Самостійно по Криту

Сідай, друже, зручніше, я розповім тобі казочку. Про довірливу російську тітку, яка через свою наївність мало не пропала в густих Критських лісах та глибоких лощинах ... А якщо по-простому, то під час відпустки на Криті, в Ретімно, вирішила я з'їздити самостійно, на автобусі тобто, в Аргируполи, та трохи там не застряг назавжди.

Коли готувалася до поїздки, знайшла фотки цього місця і обімліла від захвату. Туди хочу!

Сказано зроблено. Вивчено розклад автобусів, куплений квиток. Водій довіз мене до повороту. І попередив, що зворотний автобус звідси буде тільки о 6 годині вечора (а на годиннику ранок). Гаразд, думаю, чи так сподобається, що проведу цілий день або піднімуся вгору в село, там зворотний автобус повинен близько години дня йти (розклад щось вивчено!). Кілька десятків метрів і я на місці.

І якому місці! Залишки стародавнього акведука, кругом водопадики, фонтанчики, арка акведука продірявилася і вода прозорою стіною прямовисно ллється ...

Самостійно по Криту

Краса, все в зелені, тінь і прохолода, все дзюрчить, дзвенить, а в фонтанчиках кавуни охолоджуються, тому що заповзятливі греки біля кожного «краника» з водою побудували по таверні.

Ну і добре зробили, бо огляд і фотографування місцевості зайняли у мене хвилин 15 від сили. А потім куди? Звичайно, апельсинового соку попити. Посиділа, попила, з молдавської офіціанткою, яка там замужем, поговорила. Вирішила, що пора і честь знати, час до 12-ти. Вона мені розповіла за якою стежкою піднятися до села, і я пішла.

Села на лавочці «ось тут», стала чекати. Група німецьких туристів чекає автобус. Мого автобуса теж поки немає. Німці поїхали. Мого автобуса все ще немає. Ну ви зрозуміли. Автобус не прийшов. Я так розумію, в ньому в таку спеку і в такий час нікого не було, ось водій і не став заїжджати. Нічого робити, пішла знову вниз. Тільки трохи не там повернула і начебто вийшла за межі села, і начебто ось стежка, і вона навіть веде вниз, але це НЕ ТА стежка! Чи не спускатися, знову повернутися в село? Але там запитати нікого, сієста, всі вимерли.

Самостійно по Криту

Гаразд, помолившись, все ж спускаюся вниз, босоніжки ковзають, йду, думаю «не дай бог, зламаю ногу - знайдуть тільки наступної весни, частіше по цій стежці, схоже, не ходять» - і тут виходжу на джерела.

Нічого не вдієш, відкланялася, пішла знову до своєї молдаванці, наливай, кажу, фрешу, буду біду свою заливати. Охолола, заспокоїлася трохи, все ж люди кругом і все більше стає, машини орендовані вже паркувати нікуди, місце популярне, багато хто їде. Прийшла свіжа думка: буду сидіти і чекати, поки до машини хтось не повернеться. Підійду, хто б вони не були, поясню як-небудь, попрошусь до великої дороги. Коли рішення прийнято, чекати стало спокійніше, знову на краси дивлюся.

І тут бачу, закривають машину чоловік з дружиною, йдуть в «мою» таверну і по-російськи розмовляють в тому сенсі, що «куди це нас занесло, не схоже, що тут магазини, тільки таверни одні». Я до них. Так і так, дуже ваша допомога потрібна. Загалом, виявилося, вони їхали в верхню село в магазинчик оливковою косметики, але не там згорнули і поїхали вниз. Дивна річ, але вони не знали про це місце. Я їм пообіцяла все показати-розказати, «а ви за це мене, люди добрі, до дороги підкинете, тому як я тут застрягла через роз ... йства грецьких водіїв». Домовилися. Ми дуже мило дружно пообідали, побраталися, розплатилися і поїхали.

Довезли вони мене до Георгіуполі. Я їм по дорозі розповіла, що там в море стоїть каплиця св.Георгія, до якої потрібно йти по насипу з валунів.

