Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Привіт шановні читачі і гості seoslim.ru. У попередніх постах я обіцяв розповісти вам про моє недавнє подорожі по країнах Прибалтики (Естонія, Латвія і Литва), в яке вдалося мені з'їздити зовсім не плануючи.

Поїздка в Прибалтику (Талін - Сігулда - Рига - Юрмала - Вільнюс)

У нас на роботі «профком» організував туристичну поїздку по містах Прибалтики, і на наш ділянку таких було виділено всього чотири. Природно всім хочеться помандрувати за скромну ціну, так як половину путівки або навіть більшу частину оплачує підприємство.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Ясна річ, що відразу путівка мені не дісталася, адже я займаю скромну посаду, а є інші люди, яким пропонують в першу чергу. Але в останній момент хтось з невідомих причин відмовився від поїздки і тоді черга прийшла до мене, звичайно ж я все зробив швидко, а це здати фотографії, гроші і паспорт на шенгенську візу, також заповнити анкету і отримати страховку.

Естонія - екскурсія по Таллінну

Так як ми живемо в маленькому містечку під назвою Лунинець, а автобус вирушав їх Баранович, довелося добиратися до нього на нашому улюбленому транспорті - «дизель поїзді».

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Там ми всі дружно занурилися в автобус і вирушили в місто Ліда, бо треба було там забрати залишилися людей.

Далі як завжди перетин міждержавного кордону з Литвою, де нам потрібно було простояти близько однієї години. Добре, що не було великої черги, а перевірка документів це завжди займаєте певний час, тим більше ми в'їжджали на територію Євросоюзу.

Потім поки я спав за 9 годин ми проїхали Литву, Латвію і Естонію. Близько 10 години ранку перед нами здалися краси міста Таллінна.

Після сніданку в готелі, який проходив у вигляді шведського столу (їжа знаходиться у всіх на виду і її можна їсти, скільки забажаєш), ми вирушили на екскурсію по Таллінну.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Щоб все розповісти, де ми побували, у мене просто не вистачить терпіння писати, так як місць було дуже багато, а фоток я зробив ще більше.

Спочатку ми поїхали вздовж берега Балтійського моря, а саме Талліннського затоки, де можна було побачити кілька відомих пам'яток (Русалці, співочої естради). Подивилися район Піриту і олімпійських об'єктів.

Але найбільше мене вразило Балтійське море, так як в нашій країні його зовсім немає, і нам дуже подобається споглядати незвичайні види минає води за горизонт.

Зазвичай на море їздиш влітку, а тут зовсім інша справа побачити море в зимовий період, не дивлячись на те, що була середина весни.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Після того, як всім остаточно стало холодно ми пішли грітися в автобус і нас повезли в Старе місто, саму історичну частину Таллінна.

По дорозі нас привітала естонська молодь, яка ходила по вулицях міста і просто «дуріла».

Естонцям пощастило найбільше, так як у них збереглося найбільше веж і кріпосна стіна, яка захищала місто від ворогів.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Побували на Ратушній площі, яка дуже сильно відрізняється від наших площ Леніна. Тут проходять практично всі культурні і масові заходи. Також побували в найбільшій православній церкві - собор Олександра Невського.

Старе місто ділиться на Нижній і Верхній. Якщо хочете можна піднятися на оглядовий майданчик і подивитися на місто з висоти пташиного польоту.

Подивитися в Таллінні дійсно є на що, мене дуже вразило, що все зроблено для зручності туриста. Хоча тут і нічому дивуватися адже туризм поповнює міську казну.

На кожному кроці продаються різні сувеніри і дрібнички. За простий магнітик на холодильник вам доведеться викласти від 2 євро. В Естонії в грошовому обороті ходять тільки євро.

Рівень життя у них куди краще, ніж в нашій Білорусі, це видно навіть по машинам, на яких вони їздять, в тому числі і правоохоронні органи.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Далі трохи втомлені ми поїхали в готель, де нам ще треба було заселитися. Напевно, я дуже сильно відстав від цивілізації, але для мене було дивно, що все працює в номері тільки від пластикової картки: замок від дверей і світло.

Якщо порівняти їх ліфт з нашим, так це взагалі небо і земля, після їзди в наших точно може заколисати.

Після заселення ми вирушили подивитися на Таллінн при світлі місяця. Городок хоч і невеликий, але погуляти там є де.

Дуже багато барів, дискотек і ресторанчиків. Ми посиділи в якомусь барі нас навіть пригостили домашнім лікером. Люди дуже добрі і привітні, правда, дуже погано говорять російською мовою.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Вдаватися до послуг міського виду транспорту нам не довелося, тому що всюди дістатися можна і на своїх двох. Після ночівлі, сніданку та виселення з номера через три години ми вже були в Латвії.

Латвія - Рига, Сігулда і Юрмала

Насамперед в Латвії ми вирушили в місто Сігулда. Ще його називають латвійської Швейцарією - це улюблене місце відпочинку для туристів і рижан.

Ми почали огляд з Сигулдського замку, прохід до якого лежить через Новий замок, іншими словами палац або садиба. Шкода, що до наших днів збереглася лише мала частина замку.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Потім ми вирушили до печери Гутманя. Це одна з найбільших печер Латвії, з підстави якої випливає джерело чистої цілющої джерельної води.

Потім ми відвідали Турайдский замок. До наших днів збереглася лише одна вежа, у якій низ зроблений з каменю, а потім переходить в червону цеглу. Після того як я подолав 5 поверхів вежі, мені відкрився прекрасний зимовий вид замку в висоти.

Потім ми ще відвідали музей і походили по ландшафтам маєтку. Краса, та й годі, якщо в таку погану погоду пейзажі просто заворожували, уявляю, як все виглядає там влітку.

