Пам'ятки Штутгарта, 14 днів на відпочинок

Справа була 5 років тому. Я і мій чоловік вирішили відправитися в Німеччину, оглянути визначні пам'ятки Штутгарта. Там прожив два роки наш брат і дуже рекомендував це місто. Ми погодилися, але поставили собі за мету побувати ще десь, щоб за одну поїздку відвідати відразу пару країн. Зізнаюся чесно, більше я не прагну «пострибати галопом по Європах», так як встигнути мало-мальськи познайомитися з кожним відвідуваним місцем у такому режимі просто неможливо.

Ми вибирали маршрут за принципом: де дешевше, туди і їдемо! Квитки на літак в Штутгарт шукали за два з лишком місяці до відпустки. Зупинилися на бюджетній авіакомпанії Germanwings. На сайті забронювали квитки - відразу туди і назад. За раннє бронювання отримали приємну знижку (вийшло близько 15 000 р. За 4 квитка). Брали з розрахунком на тижневе перебування в Штутгарті.

Далі шукали на різних сайтах авіакомпаній і готелів - куди б поїхати ще. У підсумку знайшли рекордно дешеву поїздку з Німеччини в Порту на два дні - в 85 євро вклалися і квитки на літак, і бронь готелю. Квитки купили по акції від авіакомпанії Ryanair. Правда, виліт в Порту був з Баден-Бадена, до якого нам потрібно було добиратися електричками. Номер в готелі забронювали теж по акції.

Штутгарт, ми летимо!

Перший в житті політ на літаку пройшов нормально. Летіли трохи більше чотирьох годин. Але так як вилетіли в середині дня, прилетіли в охоплений заходом місто. Довелося бігом з валізами поспішати на автобус, потім на метро, ​​потім знову на автобус. Так що першу добу пройшли для нас в дуже дивному режимі, і почати оглядати визначні пам'ятки Штутгарта нам вдалося лише через кілька днів.

Пам'ятки Штутгарта, 14 днів на відпочинок

Ви запитаєте: «Де ж знайти недороге житло в Штутгарті молодим людям до 30-ти?». Відповідаю: «У студентських гуртожитках!». Треба сказати, що ці житла язик не повертається називати моторошним словом «гуртожитку», тому що там комфортно, під стати будь-якого тризірковому хостелу. Як туди потрапити? Шукайте російських студентів! У Штутгарті, в славному міжнародному університеті Хоенхайм їх завжди знайдеться десяток-другий. Завдяки пошукам по групах ВКонтакте (шукали по тегам «російські студенти в Штутгарті») ми знайшли цілу компанію хлопців з Росії, які там навчаються. У них була своя група, в ній ми почали особисту переписку з двома земляками. Вони з радістю погодилися поселити нас абсолютно безкоштовно в окрему кімнату з усіма зручностями на Moehringen Bahnhof.

З аеропорту Штутгарта ми вирушили на автобус. Станція знаходиться поруч, її легко побачити при виході з будівлі аеропорту. В автоматах купили єдині проїзні (кожен - на 3 поїздки по 10,30 євро) і поїхали з пересадкою на метро в округ Плінінгем для зустрічі з нашими знайомими. Гуртожиток, в якому живе велика частина наших студентів цього університету розташоване на Schwerzstrasse. Тут же тулився зі своїми товаришами і щедрий москвич Дмитро, що позичив нам свої апартаменти на Moehringen Bahnhof на цілий тиждень. Після знайомства, частувань та побажань вже вночі ми вирушили до свого гуртожитку, завтра чекала дорога в Порту.

Ми їдемо, їдемо, їдемо ...

Супутником економного подорожі завжди є довга дорога. Дуже вигідна поїздка в Португалію коштувала нам кількох безсонних ночей, про що ми, втім, не шкодуємо. Перша така ніч - перед стартом в Порту. Трохи більше трьох годин сну, підйом, швидкі збори і ось, що нас чекало.

5:00 - на вихід. Гуртожиток варто прямо на станції метро, ​​інакше виходити довелося б раніше. Метро в Штутгарті наземно-підземний, це значно скорочує час на посадку.

5:39 - електричка метро лінія U6, напрямок на Gerlingen. До її приходу потрібно встигнути купити проїзні квитки. На станції є спеціальні автомати, як і на всіх зупинках громадського транспорту. Ми взяли квиток тільки для метро і трамваїв на кілька поїздок за 28 євро. На ньому ми їздили до самого відльоту до Москви.

5:55 - на станції Hauptbf пересадка. До речі, весь міський транспорт в Німеччині ходить за розкладом, хвилина в хвилину. Так що можна сміливо орієнтуватися на час.

Hauptbahnhof - це центральний залізничний вокзал Штутгарта. Тут прямо на станції так само купуємо квитки по 5,20 євро і їдемо далі.

6:14 - сідаємо на електричку №19500.