Самостійно по Криту

Вони зацікавилися, ми туди сходили (босоніжки все ті ж, слизькі іде на, кляну себе «знову шукаєш пригоди на свою ж ...?»), Поставили свічки і назад.

А на великій дорозі зупинка, а на ній люди, і автобус зупинився, і виявився до Ретімно, і я доїхала до автостанції, і дійшла до готелю, але «це я вже не дуже чітко пам'ятаю (с)» ... І з того самого дня я більше на громадському транспорті в поодинці по острову не їздила. Тільки з організованими екскурсіями, тільки з групою!

Спасибі, повеселили. Згадала свою власну "трагічну" історію. Один в один, тільки їздили ми в монастир Аркаді. Приїхали на чудовому грецькому автобусі в 11 ранку. Розкладом ми вже й так не дуже-то вірили (хоча розклад стверджувало, що зворотний автобус в Ретімно буде години через три), але перепитали водія. Той клявся і божився, що особисто приїде, і що автобуси на Криті ходять хвилина в хвилину. Ага, автобус, природно, не прийшов. Наступний - о пів на п'яту вечора. Гаразд. Сам монастир і його околиці були вивчені нами досконально. Пів на п'яту ми сиділи знову на зупинці в компанії двох-трьох таких же, як і ми, самтурістов з Німеччини. Автобуса не було, на годиннику пів на п'яту. І тут бачимо ми хвіст виїхав десь із-за стіни автобуса. Як ми бігли, як ми кричали, на всіх доступних мовах. Наздогнали автобус. Як потім виявилося, той приїхав, постояв собі в затінку зі зворотного боку монастиря під його стіною. І не заїжджаючи на зупинку поїхав собі назад в Ретімно.
Наступного разу автобус зробив гак кілометрів так в 10, щоб підкинути якогось дідуся з баранчиком на прив'язі. Третім повчальним випадком став відхід автобуса з автостанції в Ретімно на 10 хвилин раніше, ніж було вказано в розкладі. Після цього ми з критськими автобусами зав'язали і подорожуємо на машині. Але із задоволенням згадуємо всі ці казуси. А автобуси, до речі, там відмінні - м'які крісла, кондиціонери.

Навряд чи, попросилися б до кого-небудь в машину. Самим в свої наступні поїздки на Крит доводилося людей евакуювати з самих різних точок.

Екстрім. -)))
зате на все життя пам'ять!

Feride [без реєстрації] [28.09.12 1:22:04] IP: 176.101.63. *

Дааа, повість ця зайвий раз плюсує на користь оренди автомобіля :)) А нам дуже сподобався затишний Аргируполи. Не тільки водоопадікамі і прохолодою в +35, а й душевністю місцевих. Розговорилися на німецькому з однієї літньої подружжям, що тримає свій магазинчик, дечого красивого і смачного у них прикупили. Дідусь грецьких кровей дуже докладно описав на мапі найцікавіше в Аргируполи: і водоспади, і римську мозаїку (колишні римські терми), і каплицю п'яти юних дів-мучениць з древнім некрополем (Томби римського періоду). Загалом, із задоволенням побродили по місту, подивилися на рибин в водоемчікі у таверн, сфоткали місцевого пса на даху одного з будинків. Посміхнулися грецької безпосередності: вириті в городах фрагменти капітелей колон і інші частини римських споруд так мило прикрашають вуличні печі у дворах і балкончики! А потім завертаєш за кут. і завмираєш від захвату перед прекрасної мозаїкою! Ось так просто, між будиночками селян зберігся цей чудовий фрагмент втраченої античної культури. Загалом, залишилися дуже задоволені цим подорожжю. Відвезли з собою фото з тієї гостинній грецької подружжям :)))

михайло [без реєстрації] [14.08.13 1:56:11] IP: 89.105.233. *

я в Аргіуполі якраз паровозиком з Георгіуполі приїжджав. Там ще є дуже цікавий музей, створений однією сім'єю. У ньому представлений побут критян, яким він був 50-100 років тому. Відвідайте, не пошкодуєте.