Гоа поїздка в Маргао на ринок

Другий день розпочався зі сніданку о 8.30 в кафе біля нашого готелю Каса де Кріс, їжа була та ж, що і вчора, тільки на цей раз я вибрав замість апельсинового соку, ананасовий, замість яєчні яєчню, а замість чаю кави, поївши я знову наївся і ми з друзями відправилися на море. По дорозі я зайшов в обмінник поміняти долари на місцеву валюту (рупії) курс був такий за 100 доларів давали 6250 рупій.
Шезлонги взяли з того кафе де були вчора, їжа в тому шийці не дорога і дають великі порції їжі. У кафе я питав про кожну їжі, мені розповідали склад, в меню була гоанськая кухня, індійська, китайська, європейська.

Ціни на їжу від 100 до 400 рупій, чай і напої дешевше 30,60, 80,100,120 рупій.

Море знову було тепле, 30 градусів, вранці воно трохи прохолодніше 26-28 градусів, а в обід і по вечір дуже тепле, як парне молоко.

У 1-ий день, я трохи підгорів, хоч і мазав кремами для безпечної засмаги, чому так сталося? Коли йдеш купатися, хоч крем і водостійкий, але хвилі такі великі, що вони просто змивають з тіла цей крем, тому будьте обережні, щоб відразу не згореть і щоб ваш відпочинок не перетворився на кошмар!

В обід о 14 годині ми пішли обідати, я замовив сізлер з креветками, з картоплею, корж часниково - сирну, рекомендую вам її спробувати, дуже смачна! Особливо коли тепла, тільки приготована, потім вона вже не така смачна, ну і попити взяв пиво Кінгфішер, це пиво місцевого виробництва, хороше на смак.

Що таке сізлер? Сізлер - це блюдо приготоване на фользі або аркуші капусти, до складу страви входить картопля, овочі (квасоля стручкова, томати, перець, кольорова капуста, морква і ще якісь, картопля фрі і креветки. Все це в соусі, дуже смачно! Особисто мені сподобалося, сізлер ще буває, з рибою, яловичиною, морепродуктами.
Після обіду пішли додому, так як на пляжі жарко стає, в принципі можна лежати під парасолькою і насолоджуватися шумом океану. З друзями ми домовилися поїхати в місто Морган, це приблизно 22 км від Кавелоссіма і автобусом туди їхати 40 хвилин, чому так довго? Та тому, що він зупиняється біля кожного стовпа. Можна було їхати на таксі, але ми вирішили заощадити. Автобус з Кавелоссіма в Морган коштує 20 рупій, а таксі 600 рупій, тобто різниця? Звичайно! Чому я вирішив поїхати в Морган? Тому, що там фрукти дешевше, це не курортне місто, там немає моря, там живуть звичайні місцеві жителі, також мені було цікаво побачити місто, я ж був у села.

Коли ми сіли в автобус людей було мало, я давав водієві гроші, він не взяв, я подумав, напевно, коли буду виходити тоді потрібно платити, по дорозі, ми багато зупинялися і заходили нові люди, нас в автобусі було 3 іноземців, всі інші індуси. Потім зайшов кондуктор і почав збирати гроші. Що мене найбільше здивувало це те, що в Індії не дотримуються ніяких правил безпеки, то, що я побачив, мене відправило в шок.

Гоа поїздка в Маргао на ринок

Автобус вже був набитий битком, місць немає, навіть стоячих, але автобус все одно зупинився, вийшов кондуктор, почав усіх штовхати, зайшло ще 2 людей, сам кондуктор уже не поміщався, він однією рукою схопився з трубу в автобусі, ногами стояв на сходинці в автобусі, а іншою рукою тримав двері яка була на половину відкрита, і половина його тіла була на вулиці, а інша в автобусі.

Так він їхав хвилин 20, він реально міг випасти, так як тримався тільки однією рукою. В автобусі їздять і бідні і багаті, сильно помітно контраст по одязі і зовнішності людини.
Жінка індуска, яка сиділа біля мене побачила моє здивування, і почала сміятися, виявилося вона знає англійську мову, ми з нею трохи поспілкувалися, вона мені сказала, що останній автобус йде о 8 годині.

Гоа Маргао ринок

Ми вийшли на кінцевій зупинці, і почали шукати цей ринок, вже було 18.30, часу було мало, поруч були, якісь намети, продавали кавуни по 30 рупій за штуку, це дуже дешево, у нас кавун коштував 150-200 рупій.