6:43 - пересадка на станції Vaihingen на експрес №19104. До відправлення 28 хвилин, потрібно встигнути купити ще один проїзний документ - по 3,70 на людину.

7:11 - 7:53 - найдовший відрізок шляху без пересадок. Можна трохи відпочити.

7:53 - виходимо на Karlsruhe Hbf. Пересадка. Купуємо ще 2 квитка по 2,50 євро.

8:10 - 8:22 - ще пара зупинок на експресі №5181, і ми опинилися в Раштатте - містечку поблизу Баден-Бадена. Від станції Rastatt пройшли 3 хвилини пішки до автобусної станції. Там купили квитки на автобус по 3,20 євро.

8:48 - 9:19 - дорога до аеропорту Баден-Бадена Flughafen на автобусі №234.

Отже, за чотири з гаком години дороги ми витратили приблизно 30 євро. Прямий рейс з Штутгарта до Порту і назад обійшовся б нам вдвічі дорожче. А так ми витратили на дорогу трохи більше 100 євро в сумі.

Місто, яке подарувало світу портвейн

У Порту таке ж зручне наземне метро, ​​як і в Штутгарті, з ним легко орієнтуватися в незнайомому місті. Ми купили єдині проїзні квитки на станції метро, ​​яка розташувалася в двох кроках від аеропорту. Проїзні обійшлися нам в 3 євро з гаком кожен. Без пересадок доїхали до станції Trindada. П'ять хвилин пішки, і ми на площі Dos Aliados, на якій розташувався наш готель - Residencial Dos Aliados Hotel Porto. Це центр Порту. Aliados Hotel - тризірковий хостел з прекрасним сервісом, з чистими і затишними номерами. У нас був заброньований номер на добу без сніданків. За вищезгаданої акції обійшлося це задоволення в 2 євро з копійками за двох.

Перший день ми досліджували місто, подорожуючи на автобусах і трамваях. Єдині проїзні продаються в автоматах, розташованих, як правило, в підземних переходах на зупинках. Вони діють на всі види транспорту, але рівно годину з моменту першої поїздки. На другий день гуляли пішки по знайомих місцях. Уздовж берега простяглися велосипедні і бігові доріжки, недорогі ресторанчики і магазини. У цих ресторанчиках ми і перекушували все два дні. Вони схожі один на одного, тому назви не запам'яталися. Сніданки нам обходилися по 1,5 - 2 євро на людину. Обіди та вечері в середньому по 3 євро.

Ми бродили по вузьких вуличках, зайшли в книгарню в формі корабля, який потрапив в кадри фільму про Гаррі Поттера. Колесили по бруківці на легендарному португальському трамвайчику.

Після двох днів довгих прогулянок ми провели ніч в аеропорту і полетіли назад в Штутгарт.

Back to Stuttgart

Поверталися назад з аеропорту в Баден-Бадені за тією ж хитрою схемою. Виспавшись, ми вирішили влаштувати собі оглядову екскурсію. У Штутгарті є багато способів помилуватися місцевими пам'ятками здалеку або зверхньо. Почали ми з підйомника. Він називається Seilbahn і являє собою невеликий дерев'яний вагончик, що пересувається на рейках в гірській місцевості. З вікон цього вагончика в процесі руху відкривається неймовірний вид на місто. Плюс прогулянка на ньому корисна для здоров'я, так як маршрут місцями пролягає через хвойні посадки, і повітря там екологічно чистий. Дістатися до підйомника Seilbahn Sonnenberg можна на метро. Станція Sudheimer Platz. Квиток в касі коштував 2,5 євро.

Далі ми вирушили на трамвайчик Zacke. Володарям єдиного проїзного квитка (якими ми і були) окремо купувати квиток не потрібно. Трамвай рухається по 2-кілометровому маршруту не розгортаючи, тобто, туди-назад. Шлях його лежить також по піднесеним дорогах, що дозволяє помилуватися видами Штутгарта. Стартує трамвай на станції метро Degerloch. Кінцева точка - станція метро Marienplatz.

До вечора ми прибули в центр Штутгарта - на Koenigstrasse. Тут сконцентрувалося відразу кілька пам'яток цього містечка. Для початку, сама вулиця - роздолля для молоді. Це місцевий Арбат. Тут тусуються музиканти і художники, прямо на вулиці демонструючи свою творчість. Безліч магазинчиків дає простір для шопінгу.

До заходу встигли піднятися на дах зі знаком Mercedes-Benz - там організована безкоштовна оглядовий майданчик. Наверх піднімалися по нескінченно довгою і крутими гвинтовими сходами. У нагороду отримали повну панораму Штутгарта - все, чого не побачили з трамвайчика або з підйомника, тут, як на долоні.

Ось так ми провели цілий тиждень у своїй першій європейській поїздці. Багато гуляли, смачно їли, багато побачили, і все це за відносно невеликі гроші. Всім раджу подорожувати самостійно, нічого не боятися і шукати однодумців в Мережі - вони завжди допоможуть і підкажуть.