Поїздка в Родос

Самостійна поїздка в місто Родос. Пам'ятки. Де стояв Колос Родоський? Проблема з поверненням в Фаліракі.

Як дістатися до міста Родос з Фаліракі.

Власне, подивившись на схід, ми повернулися в готель, поснідали і одразу ж вирушили в Родос. Дістатися до столиці острова зовсім не складно. Потрібно сісти на автобус і він прямо проїде до нашої мети. Найближча до нас зупинка називається Аполло Біч, той самий готель, через який ми ходимо на пляж. Так вийшло, що ми буквально на пару хвилин запізнилися і вирішили прогулятися пішки до наступної зупинки. В общем-то, розрахунок виявився вірним, буквально через пару хвилин як ми дійшли до зупинки під'їхав автобус.

Поїздка в Родос

Ще побачили такий ось що курсує по місту туристичний паровозик. Схожий на ті, що катають дітей в наших торгових центрах. Але цей цілком собі і для дорослих згодиться. Можна проїхати вздовж усього Фаліракі. Всього за якихось 7 €! Дорогувато, прямо скажемо, за сумнівне задоволення.

Отже, до Фаліракі можна дістатися на самому звичайному автобусі. Ціна - 2,4 € на людину. Їхати близько 40 хвилин.

Перші хвилини в Родосі.

Про приїзду насамперед пішли купувати зворотні квитки. Типу думали такі розумні, заздалегідь вирішимо всі питання з поверненням. Купили квиток в автоматі. Дивно, що ніхто там більше квитки не купував. Начебто автомат зрозумілий і квиток нам так і пробив Родос-Фаліракі. Тут проявилася грецька розхлябаність, в деякому роді схожа з російською, але про це ми дізнаємося вже в кінці поїздки.

Поїздка в Родос

Старе місто або Родоський замок.

Досить швидко опиняємося ось у цих воріт. Всього воріт чи 9, чи то 11, вчені так і не прийшли до єдиної думки 🙂

Родос - відомий і один з найбільш добре збережених пам'яток середньовічної архітектури часів епохи хрестових походів і лицарських орденів. Старе місто включено до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. В общем-то, не будемо тут вдаватися в історичні екскурси, для допитливих в мережі повно інформації про це 🙂 Зазначу лише, що взагалі Родос, заснований ще в 408 році до нашої ери, зберіг відбитки численних епох і культур, ніж, власне і примітний . Тут безліч слідів античної та візантійської епох, Середньовіччя, турецького панування і зовсім недавнього італійського правління.

Ну, а ми вже всередині Старого міста. Вид на ворота з фотографії вище зсередини.

Поїздка в Родос

Відразу зустрічаємо руїни античних часів.

Усередині все прекрасно. Але дуже-дуже багато туристів!

Але досить піти трохи в сторону від основних туристичних артерій міста як опиняєшся на таки ось симпатичних вузеньких і зовсім безлюдних вуличках.

Поїздка в Родос

Незабаром повертаємося в бурхливий потік туристів і бачимо перед собою мечеть Сулеймана, побудовану в 1522 році, і названу так на честь турецького завойовника, який захопив острів в тому ж році.

А ми потихеньку наближаємося в Палацу ...

Палац Великих Магістрів.

Головна визначна пам'ятка міста. Не скажу, що все острова, але міста так точно. Монументальне будова, яке починалося коли ще як візантійська фортеця, потім перетворилося в головний форпост Родоського лицарського ордена, яке прийшло в занепад при турках і практично знищене вибухом на пороховому складі в 1856 році, і нарешті-то відновлене італійцями в XX столітті і приведене до нинішнього стану. Все це про Палаці Великих Магістрів. Іноді чомусь пишуть в однині - Палац Великого Магістра.

Вхідний квиток коштує 6 €, цілком прийнятна ціна, на наш погляд. Незважаючи на велику кількість туристів, чергу за квитками зовсім невелика. Спочатку потрапляємо у внутрішній двір.

Поїздка в Родос

Потім відвідали основну експозицію всередині Палацу. Тут прекрасні середньовічні інтер'єри.

З вікон відкриваються види на море і величезні морські лайнери.

Так вже вийшло, що батарейка на фотоапараті зрадницьки села в найвідповідальніший момент і з палацу фотографій по суті немає. Дістали Гоупро і зробили пару кадрів на неї.

Поїздка в Родос

Черговий чудовий зал. Колонії не криві, це просто риб'яче око камери.

В цілому, Палац сподобався, в атмосферу лицарських часів він нас занурив. У палаці представлено не так вже й багато експонатів, все більше просто інтер'єри. Одним з найбільш наповнених об'єктами залів виявився зал Адмірала Нельсона, який ненадовго зупинявся на Родосі, хоча ніяких значних історично значущих слідів не залишив.

Іппотон. Вулиця Лицарів.

Покинули Палац. На вулиці знову поринули в море туристів. Їх правда, дуже багато.

Поїздка в Родос

Наступний об'єкт - вулиця Лицарів. Або Іппотон. У всіх путівниках зазначається як надзвичайної краси вулиця.

Чесно кажучи, нічого карколомного на цій вулиці ми не побачили, тому й затримуватися надовго не стали.

Прогулянка по стінах Родоської фортеці.

Дочекалися ми самого спеки і близько 13 годин вирішили відправитися на пішу прогулянку по мурі Старого Міста. Вхід - 2 €. Відмінна ціна!

Поїздка в Родос

Звідси відкривається маса прекрасних панорамних видів. Спочатку на Палац Магістрів.

Зробили Селфі. Запив цибулю. Правда, наші пики палац майже закрили. Ну, да ладно.

