Уривок з подорожі

Приїхала дочка за онуками і у відпустку на два тижні. Вирішили зробити подорож і подивитися Болгарію. Склали план - маршрут. Розуміючи, що хочемо побачити багато, а дітям важко стільки часу перебувати в машині, вирішили оселитися в готелі. Маршрут виглядав так: Балчик - заселення в готель, Каліакра, Монастир Аладжа, Кам'яний ліс, Фортеця "овечий", Диво та й годі скелі, Господиново (зоопарк і ресторан), Бяла, Огляд. Але маршрут наш напрочуд змінювався в міру руху.

Встали в 5 годин 30 хвилин, вмилися, все покидали зубні щітки в свої рюкзаки, в які з вечора були складені необхідні кожному особисті речі. О 6 годині вже виїжджали з парковки, діти поводилися як ангели, так як були попереджені - каприз будь-якого з них і машина йде на розворот.

О 8 годині 40 хвилин побачили поворот на Монастир Аладжа, який ми не встигли подивитися при минулій поїздці в Балчик. Монастир працює з 9 до 19 годин. Вирішили заїхати. Тим більше, у нас був запас повний багажник бутлів для мінеральної води, а вода в монастирі вважається дуже хорошою. Машини у джерела вже стояли.

Уривок з подорожі

Ми набрали води, і пішли сходами вгору до музею і монастиря. Що цікаво, щаблі пологі, з легким нахилом, навколо вікові дерева. Ідеш і з'являється дивне відчуття, що тягне назад.

Ні, не піти, а лопатками тому, відчуття, що зараз впадеш на спину. Я подумала, що може мені не треба туди йти, може це знак? Але все поруч говорили про те ж, вони відчували те ж саме. Зайшли в музей, там знаходяться ті артефакти, які знайшли в місцях проживання ченців, мозаїку на стінах,

ікони, монети і багато іншого. Можна подивитися фільми з життя ченців, моменти проведення розкопок. У музеї продаються дуже цікаві книги на різних мовах, російською в тому числі, дерев'яні та керамічні, оздоблені шпильки, брошки, яйця, картини. Дуже красиві, ми купили шпильку, статую чорного ченця, книги про Болгарії і наперсток. Я колекціоную наперстки і чарочки з різних місць відвідування. За створеної для туристів сходах піднялися до келій і церкви, які знаходяться в скелі.

Уривок з подорожі

Що здивувало. У монастирській церкві в скелі по краях стін видовбані лавки, на стіні висить картина цього місця і на одній з лавок сидить чернець.

Тут же знаходяться сходи, що ведуть вниз в келії. Що дивно, вони немов маслом помазані, дуже слизькі, небезпечне місце. Коли мої спустилися в келії, я сіла на місце ченця, приємне тихе місце. Дочекалася своїх, сиджу в чотирьох кроках від сходинок.

Внучка перша виходить і не бачить мене, кричить в келії, а бабусі тут немає, уявляєте? Піднімаються інші, і теж саме, мене не бачать. Тоді я подала голос, все здригнулися. Було абсолютно незрозуміло, як кілька людей могли не бачити одночасно.

Всередині гори є капличка, церква. Люди вважають ці місця намоленими і намагаються залишити там записки, вірячи в допомогу Всевишнього, а може чорного ченця.

Уривок з подорожі

Для інформації, туалет в монастирі є, чистий і безкоштовний.

2 рази в тиждень в монастирі проходить світло шоу, показується вистава на релігійну тему, ставляться постановки про життя ченців. Шоу буває ввечері, під світлом прожекторів.

Вірю, що барвисто, але ми не могли залишатися, нас чекало ще багато цікавого.

Монастир Аладжа цікавий тим ще, що про нього багато чого не знають. Дата створення невідома. Так само незрозуміло, чи пов'язані катакомби, базиліка і поселення, що знаходять на невеликій відстані один від одного, але не згадуються разом. Може бути, саме через це про монастир багато легенд. Одна з найбільш відомих легенд розповідає про чорному ченці, відомому під ім'ям Рим тато.

Уривок з подорожі

Вважається, що він охороняє древні скарби, ліс і монастир. Нам розповіли в монастирі про чорному ченці, повіяло містикою і жахом.

Щодо чорного ченця, а не про нього присвячено вино "чорний монах"? Може бути, хтось в курсі і поділитися інформацією.

На жаль, тут був Вася (((Мабуть без вандалів неможливо обійтися ніде в світі.

Уривок з подорожі

Монастир Аладжа вразив, зачарував, але нам потрібно було їхати далі в ознайомлювальне подорож по Болгарії.

Поїхали далі і по шляху проходження зустрілися, познайомилися і передали кефірний гриб Форумчанка, красуні і жартівниця kikcon Любові. Завдяки форуму відбулося це чудове знайомство! По дорозі побачили цікаве дерево, з кошлатими кистями, оригінальне.

Продовження нашої подорожі буде ...

Tirina. Щастить тобі. а мій балда твердить "поверніть на північ" або ще краще "езжайт.

Щастить тобі. а мій балда твердить "поверніть на північ" або ще краще "їдьте на південний схід" ірод якийсь (спробуємо знайти не умнічая. куди рукою аборигени покажуть

Tirina. Дуже цікаве місце. Чи можна докладніше. де це. Теж хочу подивитися на таку.

Це природний парк золоті піски. Я пишу в інеті: як проїхати до монастиря Аладжа і він показує шлях, у мене пише 2год їхати з копійками. Знаходиться між Варною і Албеною. На трасі є знак, повертаєш з траси і там кілька км. Це ліворуч від траси.