Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

Ну, ось нарешті літак знижується, здається, прямо в море. Однак немає, все в порядку, ось він аеропорт острова Родос. Стародавня Греція зустрічає нас відразу, тому що аеропорт носить ім'я давньогрецького олімпіоніка Діагороса. Якщо ви вчилися в школі, то, можливо, пам'ятаєте історію про жінку, яка, незважаючи на заборони, проникла на олімпійські змагання. Її сини перемогли, вона на радощах побігла до них, але з її одягом трапилася неприємність, і всі побачили, що це жінка. Її хотіли стратити, так прийнято, але зробили виняток як для матері олімпіоніків. Так ось ця жінка була дружиною олімпіоніка Діагороса, їхні діти і внуки теж були відомими олімпіоніками, і всі вони родом з Родосу. І вдячні нащадки увічнили їх прізвище. Ще трохи про аеропорт. У Греції є такий вислів «сига-сига», означає щось на зразок «неспішно, не кваплячись». Так ось греки, які живуть під цим девізом, будували аеропорт на Родосі ... 14 років. Одну тільки багажну стрічку переробляли 6 років: змонтували, але виявили, що щось неправильно. Хто був там і бачив цю стрічку, скажуть «що там 6 років робити. »І я з ними абсолютно погоджуся.

Ми (а це я, чоловік і повнолітня дочка) відпочивали всього тиждень, але за цей тиждень багато встигли: 2 організованих екскурсії та 2 самостійні поїздки на орендованій машині, день приїзду-день від'їзду і два повністю ледачих пляжних дня, час пролетів зовсім не по -Грецька, далеко не «сига-сига»!

Місто (то, що ми бачили) виявився філією Черкізовського ринку, як сказали наші попутники. Дійсно, екскурсія закінчилася на початку вулиці Сократос, а це два ряди лавок і нічого більше. Довелося відхилятися в сторони (добре, у нас карта була), натрапили на милий ресторанчик у дворі, де закликальником працює зелений папуга. Я з ним спробувала поговорити так запросто, по-грецьки, кажу йому «Калімера», а він голову на бік, очі витріщив, не зрозумів, мабуть, мого московського акценту.

Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

Взагалі, я дуже люблю такі середньовічні городочке (свого часу в дикому захваті залишилася від Таллінна, на Криті від Ретімно) і тому я хотіла з'їздити туди ще раз одна, заглибитися в старе місто, але не склалося.
Ця екскурсія була корисна нам тим, що туди і назад ми проїхали по дорозі, по якій потім збиралися їздити самостійно. Це був наш перший досвід оренди авто за кордоном, так що якщо розглядати екскурсію як підготовку до самостійної поїздці, то вона була цілком корисною. І ще тим, що з неї привезли зелененький лікер на 7 травах від шлункових проблем, в 50-грамових пузиречкі, на сувеніри. Дочка в Родосі все-таки не встояла і купила браслетик в грецькому дизайні.

Друга екскурсія була на цілий день «Чудеса острова Родос». Звичайно, по такому невеликому острову можна було б і самостійно навколо проїхати, але це була б екскурсія тільки для нас з дочкою, чоловік був би ніби як на роботі, за кермом. А тут нас возили, по дорозі все добре розповідали (екскурсовод Олена, Белеон тур, спасибі їй велике). Проїхали по Егейського узбережжя, у Егейського моря зовсім інший характер, бурхливий і це просто рай для серфінгістів і каякера.

Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

Були на руїнах стародавнього міста Камірос, в гірському селі Ембона, столиці родосского виноробства. Піднімалися на руїни стародавньої фортеці лицарів-іонітів.

Поїздка виявилася пізнавально-практична, нас ще й пригощали, і подарунки робили; в обід нас смачно погодували, а ми підгодували місцевого цуценя; ми привезли звідти сосновий і тімьяновий мед, легке дамське вино Малагузья (вже випили!). А ще викупалися в місці з романтичною назвою Поцілунок двох морів. Купалися з Егейській боку, Середземне море у нас і так кожен день в готелі було. Я-то на Криті настрибав на егейських хвилях свого часу, а чоловікові з донькою було вновінку і дуже сподобалося.

В оренду брали Нісан Ноут, так вийшло, що це було два рази по одному дню, але не підряд. На ціною це ніяк не позначилося - 35 євро в день. У перший день до обіду поїхали купатися в бухту Афанду. Перше враження, воно найяскравіше - всім дуже сподобалося. Дочка носилася по скелях, фоткала все підряд, що рухається (ящірок) і не рухається (камені, квіточки ...) Вода прозора, бухта кругленька, захищена, вода тепла, кораблик якийсь вітрильний недалеко дрейфував - краса!

Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

Нам їхати, а тут у кафе поліцейська машина! А у нас права російські! Коли укладали договір, права навіть не запитали, тільки закордонний паспорт, проте готельний гід попередила, що це взагалі-то порушення і штраф за водіння без прав становить 350 євро. А ще сказала, що головне нічого не порушувати, тому що просто так для перевірки документів ніхто не зупиняє, що не заведено у них там таке. Так ось, довелося нам в кафе зайти і морозива поїсти, поки поліцейські не поїхали. Не стали ми при них навіть до машини підходити, береженого бог береже.

А після обіду поїхали в бік міста Родос. Спочатку доїхали до його передмістя, до супермаркетів, яких там відразу 4 штуки практично поруч. Побували в двох. Тому що в першому чомусь не виявилося Метакса. Закупили оливкового масла, одне позеленівши (Мінерва), інше посветлее і дешевше. Узо. Місцевий шоколад. Оливки в пластиці (їх теж зараховують до рідин, пакувати в багаж!) Овечий сир. А шматочок фети, пасту з в'ялених помідорів і медову халву купили в аеропорту в дьютіке. До речі, про ціни. 0,7 літра Метакса в супермаркеті коштують 8,70 євро, а 1 літр в аеропорту 15,40 євро. «Ось і порахуй» (с)

У цей день заправили 5 літрів, але їздили не далеко і не спалили і пари літрів, напевно. Коли брали машину вдруге, я про це взяла та й сказала колоритному юному Платону, який пригнав для нас авто і укладав договір, і він дозволив у другій машині залишити бензину рівнем менше, ніж вона була заправлена. Але ми все одно повернули машину з рівнем, більше, ніж він вказав. Чи то машини такі економічні, чи то відстані на Родосі такі маленькі :)

Вдруге нам дістався синенький Ноутік, ми його тут же прозвали Васильком. З ранку поїхали в нижню церкву Цампіка. Її частіше називають монастир, але мені здається, що це особливості перекладу - слово moni вживають і для дійсно монастирів в нашому розумінні і просто для великих церков, адже набагато частіше в Греції зустрічаються невеликі каплички. Поки у нас ні в кого немає проблем, з якими допомагає Агіа Цампіка, але все одно попили і взяли з собою флакончик святої води, купили іконку набрали оливи, поставили свічку. Церква красива, біла з червоним орнаментом, а двір викладений морською галькою, там таке мощення часто зустрічається - галька, поставлена ​​на ребро, ходити не зручно, але дуже красиво.

Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

А потім - купатися! Спустилися на пляж. Боже, найчистіше пісочок кремового кольору ... Тільки палив він наші грішні ніжки не гірше сковорідки в пеклі! Взяли парасольку і два лежака, 8 євро. Все обладнано: переодевалка, душ, начебто безкоштовний туалет, проте перед входом стіл і сидить людина, із задоволенням приймає «чайові». А потім дочка заболіла «втомилася», і чоловік захотів «прийняти горизонтальне положення на годинку», і ми поїхали «додому».

Але по дорозі зупинилися перекусити в придорожньому таверні, тому що час обіду в готелі вже пройшло. Цю таверну я запримітила ще коли їхали на пляж - від головної дороги до пляжу веде вузька, але цілком собі асфальтована дорога і в одному місці як намистини на нитку вздовж неї нанизані таверни, підряд кілька штук. Наша сподобалася тим, що у неї вхід був оформлений двома фонтанчиками, водичка дзюрчить, тінь, прохолода, навпаки під навісом стоянка для авто, все блага. Наш столик стояв прямо на травичці під величезним волоським горіхом (деревом, звичайно). Навіси з виноградної лози, вже з ліліпуточнимі виноградинами, олива за парканом, сосни уздовж дороги. Лимонне дерево, абрикосове - і обидва вже в плодах. Після пляжного пекла - земний рай! А для дітей там море розваг: і гори, і пісочниці, і гойдалки, і будиночки, і гамаки, і іграшки.

Дочка в гамаку покачалася, поки нам «сига-сига» несли замовлення. Жартую, тут як раз «сига-сига» недоречно! Обслуговував нас усіх (було зайнято 4-5 столиків) один приємний в спілкуванні грек, метушливості в його рухах не було, але все встигав і обслуговував швидко. І вже знає кілька російських слів, кажуть, вони дійсно починають вчити російську. А що ж, ми прийшли туди - за сусіднім столиком розплачувалася російська пара; ми чекали рахунок - за сусідній столик підсіла велика російська компанія ...

Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

Після післяобіднього сну в готелі дочка відмовилася кудись ще їхати (у неї була підготовка до нічній дискотеці з подружкою в Фаліракі; познайомилася з дівчинкою з Іваново, з нею і гуляли), а ми з чоловіком поїхали на пляж Трагану. Коли я, готуючись до поїздки, натрапила на фото печер прямо на пляжі біля моря, загорілася там побувати. Тут на форумі задавала питання, як туди потрапити. Люди відповідали, що більше кілометра їхати по бездоріжжю або пішки йти, якщо у машини днище і колеса не застраховані. Виявилося, з головної дороги є поворот на світлофорі з покажчиком «Трагану». По асфальту кілометр і ви на пляжі, безкоштовна стоянка. Тільки потім уздовж моря по гальці наліво метрів 300-400 (я в метрах не сильна), зайшли за стрімчак і відразу дізналися! Єдине, що засмутило, це яскраві цифри на склепіннях цих печер - інвентаризація, мабуть, пройшла успішно, все враховано. Є печери наскрізні, там можна берегом пролізти цілком, зовсім необов'язково через море добиратися, як пишуть. Не те, щоб там якісь особливі краси, але місце цілком можна назвати «must see».

Поки ми там лазили і плавали, на березі сиділи хлопець з дівчиною, греки, у них була серйозна розмова, але вони, побачивши нас, перериватися не стали, зрозуміли, що ми ні бум-бум. Однак тут слів і не потрібно було. Вона йому щось вимовляла зі сльозами в голосі, він сидів, обхопивши руками за голову, а потім щось таке сказав, я почула слово «соррі». І тут вона здійнялася! «Ти сорри? Ти сорри? »А потім ще щось і чітко ім'я - Анастасія. Ось ви що б подумали? А ми так вирішили, що він її зрадив з якоюсь Анастасією і тепер вибачався.

На зворотному шляху до машини вирішили попити, бажано апельсинового фрешу. Уздовж берега, трохи вище пляжу, ряд кафешок, стали підніматися до найближчої, але нам навіть не дали увійти на відкриту веранду - вийшов хлопець в захисній формі і сказав, що це закритий заклад тільки для грецьких військових. Вибачилися, пішли далі. Фрешу на пляжі не було і ми вирішили попити його в Фаліракі. На головній дорозі закладу виглядали мертвими, згорнули на знайомому світлофорі і тут же побачили поліцейську машину, поруч явно орендована машина і полісмен розбирається з водієм. Ми згорнули до себе наліво і поїхали, вирішили, що без фрешу жити можна, а в останній день (назавтра треба було їхати) не шукатимемо собі пригод на ... ну самі розумієте. Після цього я строго-настрого покарала чоловікові за зиму виправити собі міжнародні права, до біса такі нерви! До речі, фрешу напилися в кафешці, що стоїть пліч-о-пліч з Грекотель, з неї починається торговий центр, де в останній день були спущені всі залишки євро на сувеніри, а дочка навіть і картку «знежирити» трохи, закуповуючи на пам'ять все, що потрібно і не потрібно.

Подорожі по Родосу, організовано і самостійно

Мені дуже сподобалася Греція (взагалі!), І Родос (взагалі!), І Грекотель (взагалі!), І весь наш маленький грецький відпустку зокрема!

Дякую за відгук!

Все орендують і пересуваються на авто з "нашими" правами (МВУ зробіть про всяк випадок)

береженого Бог береже.

Цитата:

Ваше право, я зрозумів суперечка марний)))! Дякую ще раз за відгук!

Прочитав. Як і більшість російських туристів Белеони Вас зашугали і розвели на свої послуги. За це я не люблю цю приймаючу сторону. Міжнародні права потрібні тільки страховий в разі ДТП. За звичайним прав по Європі все катаються, а тут інші правила? Смішно, право слово. Знову до Белеону - цей туроператор гору мукалатури видав, але толку від неї нуль! ПОВНИЙ НУЛЬ! Порівнювати таку ж брошуру від Аргонафтіса навіть не буду - все по справі і набагато пізнавальніше і інформативною. І про штрафи, про країну і карта вкладена. Квиток на автобус в Фелерімос коштує 4 євро 10 центів. У Фаліракі 2 євро 20 центів. У Ліндос майже 5 євро. Майже 10 євро на поцілунок двох морів. Машина вигідна тільки або для великої родини, або для віддалених пляжів / бухт.

Дякую за відгук.
Дізнаюся таверну "Атірі". Ми там теж дуже душевно посиділи.