагоні було мало людей, а за вікнами миготіли пальмові плантації. Дух заворожувало, адже я вперше бачив пальми в природних умовах. Незабаром на горизонті з'явилися вежі близнюки - символ Куала-Лумпура. Ура, подумав я, двотижневі пригоди починаються. На обличчі сяяла неконтрольована посмішка.

Транспорт Куала-Лумпура. KL Sentral.
Рівно через 28 хвилин, я вийшов на платформу центрального вокзалу KL Sentral. У цьому транспортному вузлі перетинаються станції електричок KTM, LRT Куала-Лумпура (метро), автобуси і Аероекспрес, на якому я прибув. Крім того, через дорогу знаходиться станція монорейки. Як ви зрозуміли, транспорт в столиці Малайзії розвинений і дуже різноманітний. Практично до будь-якої туристичної пам'ятки можна легко дістатися на метро. Є правда деякі незручності в роботі метро (LRT). Справа в тому, що стрімкий розвиток транспортної системи породило кілька компаній, які незалежно один від одного будували гілки метро. І в результаті вийшло так, що одну гілку обслуговує одна компанія, а іншу гілку інша компанія. Навіть входи і виходи пересічних гілок можуть перебувати через дорогу один від одного. Квитки на одних станціях можна купити в автоматі, а в інших треба звертатися в віконце каси. Зараз система уніфікується під егідою RapidKL і все стає простіше. В цілому все досить зрозуміло і вам завжди готові прийти на допомогу співробітники метро, ​​непогано розмовляють англійською. До речі, квитки зараз представляють собою сині монетки, які потрібно прикладати до турнікету на вході і опускати в «скарбничку» на виході. Раніше були паперові квитки. І найголовніше, час роботи метро з 6 ранку до 11 вечора.

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

Чайна Таун. Вулиця Петалінг.
Для того, щоб дістатися до свого готелю в Чайна Тауні, мені потрібно було скористатися LRT. Я відстояв невелику чергу до терміналу оплати, вибрав звідки і куди мені потрібно їхати, заплатив щось близько двох рингіт і, благополучно подолавши турнікет, сів у вагон метро. До потрібної мені станції Pasar Seni всього одна зупинка. До речі, поїзди LRT повністю автономні і переміщаються без водія.

Виходжу я значить з метро, ​​зліва каламутні води річки Кланг, праворуч галасливий мегаполіс. Орієнтуючись по міникарті на роздруківці броні готелю (готелі я бронюю тут), йду в бік вулиці Петалінг, яку відразу ж знаходжу по великій кількості народних мас і яскравою вивісці. Щоб ви розуміли, вулиця Петалінг - це китайський базар, з не однією сотнею стихійно розставлених прилавків, десятком забігайлівок з китайською їжею і парою чайних. Дуже треба сказати колоритно. Посеред усього цього неподобства ще й десяток недорогих готелів розташувалися. Загалом та ще картина з циклу «шокуюча Азія», але мені все подобається, я цього і чекав. Трохи поблукавши, знаходжу вивіску свого готелю і йду всередину. Перше, що відчуваю - запах, але не того Китайського ширвжитку, про який ви подумали, а зовсім інший, специфічний китайський запах. Реєструюся, оплачую першу ніч, домовившись внести залишок після обміну грошей, приймаю душ і зі свіжими силами, повертаюся на вулицю, де в призначений час я домовився зустрітися зі своєю подругою.

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

На вулиці палить яскраве південне сонце, вологість наближається до 100%. Усміхнені китайці намагаються продати мені різноманітний товар, від ляпас за пару доларів до підроблених Ролекс за 10. Взагалі тут можна багато чого купити, але в основному товар розрахований на туристів - одяг, валізи, сумки і всілякі аксесуари. Нарешті приходить подруга, яку я шалено радий бачити і відводить мене в популярний Реггі Бар по сусідству, де я із задоволенням з'їдаю величезний бургер, не їв же ще нічого з літака. Ділюся першими враженнями і ми вирішуємо поїхати подивитися на вежі близнюки.

Як дістатися з Чайна Тауна до башт Петронас.
Щоб дістатися до вежею Петронас, повертаємося на вже відому мені станцію LRT - Pasar Seni. Купуємо квитки до станції KLCC і вирушаємо в дорогу. Подруга попутно розповідає про місцеві визначні пам'ятки і своє життя в азіатському мегаполісі. А також про те, як уживаються малайці, китайці та індуси в одному місці. Так ми доїжджаємо до місця призначення і на виході з підземки у мене перехоплює подих ...

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

Вежі близнюки Петронас. KLCC.
Ніякої фотографією неможливо передати, наскільки ці вежі величезні. Дух захоплює від виду цих двох найкрасивіших 88-ми поверхових хмарочосів. Ось можуть же. Взагалі стрімкий розвиток азіатських міст вражає уяву. Але повернемося до Петронас. За 80 рингіт можна відправитися на екскурсію, де розкажуть історію будівництва веж, ви відвідаєте оглядовий майданчик на 86м поверсі і підвісний міст, який, до речі, споруджений на випадок пожежі в одному з будинків. Я вирішив не ходити, тому що панораму міста планував подивитися з телевежі, яка набагато вище підвісного моста.

Під вежами знаходиться здоровенний молл Suria KLCC, де розташувалися сотні модних бутиків. Тут завжди багато народу, люди займаються шопінгом, гуляють по території прилеглого парку, їдять в кафе, а ввечері приходять подивитися на щоденне шоу танцюючих фонтанів.

Як я вирішив в Малайзію з'їздити, самостійні подорожі

Нічні пригоди в Куала-Лумпурі.
До цього часу, я вже порядно втомився. Вражень, для першого знайомства з містом, було більш ніж достатньо. Ми вирішили поїхати по домівках і продовжити завтра. Правда на цьому історія мого першого дня не закінчилася. Проспавши кілька годин в номері свого готелю, я зголоднів і вирішив прогулятися до найближчого магазину. Китайці вже згортали свої лавки, але не цілодобовий 7eleven. Я оглядав полиці і вибирав те, чого раніше ніколи не пробував. У той самий момент я і привернув увагу іншого відвідувача магазину, який почав розпитувати мене хто я і звідки. Трохи побалакавши, я чомусь повірив у щирість мотивів місцевого жителя - дізнатися білої людини краще і погодився прогулятися з ним по центру. Та й взагалі чого здоровому російській боятися щуплого півтораметрового малайця в окулярах. Подолавши пару кварталів ми прийшли на центральний стадіон, сіли в самий центр поля і почали розповідати один одному про свої країни. Він виявився викладачем у місцевому університеті і досить добродушною людиною. А потім ми сіли на метро і вирушили кудись на край міста, звідки відкривався запаморочливий вид на центр. З'їли в індійській забігайлівці по виноградному з карі, а потім я подумав, що пригод вистачить, зловив проїжджаючі мимо таксі і поїхав геть. Ось таким ось було моє перше знайомство зі столицею Малайзії - Куала-Лумпуром.

Дешеві авіаквитки в Куала-Лумпур треба?