Гоа поїздка в Маргао на ринок

Ми почали бродити, а ринку то не видно, друзі почали нервувати, я подумав, напевно думають, куди я їх завіз, я почав питати англійською, де тут базар. Чи не які не розуміли, що не які показували в бік і щось бурмотіли, ми йшли туди, куди вони показували, але крім магазинів ринку так і не бачили. Знаходили, які то ларьки з продуктами, але ціни там були не зовсім дешеві, я вже сам почав нервувати, що поїхали, а не можемо знайти ринку, і тут сталося диво, ми все таки його знайшли.

Коли ми знайшли ринок, відразу все повеселішали, ми почали бродити шукати фрукти, не сподобалося, то, що все розкидано в перемішку. І тут одна жінка індуска початку нас сама водити по ринку і показувати де продають ананаси, там ми купили по 50 рупій за штуку, і були по 70 рупій, в чому відмінності, по 70 солодкі, а по 50 терпкі, але теж солодкі. Ананаси бувають 2 ух підлог, хлопчик і дівчинка, одні солодкі як мед, а інші солодкі і терпкі. Кавуни ми купили по 50 рупій, але вони начебто по більше за розміром, ніж ті, що ми бачили по 30 рупій. Купили також чай по 800 рупій за кілограм, їх там було дуже багато різних, і чорний і зелений і білий. Білий чай найдорожчий ціна 12 000 рупій за 1 кг, це приблизно 12 000 рублів.

Чорний чай був з різними добавками. з жасмином, з манго, кардамоном, масала, і багато інших добавок.

Я купив три види чаю. чорний з кардамоном, чорний з жасмином, чорний цілісно листової.

Ми весь час дивилися на годинник, щоб не запізнитися на наш автобус, не хотілося їхати назад на таксі. Потім жінка нас повела в свою крамницю, там вона продавала всяку біжутерію, і вироби з тканини, шарфи, сари, і будь-яка інша. Ми у неї нічого не купили, так. Як ми не збиралися нічого купувати з цього, мета поїздки була фрукти і подивитися на місто. Я хотів ще купити футболку, але у неї їх не було.

До 8 годин залишалося 15 або 20 хвилин і тут нам, потрібно було повернутися назад, ми почали повертатися, на дорозі пробки з скутерів, машин, натовп людей.

Ми побачили поліцейського і запитали де можна сісти на автобус в Мобор, він проїжджав через Кавелоссим.
Він нам показав зупинку з автобусами (іншу, не там де ми виходили), я почав питати людей тут чи автобус на Кавелоссим все відповідали тут, автобуса поки не було.

До нас причепився таксист і почав пропонувати таксі за 1000 рупій, ми сказали, що їмо на автобусі, він почав брехати, що автобуса вже не буде, пізно.

Гоа поїздка в Маргао на ринок

Ми сказали ні, тоді він почав скидати ціну і дійшов до 300 рупій, а везти він нас буде не на машині, а на рикші, це 3х колісний мотоцикл з кабіною, в Таїланді їх називають тук тук.

Ми чекаємо, чекаємо, а автобуса все немає, я вже сам почав нервувати. Думав, напевно автобус виїхав, а таксисти зараз з нас зітруть по повній програмі, так, як дістатися в Кавелоссим вже немає чим.

Я побачив симпатичну світлу індуску, підійшов до неї і почав з нею спілкуватися англійською, вона його знала дуже добре, краще від мене. Я їй пояснив свою проблему, вона відповіла, що автобус повинен бути, там ще якісь, жінки стояли і чекали на нього.

І тут приїхав наш автобус, я їй сказав спасибі, попрощався і ми поїхали в готель.

Так ми з'їздили на Гоа Маргао ринок, трошки екстріму, зате цікаво і не нудно було.

У Кавелоссим ми дісталися за 35 хвилин, швидше ніж Маргао, приїхавши я відніс кульки з фруктами і чаєм, і ми пішли на пляж на іншу вечірку. В обід ми домовилися, що на вечерю будемо їсти акулу. Для нас був заброньований столик, ми трохи запізнилися, але нічого, нам прініслі сиру акулу ми подивилися і дали, добро, що кухар її приготував.

Гоа поїздка в Маргао на ринок

На смак акула так собі, я думав буде гірше, читав колись давно, що її м'ясо не їдять, тільки готують суп з плавників, так як воно не смачне. Їсти її можна, вона не має кісток, тільки 1 хрящ, м'ясо має мало не звичайний присмак, а так нормальна. Замовили ром, ще пляшку взяли з собою з номера, я замовив картоплю фрі і салат мікс, коржик з часником, пиво і спрайт.

Ми бахнули рому, я трохи очі посоловіли, після закінчення був салют і ми пішли спати.