Після закінчення екскурсії ми відправилися в Ригу, де нам потрібно було заселитися в готель і відправитися гуляти по нічній Ризі.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Звичайно ж, Рига дуже мене вразила, так як мені подобаються великі і красиві міста. Ми вирішили ввечері походити саме по старій його частині. Кругом ллються пісні, грає музика, що наповнює і заряджає туристів хорошим настроєм.

Продовжили екскурсію по Прибалтійській Ризі ми вже вранці. Хоч і була сира погода, вона все одно не зіпсувала нам відпочинку.

Ми відвідали багато красивих місць і подивилися на всі основні визначні пам'ятки міста. Не можу не відзначити Церква Святого Яна і Будинок Чорноголових - одні з найкрасивіших готичних будівель.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

А також ще багато різних пам'яток: Ризький замок, Домський собор, Шведські ворота, Порохова вежа і багато іншого.

До речі латиші дуже люблять домашніх тварин, а особливо котів. Тому не дивно, що їх навіть використовують як прикраси будівель і інших споруд.

Кажуть, що якщо потерти пам'ятник «Бременські музикантам» і загадати бажання, тоді воно обов'язково повинно виповнитися.

Ось я теж вирішив його загадати, а щоб дізнатися виповнилося воно чи ні, я розповім в кінці цього року в звіті про виконану роботу за цілий рік. Так що стежте за оновленнями і не пропускайте нових статей на блозі.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Вдосталь надивившись на Ригу, ми вирушили в Юрмалу, місто, про яке я частенько чув з телевізора, так як там проходять різні фестивалі «Нова Хвиля», а також всім відомий «КВН-Голосящий КіВіН» та інші.

Звичайно ж, я постарався подивитися на концертний зал «Дзінтарі», однак там проводилися будівельні роботи, і до нього не було хорошого доступу.

Але найбільше мене вразило знову Балтійське море, а точніше Ризьку затоку. Я в перший раз в житті побачив море, яке було практично мерзлим. Кинув на щастя монетку, щоб повернутися туди знову.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Далі фоток у мене з Юрмалу практично немає, так як сіла батарея в фотоапараті, але скажу вам, що я б собі там будиночок прикупив, ось тільки грошей спочатку на сайтах зароблю.

Після Юрмали ми дружно занурилися в автобус і поїхали в заключний тур по Литві.

Литва - подорож по Вільнюсу

Приїхавши до столиці Литви Вільнюса, ми на нічліг зупинилися в готелі. Якщо порівнювати цей готель з Таллінном або Ригою, то я б йому поставив 2 з 5. Видно, що раніше він був дуже убогим, але невеликий ремонт вніс свої корективи.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Після ночівлі ми вирушили на автобусно-пішохідну екскурсію по місту. Дуже сильно сподобався Собор, який має величезну цінність, як для Литви, так і для всього світу.

Стіни собору прикрашають картини і фрески 16 століття, а в підземеллі взагалі розташувався музей.

Також було захоплююче подивитися на пам'ятник Гедімінас, костел святої Анни, три хрести, костел Святих Петра і Павла.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Після оглядової екскурсії по старому місту все захотіли з'їздити в торговий центр Akropolis (Акрополіс). Це так званий центр розваг, де можна купити абсолютно все, а також відмінно провести час.

Тут дійсно можна знайти все що завгодно. Починаючи конструктором «Lego» і закінчуючи класним автомобілем.

Що найцікавіше, так це можливість купити який-небудь товар за хорошими знижкам, проте я собі нічого не підібрав, так як ціни нічим не відрізнялися від наших в Білорусії. Але побувати там дійсно варто.

Подорож по Прибалтиці таллин, клуня, вильнюс, Сигулда, Юрмала

Після торгового центру ми вирушили до себе на батьківщину, і через 10 годин я вже ділився враженнями зі своїми родичами і друзями.

Якщо чесно, то з трьох країн найбільше сподобалося в Естонії і Латвії. А якщо розглядати міста, так Ризі, мабуть, немає рівних. Такий історичний і сучасний місто в одному місці. Однак Таллінн більш сучасний в плані розвитку.

Було таке відчуття, що знаходишся не в Естонії, а який-небудь Чехії. Одним словом мене Таллінн вразив своїм сучасним способом життя, чого не скажеш про Литву (Вільнюс), яка більше нагадувала мені мою країну.

Що відносно цін, так найдорожчою країною виявилася Естонія, куди ціни дешевше в Латвії, а найбільш доступною стала Литва.

Якщо підвести підсумки моїх витрат, так вони вийшли дуже навіть скромними.

1) Страховка + путівка (проїзд, проживання, сніданок і екскурсовод) + віза мені з дружиною обійшлися в 400 доларів на двох.

2) Ну і інші витрати склали ще 300 доларів на двох.

Підсумок 400 + 300 = 700 ділимо на 2 = 350 $ на одну людину. Я вважаю, що дуже навіть дешево, так що якщо є у вас можливість, обов'язково поїдьте на екскурсію в Прибалтику.

Чи не пропускай моїх нових поїздок по країнах світу, підписуйся на оновлення блогу. До зустрічі!

З повагою, Максим Войтик

М. так. Маршрут майже той - же. Тільки в 1986 році. Рига - Юрмала - Лиелупе - Вільнюс - Таллінн і знову Рига. Як зараз пам'ятаю було здорово. Їздили всюди на автобусі. У Ризі пам'ятаю який - то собор з обладнаний органом. Так багато де побували за 10 днів. Навіть на кардобалете. У той час це була дивина для нас. Так, до речі, путівка коштувала 70 рублів за все. Далі на роботі всього оплатив 30%. Зараз, звичайно все змінилося, крім старовини. А ось судячи з цінами не дорого зовсім на двох. Треба подумати, може згадати молодість. 😆