Пройти необхідно близько двох кілометрів, що схоже на правду. Стіна широка, йти по ній цілком комфортно, але взуття потрібно підбирати зручну.

Поїздка в Родос

Уздовж стін проходять оборонні рови. За ним теж можна гуляти. Але ми відклали це на наступний раз.

Види на рів відкриваються дуже фотогенічні.

Знову Палац під трохи іншим кутом.

Поїздка в Родос

Все так і дихає історією.

Нам дуже сподобалося на стіні. І туристів тут зовсім небагато. І види відмінні.

Красива годинникова башта. Виявилося, що туди можна піднятися за 5 €. Ми не знали і прогавили такий об'єкт. Але ж ми великі любителі піднятися на вежі. Одне втішає, що далеко не кожен день на цю вежу можна потрапити. Судячи з того, що з віконець ніхто не визирає, можна зробити висновок, що як раз цей день не була прийомним 🙂

Поїздка в Родос

Дуже класні картинки. Навіть з мильниці виходять чудові кадри.

А ось Старе Місто як на долоні. По-моєму, дуже красиво.

Старе Місто дуже нам сподобався. Дуже гарний, фотогенічний, атмосферний. Як то кажуть, highly recommended!

Поїздка в Родос

Весь цей шлях ми пройшли. І навіть більше, на знімок потрапив лише ділянку стіни.

Зверніть увагу, що тут видно відразу всі головні об'єкти Родоської фортеці. І Палац Магістрів, і мечеть Сулеймана і Годинникова вежа.

Прогулянка зайняла близько 40 хвилин. Потім ми спустилися і ненадовго повернулися в Старе Місто. У цій частині нас знову чекали вузькі і безлюдні вулички. Прямо не хотілося їх залишати, так тут спокійно, тихо і душевно.

Черговий архітектурний шедевр.

Йшли світ за очі і, самі того не відаючи, вийшли ми на площу Іппократус, на якій знаходиться фонтан Сократа (можна побачити і на цьому фото). Тут все знову наповнений туристами, торговими точками і численними кафе.

З площі Іппократуса ми пройшли через значні і вражаючі Морські ворота і покинули Старе Місто.

Поїздка в Родос

Гавань Мандраки і Колос Родоський.

Останнім пунктом нашої екскурсійної програми був Колос Родоський. Точніше, місце, де він колись стояв в ранзі одного з семи чудес світу.

Вийшовши зі Старого міста через Морські ворота, ми опинилися на набережній, по якій пішли в сторону молла в гавані Мандраки. Через деякий час він з'явився перед нашими очима в складі форту св.Миколая, маяка і вітряних млинів, що збереглися ще з тих самих середніх віків. Правда, тоді млинів було 14, а зараз залишилося всього три, але все збереглися в чудовому стані.

Поїздка в Родос

Виявили чергову напіврозвалену стіну, на яку не забули залізти. Запив чергове Селфі.

Помилувалися на море.

І продовжили шлях до колос. Зустріли такі ось заклики про допомогу котам. Приємно, що на особливу згадку заслужила Росія. Цікаво, хто це написав. Греки або наші співвітчизники? 🙂 Так, ну і потрібно сказати, що кішок в місті дійсно дуже багато.

Поїздка в Родос

Пройшли весь молл. Весь цей час дув сильний вітер. Ось форт святого Миколая ближче. Споруда XIV століття, між іншим. При нас форт був закритий без будь-яких розпізнавальних знаків і вказівки часу роботи. Хоча достеменно відомо, що колись він був відкритий і що періодично тут навіть проходять концерти.

Ну, а ми досягли останньої нашої мети - місця де колись стояв Колос Родоський. За легендою статуя була настільки величезна, що ноги Колоса розкинулися по обидва боки від гавані. Умовно кажучи, вони були там, де зараз височіють олені. Але насправді, як було показано в подальшому, така статуя ніколи на острові не стояла. Точніше, не стояла як розповідається за легендою. А стояла вона лише на одному з берегів. Простояла недовго, потім впала і 900 років пролежала у вигляді осколків, нікому не потрібна. За іншою легендою, через ці 900 років залишки її фрагментів викупив якийсь арабський шейх свого часу і з тих пір ніхто не знає де знаходяться останки сьомого дива світу.

Ну, а наше перебування в Родосі добігало кінця. На зворотному шляху заглянули в непоганий ресторан Іпірос. Тут було прохолодно, прикольно і смачно.

Поїздка в Родос

Обід обійшовся нам у 39 €. Обслуговував нас грек, дуже добре говорив по-російськи. Виявилося, що у нього була колись російська дівчина і деякий час він жив в Росії.

Чудова грецька кухня.

Місія: повернутися в Фаліракі.

На самому початку посту я вже писав, що ми, тільки прибувши в Родос, купили в автоматі зворотні квитки. Горді були собою, що такі просунуті. На ділі виявилося, що квитки наші брати ніхто не хотів. Зупинок на станції три. Я так розумію, на одній автобуси туристів вивантажують, а ось від'їжджати можна або з блакитною, або з помаранчевою. Наші квитки не захотіли брати ні там, ні там. У Фаліракі автобус йде з помаранчевої зупинки

Трохи покидати, я вирішив звернутися до живого касиру. Як тільки я, простягнувши квитки, став намагатися щось пояснити, касирка, не слухаючи моїх наданих пояснень, просто забрала квитки, а нам повернула 4,8 € готівкою. В результаті, ми повернулися на помаранчеву зупинку, трохи запізнившись на який пішов автобус. Почекали наступного автобуса ще хвилин 15 і благополучно змогли на ньому поїхати. Аня шалено хотіла встигнути побувати на морі, а ще нас чекав грецький вечір в готелі, але все це - вже інша історія, про яку ви зможете прочитати в наступному випуску блогу.