Звіт про поїздку в версаль, самостійні подорожі

Блог мандрівника. Звіти про поїздки по містах і країнах.

На закінчення моїх паризьких пригод у мене була запланована єдина вилазка за межі Парижа - поїздка в Версаль. В місце, де тривалий час розташовувався весь королівський двір, навколо якого згодом і утворилося місто в його нинішніх кордонах.

Саме тут знаходиться один з найбільших палацово-паркових комплексів світу - Версальський палац. І саме Версаль надихнув Петра Першого на будівництво Петергофа. Щорічно сюди приїжджає більше 4х мільйонів туристів, ну і я вирішив не відставати і поглянути краєм ока на королівські палати.

Як дістатися до Версаля.
Версаль знаходиться в 17 км від Парижа і дістатися туди можна на електричці всього за якихось 30 хвилин. Електричка ходить з вокзалу Gare Montparnasse, куди ми насамперед і приїхали. З квитками була якась плутанина. Хтось на вокзалі підказав нам, що можна використовувати звичайні проїзні для оплати проїзду, але все це було якось не точно. Взагалі деякі станції не обладнані турнікетами, заходь хто хоче. Зате буває трапляється так, що в поїзд входять контролери і починають перевіряти квитки у всіх підряд. Ми не стали брати ніяких квитків, сіли в поїзд і поїхали. Все йшло як по маслу, поки не з'явилися контролери і сестра шепнула мені, що якщо «раптом що», то ми не говоримо на іноземних мовах, а краще і зовсім не говоримо. Серце забилось трохи швидше. Контролери заходили в вагон по двоє, один йшов по нижньому поверху, другий по верхньому. До нас підійшла похмура француженка, ми протягнули свої проїзні, вона прочекав їх своїм сканером і пішла далі. Відразу ж відлягло. Наші проїзні дійсно спрацювали, хоча були куплені з урахуванням переміщення виключно в межах визначених округів Парижа. Нарешті, оголосили станцію Versailles Chantiers, на якій нам потрібно було виходити.

Минувши ворота палацу ми потрапили на площу перед ним. Народу тут було видимо-невидимо. Ми деякий час постояли в черзі, а потім плюнули і пішли гуляти по тих місцях, які не вимагали вхідних квитків. Подивилися архітектуру палацових споруд, глянули на доглянутий Версальський парк з його фонтанами і майстерно пострижений рослинністю. Загалом обійшли кругом цей французький Петергоф. А потім нам попався досить милий парк, що розкинувся навколо водойми біля лівого краю Версальського палацу. Ми присіли під одним з дерев, як і багато французів, які приїхали сюди на пікнік, розгорнули припасені бутерброди і стали насолоджуватися прекрасним днем ​​в новому для нас місці.

Звіт про поїздку в версаль, самостійні подорожі

Минуло вже чимало часу і треба було повертатися назад. Тут нас чекав черговий квест. Невідомо було покатають наші проїзні на цей раз чи ні. За турнікетами стояв контролер і спостерігав за всіма, хто йшов до поїзда. Швидше за все мій короткостроковий проїзний не пройшов би такої перевірки на цей раз. Тому ми почекали момент, коли контролер відлучився і вдвох пройшли через турнікет, використовуючи проїзний моєї сестри, який охоплював більше зон. Все пройшло як по маслу і ми, радіючи нашій маленькій успішно проведеної спецоперації, їхали назад в Париж. Як потім з'ясувалося, проїзні працювали з причин вихідного дня, коли знімаються обмеження на зони. У звичайний день наш зухвалий план був приречений на провал.

Це був мій передостанній день в Парижі. Увечері ми купили пляшку смачного вина і, як зазвичай, поїхали на Єлисейські поля, щоб погуляти по цій чудовій вулиці, подивитися на вуличних артистів, на які прогулюються парижан, на таких же, як ми туристів. Та й врешті-решт просто насолодитися моментом. Моментом, коли ти в одному з найпрекрасніших міст на світі. У місті, в якому мріє побувати кожен. Багато всього цікавого було в цю поїздку, багато хорошого і радісного. Мені сподобався Париж. Він дійсно виправдовує звання одного з найромантичніших міст у світі. Всі мої очікування були виправдані сповна. І незважаючи на мою любов до Азії, я хотів би повертатися сюди знову і знову.

Дешеві авіаквитки в Париж треба?