За франції самостійно

Французький відпустку. Частина третя - Коньяк.

Море являло собою рідку бруд метрів на 200 від берега, тому ми відмовилися від думки скупатися і поїхали далі.
Як я писала раніше, дороги Франції - це просто естетичну насолоду ..

За франції самостійно

Їхали ми, їхали, дивлячись на всі боки, і раптом зрозуміли, що 500 км до Коньяку - це дуже багато для споглядального подорожі, і ми не встигаємо приїхати в готель завидна. Зупинилися, додзвонилися. З нами поговорили чудовою англійською, сказали супер-секретний код від задніх дверей і що ключі від номерів залишать на стійці адміністратора. Приїхали ми в Коньяк вже годин в 12 ночі. Поставили машину на стоянку, підходимо до дверей. Код спрацював. Заходимо в готель. Скрізь темнота, тільки біля стійки горить чергове освітлення. Все так таємничо. Підходимо - дійсно, лежать два ключа. Написали записку зі словами "велике спасибі", і полягали спати. Вранці я, не давши чоловікові відіспатися після довгої дороги, розштовхала його о восьмій ранку, щоб розплатитися за номер. Ну не можу я зі своїми російськими звичками розплачуватися після. Мені потрібно спочатку заплатити, а вже потім насолоджуватися життям)))). Спускаємося вниз, за ​​стійкою адміністратора - молода жінка на найчистішому англійською починає нас розпитувати, як ми доїхали і як знайшли готель і номери. Ми спочатку остовпіли від того, що нас розуміють, а потім лопотіли з нею години півтори про те, про се. Зробили їй комплімент з приводу англійської - з'ясувалося, що вона три роки жила і навчалася в Америці. А недавно вони з чоловіком купили цей готель і тільки становят бізнес. Вона сама поскаржилася на те, що французи практично не говорять по-англійськи, дуже заважає бізнесу. До речі, єдиний готель з усіх 12-ти, в яких ми зупинялися, де в номерах були чайник і кондиціонер.
Якщо ми раптом вирішили, що потрапили не туди, наші сумніви тут же розсіяли

Готель знаходиться на околиці Коньяку, до центру 2 км, ми із задоволенням прогулювалися вранці і ввечері, розглядаючи особнячки і вулички старовинного міста.

Центральна площа міста. Перед фонтаном статуя короля Франциска 1, який тут народився. Лівіше будинок з блакитною фрескою на фасаді - коньячний магазин Коньяку (вибачте за тавтологію)))). Там можна купити все коньяки, так як фізично обійти 600 торгових коньячних будинків неможливо. Тому ми вирішили відвідати найвідоміші.

За франції самостійно

Спочатку ми відвідали туристичний центр, де руки набрали всіляких буклетів, а наші алкогольні душі - передчуттів!

У Камю дегустаційного залу немає, просто барна стійка, і дівчина налила нам грам по 30 коньяку Камю Бордери ХО. Забігаючи вперед скажу, що торговий дім Камю виявився щедрим з усіх - нам пропонували ще і ще, але ми, пам'ятаючи про інших, відмовилися. А даремно. Більше ніде не пропонували))))))

Купивши пляшку, ми пішли на сусідню вулицю в гості в барону.

За франції самостійно

Тут з нами трапилася кумедна історія. Заходимо в демонстраційний зал. Чистота. Порожнеча. Тиша. зліва бачимо

Ми озирнулися ще раз - нікого немає. Ну ми спробували і ХО, і ВСОП. Поскаржилися, що у барона наливають на дегустацію по три краплі з піпетки, не те, що в Камю. Потім вирішили піднятися на другий поверх в музей. Але на сходах нам назустріч вийшла група з екскурсоводом. Виявилося, що в музей можна потрапити тільки з організованою екскурсією. Ми розвернулися і пішли назад. Уже виходячи з торгового дому, ми побачили, що група екскурсантів підійшла до стійки. І тут до нас дійшло, що ми сьорбали коньяк, налитий для екскурсантів. Ось так зганьбилися)))) Вийшли на вулицю, посміялися і пішли далі. Треба сказати, що в Коньяку туристу заблукати не дадуть.

А далі наш шлях лежав уздовж річки Шаранти, в якій водиться така ось риба

За франції самостійно

Але не на риболовлю ж ми приїхали. Тому ми пішли далі.

Тут дегустаційний зал був суміщений з музеєм, де ми могли почитати книгу старовинних рецептур

дізнатися секретні входи і виходи самогонних апаратів

За франції самостійно

але нам було лінь, тому ми просто отдегустіровалі коньяків і купили пляшку оригінального напою - суміші виноградного соку з трирічним коньяком. Такий солодкий десертний напій, щось типу мадери, дуже приємний і тягучий.

Зайшовши за ріг, ми вперлися в наступну вивіску

На наступний день ми з новими силами приступили до вивчення коньячного справи.

Крім цього відвідали музей міста Коньяк, де на вході вас зустрічають такі веселі джазмени)))

а також не оминули увагою і цей заклад

За франції самостійно

Наостанок відвідали коньячний магазин, де купили штук двадцять різних пробників, попрощалися з Коньяком і направили наші очі, думки і стопи в сторону Луари, де нашу печінку чекали нові випробування.